Mitä mä teksin ku mun akka ei suostu mun kosintaan. Oon yrittäny vaikka miten mutse vaan sanoo et joskus. Tai siis niinku se ei sano kyllä vaan joskus. TAjuutteks te?
Akka ei suostu
14
2723
Vastaukset
- kosia
joka toinen pari eroaa.
- haloo?
Tietenkin kannattaa kun kerran on 50% todennäköisyys.
- vastaa heti
kyllä, jos olisi tosissaan.
- mutina
ja ymmärrettiin myös, miksi nainen sanoo sinulle joskus
- Akka
Taidat kirjoitella vaan lämpiksesi.
- Nimetön
se on niin että sinulla on kaksi vaihtoehtoa. joko nainen ei halua kanssasi naimisiin IKINÄ tai toinen vaihtoehto on se että olette nuoria/köyhiä(häät maksaa), juuri ostaneet jotain suurta/opiskelemass/uusi työ/jokin uusi juttu mikä vaatii aikaa ja ENERGIAA, kysy myös että miksi ei nyt??
- ihmettele..
En minkään menisi naimisiin jonkun kanssa, joka kutsuu minua akaksi.
- Kielimies Joroisista
Akka on synonyymi vaimolle.
- jul123
Akka.
Tuo sana kertoo aika paljon. - nyt ihan
varmasti käsittänyt oikein?
- vastasin
muistaakseni itse sanoin myös joskus. tarkoittaen että ei heti.suuriin asioihin ei kannata vastata hetken mielijohteesta. asioita pitää harkita. ole kärsivällinen.
kyllä minäkin lopulta sitten sanoin ett mennään vaan ja yhdessä on oltu kauan. - Neuvoja.
kun hän sitä muutaman kerran vuodessa kysyin. Nykyään vastaan ei ikinä. 19 vuotta ollaan seurusteltu.
- Neuvoja.
hän ei ehkä täysillä rakasta sinua, tai sinussa on jokin piirre mikä huolestuttaa häntä, ja hän siksi epäilee. Meidän suhteesta puuttui alun alkaen luottamus. Mutta itsepähän valitsin - toivon mukaan entisen - casanovan puolisoksi.
- tätä!
älä kutsu häntä akaksi! kunnioitusta toista kohtaan,löytyykö sitä,ukko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888