Parempi Ainakin Kuin Sinä=(

namisuku

...Huvittavaakin huomata täällä Aikuisten palstalla pientä köyden Vetoa, siitä kuka on paras?
Paras kirjoittaja.
Paras Nälvijä.
Paras (nuolija), jolla on sikaiso reviiri?
Miellytetään ja hankitaan Tosi Ruskea kieli:(
Kiltein.
Kuitenkin paras, lajissa kuin lajissa, täällä 50 -palstalla!

Aina se Toinen Mollataan ja Poljetaan=/(

Toivon Totisesti,etten yhdy samaan, yök...
Kaikille EI kilpailijoille Hauskaa Päivää=D t.Nami

19

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syysunelma

      sinullekin. Joskus ajattelen vähän samalla tavalla, ikävä kyllä. Mutta jokainen elää tyylillään, eletään me omallamme.

      Olen viettänyt ihanan hiihtoloman hohtavilla hangilla ja hiihdellyt melkein joka päivä. Nyt jaksaa taas ahertaa seuraavaan lomaan saakka.

      Mukavaa kevättä kaikille :)

      • namisuku

        ...Unelma=D
        Ajattelinkin jossain vaiheessa mihin olit Kadonnut:(
        Oikein olen kade, kun itse olen kiinni KotiTöissäni ja loppua ei näy=(D

        Jep, Omalla Tyylillä Mennään=D
        KevätAurinkoa Sinullekkin=D


    • Puskalaisen tarvitse

      Olla paras missään.Huono olen kirjoittamaan,vielä huonompi puhumaan.Nälvinyt en ole ketään,vaikka on kyllä tehnyt mieli.Reviiristä ei ole kuin harmia,ovat vielä kaljaa vailla.Miellyttää olen yrittänyt,mutta ei jäätelöstä kieli ruskistu.Kiltti olen varmasti ollut.Joulupukkikin sen varmaan huomaa.

      • namisuku

        ...kaunistaa=)


      • iässä
        namisuku kirjoitti:

        ...kaunistaa=)

        Mitä minä täällä meson.Kunhan aikaani kulutan.Voin Sullekin jotain heittää,jos et tykkää hyppää yli.


    • väriä

      tuntuu täällä itsekukin vaihtelevan. Tilanteen ja vastapuolen mukaan.

      • namisuku

        ...väri on aina ruskea:(
        Silti=D


    • kirjoitellaan vaan ja vaihdetaan mielipiteitä. Osalla kirjoittajista on hirveä hinku jäädä mieleen tietyn tyylisuunnan edustajina ja ovat siinä onnistuneetkin. V:lun mestari. Mollaamisen taituri ja Runon rustaaja...Mielipiteen vaihtajat yms. mihin sarjaan itsesi laskisit...Hyvää päivän jatkoa sinulle.

      • tilaa

        Näinhän se menee, kun itsestään laulaa liikaa
        ja kärkkäästi muita arvostelee, saa ansaitsemaansa palautetta. Seuraavaksi poistetaan oma kirjoitus ja viedään muidenkin kirjoitukset siinä samalla.
        Puskasta huudellaan , kun ei ilkeä regatulla voimakkaasti kantaa ottaa.
        Turhaa kyselet namis, tiedetään...


      • namisuku

        ...se on:()
        Jokainen taplaa tyylillään:)

        Itse olen Mahdollisimman Rehellinen:)Yritän ainaskin:)
        P.S Kyllä joku Aina pyrkii kilpailemaan...jostain?:() Täälläkin.

        Päivän Jatkoja Myös Sinulle=)


      • namisuku
        tilaa kirjoitti:

        Näinhän se menee, kun itsestään laulaa liikaa
        ja kärkkäästi muita arvostelee, saa ansaitsemaansa palautetta. Seuraavaksi poistetaan oma kirjoitus ja viedään muidenkin kirjoitukset siinä samalla.
        Puskasta huudellaan , kun ei ilkeä regatulla voimakkaasti kantaa ottaa.
        Turhaa kyselet namis, tiedetään...

        ...välillä, ettei Rehellisyydelle anneta arvoa, se kiukuttaa:(
        Tässä sen kummempia kyselemättä...mutta Joskus poistot Myös suututtaa:(
        Arvostelut, hattuilut, turhat suunsoitot jne...ovat joillekkin...Elämäntapa?


      • olla
        namisuku kirjoitti:

        ...se on:()
        Jokainen taplaa tyylillään:)

        Itse olen Mahdollisimman Rehellinen:)Yritän ainaskin:)
        P.S Kyllä joku Aina pyrkii kilpailemaan...jostain?:() Täälläkin.

        Päivän Jatkoja Myös Sinulle=)

        oikein satutäti vai peräti "namusetä"?


      • Sybnttäreilläänkin
        namisuku kirjoitti:

        ...se on:()
        Jokainen taplaa tyylillään:)

        Itse olen Mahdollisimman Rehellinen:)Yritän ainaskin:)
        P.S Kyllä joku Aina pyrkii kilpailemaan...jostain?:() Täälläkin.

        Päivän Jatkoja Myös Sinulle=)

        Nytkin synttäreistää naloitti ketjun.
        Muut ovat siinäkin vain rekvisiittana.
        Häntä pitää kehua muittenkin.
        Siitä NamiSuku tykkää siis koko NamiSuku!
        Itse aina suuna ja päänä keskusteluissa.


    • ainakin saa

      nEgaTiIvIsEn kuvan.
      Ítse olet aina arvostelemassa ihmisiä täällä.
      Heität niitä arvoituksiasi aina kehiin ja kuitenkin suuntaat aloituksesi vaan ja ainoastaan yhdelle henkilölle tällä palstalla,
      OlEnKo oIkEaSsA?
      Susijuttuinesi???????

      • hääppönen kuva

        sinustakaan.En ole aloittaja.Olen vain ihmetellyt.


    • saat olla edellenki

      paras,en kilpaile kanssas!

    • naminami

      miksi olet aina kintereilläni, tunnetko kenties minut?
      Yök vaan itelles.

      • oo niin pöljä

        et lähtis sua seuraa ei tääl eikä livenä.Sut tuntee jokainen ko sul on suu ain auki.


    • kuka on hienostunein

      piilorasisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe