oon lähös ens kesänä usa:han ..luultavasti länsi-rannikolle.. ja matka suunnitelmat vielä hieman..auki:) ei ole ideoita mitä tekis.. voisko jokin ystävällinen kertoa mikä siellä on kaikkein hienointa ja mitä ei missään nimessä kannata missata.. mut oon vast 16.. kesällä 17vuotta..joten unohtakaa museot ym.. muu boring.. menoa ja vauhtia..that is what I need .. :)
usa...
5
485
Vastaukset
- Thaifuuni
Las Vegasin uskomaton pelihelvetti teki ainakin minuun vaikutuksen, vaikken mikään "pelimies" olekaan. Pari-kolme päivää riittänee sinne. Ykskätiset palauttavat 98% suhteella, joten vähilläkin rahoilla pelaa pitkään. Drinkit ilmaisia pelatessa. San Fransicossa kannattaa varmasti käydä, sen sijaan L.A oli mielestäni mitäänsanomaton, Hollywoodissa glamour kaukana ja etäisyydet mielettömiä - ilman autoa liikkuminen mahdotonta. Tihuana rajalla Mexicon puolella kova menomesta. San Diego OK, muttei mitään sinulle kuten ei varsinkaan Palms Springsin mummokylä. Luonnosta kiinnostuneille olisi mahtavia luonnonpuistoja ja autiomaita (Yellowstone, Death Valley)
Matkoja! - länsirannikolta
USAssa ei ole helppo matkustella alaikäisenä ulkomaalaisena, joten numero yksi, hommaa täysikäistä matkaseuraa.
- Geoidi
Muista että jenkeissä yhdenkin kaljan ostosta kysytään papereita alle parikymppisiltä, joten vinkki vanhemmasta matkaseurasta on hyvä!
- länsirannikolta
Niin,suoraan sanoen jos sinulla ei ole vastaanottajaa tai täysikäistä matkaseuraa, ei onnistu.
Tupakka ja kaljaa ei myydä alaikäisille,kapakoihin on porttikielto alaikäisiltä,joissakin kaupungeissa alaikäisten täyttyy olla kotona määrärätyn kelloajan,esim 11PM jälkeen. Määräyksiä myös valvotaan.
- StarEye
moi! sä oot vielä aika nuori, eli mun mielestä
sun kannattais vielä miettiä kannattaako sinne
lähtee. Mulla on tuttuja jokka on sinne menny
ilman että tietää missä yöpyy yms. niin
vaikeuksia on tullu. ja ne on ollu aikuisia.
ootko muuten menossa sinne yksin? mutta jos olet
sitä mieltä että menet sinne, niin toivotan
oikeen hyvää matkaa ja rikkaita kokemuksia! itse
olen menossa texasiin n. kuukauden päästä töihin
vuodeks. minulla on siellä poikakaveri, mutta ei
muita tuttuja, ainakaan vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain19411384Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-11810824Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356220Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1855024Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313496- 1723475
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402323Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3001872Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov81731Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161634