Apua. Olen Saint Sulpicen kirkossa enkä pääse eteenpäin! Olen löytänyt jo haudassa makaavan Jeesuksen ja ristiä kantavan Jeesuksen patsaat ja ne kaksi laattaa joissa toisessa on kirjaimet AEM ja toisessa JRU. Olen pääsyt uruille ja ratkaissut sen ja olen löytänyt öljykannun (mitä sillä tehdään?). Kysyn myös että kuinka sen maaluukun joka johtaa Saint Sulpicen alla olevaan kryptaan. Auttakaa!!!
DA VINCI-KOODI PC-PELI APUA!!!
Robert Langdon
6
755
Vastaukset
- da vinci
sun pitää laittaa ne patsaat niihi höskii missä on se kuva mitä ne patsaat esittää...
ite en pääse eteepäin sen yhen äijän talolta missä on se takka- ongelmia
miten saa kirkossa lattialuukun auki
- apua
olen ristiä kantavan jeesuksen patsaan löytänyt mutten toista! ja mitä siellä kuolleen nunnan huoneessa olevan kaapin sisällä on...onko se tärkeää ja miten sen saa auki!??
- ongelmia
miten sen lattia luukun saa auki
- ongelmia
laita ne patsaat paikoilleen mutta käänteisjärjestyksessä.eli vääriin paikkoihin niin lattialuukku aukeaa.
- Hä?
It did'nt wörk. Miten vitussa..miten väärinpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743610Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472866Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1572757Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592103- 1601830
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231358Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391322- 251272