Sää syys-lokakuu

hakke

Millainen sää Buenos Airesissa on syys-lokakuussa? Tarkeneeko?

3

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimique

Argentiinassa on syys-lokakuussa suht' mukava sää. Pääosin sää on aurinkoista mutta joitakin sadekuuroja on kyllä odotettavissa. Syys-lokakuussa on Argentiinassa kevätkausi ja lämpötila on siinä 10-20 asteen välillä. Auttoiko yhtään?:D

• matkakuume..

Mä haluisin vielä tarkentaa tuota säätä..

Ollaan siis varmaan lokakuun lopussa lähdössä Buenos Airesiin. Keskilämpotila näyttäis olevan joku 21 astetta, marraskuussa 24. Mut kauhistuttaa noi sateet. Eli onko jollain kokemuksia, sataako siellä paljon noihin aikoihin?

• oli aurinkoista
        matkakuume.. kirjoitti:

Mä haluisin vielä tarkentaa tuota säätä..

Ollaan siis varmaan lokakuun lopussa lähdössä Buenos Airesiin. Keskilämpotila näyttäis olevan joku 21 astetta, marraskuussa 24. Mut kauhistuttaa noi sateet. Eli onko jollain kokemuksia, sataako siellä paljon noihin aikoihin?

Menin Buenos Airesiin viime vuonna lokakuun lopussa, taisi olla 27.10.. Silloin oli vielä aika viileää eli sellaista 15. Mutta aurinkoista oli lähes koko ajan. Istuskelin jo silloin ekalla viikolla terasseilla ja puistoissa, auringossa kun tuntui lämpimämmältä kuin mitä mittari näyttöi.
        Sitten marraskuussa tuli jo aika alussa melkoinen lämpöaalto, jopa 28 oli monta päivää. Eikä satanut. Jos en nyt ihan väärin muista niin ihan oikea kunnon sade taisi tulla vasta joulukuun vaihteessa.

Mutta paikalliset kyllä sanoivat, että oli ennätys lämmin ja kuiva kevät. Eli kai se on normaalimpaa, että joku sade kuuro tulee ja lämpötila pyörii siinä 15- 25 välillä. Yleisesti ottaen BsAs on kuitenkin melko aurinkoinen paikka eli ei sateita kannata pelätä, ei ne kestä niin kauan kuin täällä Suomessa juuri koskaan.

Lämpötilavaihtelut voivat kuitenkin olla suuria vielä tuohon aikaan joten varautukaa monenlaisilla vaatteilla. Ja ottakaa yhdet sellaiset kengät, että ei haittaa jos kastuu. Silloin meinaan kun sataa niin jalkakäytävät lainehtii. Siellä ei ole kunnolla kallistuksia missään eli vesi jää seisomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2562
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe