Hei,
Microsoft word pitäisi saada macciin tai vastaava ohjelma joka avaa .doc-muotoiset tiedostot.. Tietääkö kukaan että mistä? Mieluiten halvalla/ilmaiseksi.
Microsoft word
4
1308
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tekstinkäsittelyyn on saatavissa vaikka kuinka monta ohjelmaa ja oikeastaan kaikki lukevat ja kirjoittavat Word formaattia.
Microsoftin Office tietysti pitää mainita ensiksi. Se maksaa versiosta riippuen 140-450 euroa.
Applen iWork (Pages tekstinkäsittely) maksaa 79 € ja sitä käytän itse.
NeoOffice lienee ilmaisista paketeista käyttökelpoisin. On myös OpenOffice, joka tosin on Unix softa, joka vaatii X11 ikkunoinnin toimiakseen.
Pelkkiä tekstureita on vaikka kuinka paljon, en edes muista.- 1stMacFinn
Jäi sanomatta, että jokaisen Macin mukana on TeXturi, joka on oikeasti käyttökelpoinen softa. Ja kun se tulee käyttiksen mukana, se on tavallaan ilmainen.
- Neiti1986
Pitää varmaan tuo office paketti hankkia. Ei mun texturi ainakaan avaa docceja?
Neiti1986 kirjoitti:
Pitää varmaan tuo office paketti hankkia. Ei mun texturi ainakaan avaa docceja?
Tiikerin ja Leopardin Texturit avaavat. Mutkikkaat muotoilut ovat sille tietysti vähän vaikeita.
Suomenkielisen Microsoft Office 2008 for Macin pitäisi olla kaupoissa näinä päivinä, jos ilmainen NeoOffice ei kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010