ei oo täälläkään

mieliala kovin

korkeella.Miten saatais piristystä?
Tilataanko parempaa säätä vai isot paukut?

24

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alapilveä

      laskeutunut porukan niskaan?Ennemmin saisi olla yläpilveä.

      • tilapäistä

        alapilveä mun ja monen muunki kohalla!(


    • namisuku

      ...Livenä on ihan Mukavaa, virtuaalin Tunnelman rakennat Itse Omassa päässäsi;)

      • ei paljon

        tapahdu,pää on tyhjäkäynnillä!(


      • namisuku
        ei paljon kirjoitti:

        tapahdu,pää on tyhjäkäynnillä!(

        ...Voi, kuis Silleen?


    • junalautoja!...

      -joo,yhtäkkiä iski niin saatanallinen vitutus päälle.....-pitää koittaa ny alkaa funtsia suhteellisuudentajuisesti,ja yrittää pistää asiat tärkeysjärjestykseen,mut just ny kyl KORPEE!!..aaahhh...

      • ainakaa

        whiskyä suositella,voi laudoista tulla liukkaita?!


      • asemalla,

        älähän hättäile, kyllä se siitä


      • yks kavereitani
        asemalla, kirjoitti:

        älähän hättäile, kyllä se siitä

        armeijassa,Ilmajoelta ellen väärin muista!


    • Saaraliina

      Tilataan isot paukut!Minulle rosee-viiniä kahdeksansenttiä..entä muille?

      • whiskyä ja

        vain jäitä sekaan.Oilsko sopiva alotus?


      • kaato..
        whiskyä ja kirjoitti:

        vain jäitä sekaan.Oilsko sopiva alotus?

        -joo,prkle!..ikinä ei asiat oo niin huonosti,etteikö ryyppäämällä niitä sais VIELÄKI huonommix...


      • syventää sitä
        kaato.. kirjoitti:

        -joo,prkle!..ikinä ei asiat oo niin huonosti,etteikö ryyppäämällä niitä sais VIELÄKI huonommix...

        vallitsevaa olotilaa,yritä pikkusen piristyä ennen ku alotat!


    • olevani ainoa kiukkuinen ihminen tänään mutta sitä on siis liikkeellä. Mutta elämään kuuluu hyviä ja huonoja päiviä eikä kenelläkään ikinä oo niin huonosti asiat ettei joku toinen voisi VIELÄ huonommin...siitä en tahdo kilpailla. Kilpaillaan ennemmin siitä, kenen olotila nopeimmin muuttuu plussan puolelle.

      • ei aurinkokaan

        paistais yhtä ystävällisesti!Toivo paremmasta
        on se mikä viimeks tän "laivan" jättää!


    • vai nukahtivat

      ku keskustelu loppu!??

      • kun ilta

        tulee,johan ohjelma "tökkii"-niin paljon on immeisiä langoilla.

        Ittellä ei hätiä mitiä,punnkkua lasissa ja kohta tulee tv-1:seltä Sydämen asialla (;


      • heti ku on
        kun ilta kirjoitti:

        tulee,johan ohjelma "tökkii"-niin paljon on immeisiä langoilla.

        Ittellä ei hätiä mitiä,punnkkua lasissa ja kohta tulee tv-1:seltä Sydämen asialla (;

        jotain hyvää saatu,mieli piristyy,pitää kait pian eka whisky laittaa lasiin!?


      • ainoastaan
        heti ku on kirjoitti:

        jotain hyvää saatu,mieli piristyy,pitää kait pian eka whisky laittaa lasiin!?

        Coca colan kanssa! Tai kaffen,vähän vaniljaa,maitoa..kylmänä korkeasta lasista!


      • colanki kanss
        ainoastaan kirjoitti:

        Coca colan kanssa! Tai kaffen,vähän vaniljaa,maitoa..kylmänä korkeasta lasista!

        ja mikäss parempaa ku Irish Coffee tai Lumumba!
        Tiiäks minkälainen on Lumumba?


      • Saaraliina
        ainoastaan kirjoitti:

        Coca colan kanssa! Tai kaffen,vähän vaniljaa,maitoa..kylmänä korkeasta lasista!

        Jees,kaffenkanssa juu..HEI piristytään nyt ihan oikeasti...tai sitten vasta huomenna.Se tarttuu kun kaikilla mieli alakynnessä.


      • vain,tiiäkkö
        Saaraliina kirjoitti:

        Jees,kaffenkanssa juu..HEI piristytään nyt ihan oikeasti...tai sitten vasta huomenna.Se tarttuu kun kaikilla mieli alakynnessä.

        miks Irish Coffeeta ruvettiin tarjoileen ja milloin?


    • Kevättä kohti lujaa vauhtia, päivä päivältä valoisampaa. Kyllä se pelkästään jo piristää.
      Ihanaa :)

      • mikhaildenisov

        tänään on aurinkoinen päivä,vaikka tuulee,
        mieli keveempi!Mutta uolos?Miks?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe