Pyöreä ruokapöytä

thobie

Etsinnässä tumma pyöreä ruokapöytä mielellään keskijalalla kokoa 120cm tai isompi. Kierretty isku,asko,sotka,masku,vepsäläinen... Ainoat lähinnä löytyivät iskusta jossa hintaa 460euroa jollain pinnoitetulla kuitulevyllä ja bulkki kromijalalla, ei kiitos. Jos tuonne 300euron tietämillekkin pääsisi tai sitten hintaa mutta laatutavarasta niin ok.

Tuntuu että tuolla 460eurolla teettäisin jo puusepällä itselleni kunnon täyspuisen pöytälevyn ja jalat päälle jostian bulkki-liikkeestä. Mutta sitäennen, löytyiskö jostain pähkinä/wengen väristä edullisemmin?

7

6470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöreän pöydän metsästäjä

enpä olis uskonut täältä jo apua hekevani-itse etsin (mieluiten)tummaa,pientä ja pyöreää pöytää ja samoin -kohtuuhinnalla! Itse olen surffannut tänä iltana 15 huonekalukaupan sivut ja kalliimpia erikoisliikkeitä päälle TULOKSETTA!Huh,VINKKEJÄ!
      Omani tulee olla halkaisijaltaan n.95cm. Löytyy pienempiä ja sitten 120-130..uskomatonta.
      Ikealla on uudehko pyöreä pöytä, jonka halk.116, mustanruskea. Ei se kävis sulle? Löytyy nettisivulta ja kuvastosta-08. Sopella oli yksi..hintavakin..eipä ollut lohtua paljon sullekaan.

• ratkaisuna tällä kertaa

Etsimme jokin aika sitten pyöreää pöytää ja emme löytäneet, joten käännyimme puusepän puoleen asiassa ja teetimme pöydän. Tulihan sille hintaa, mutta saatiin oikean kokoinen ja oikean värinen ja kaiken lisäksi aitoa puuta eikä mitään kalustelevyä.

• kkkkkkkkkkkk
      • *Mä

löytyy jotain, hinnat voi olla vaan korkeat. Ovat Selvan kalusteita. Muistaakseni myös Vepsäläinen myy Selvaa. Pitää varmaankin pyytää Selvan katalogi. Tuskin esillä.

• *Mä
    • ogd
    • roomnet.fi

Hei,
      jos pyöreä pöytä on yhä ajankohtainen löydät sen uutena tuotteena mallistostamme. Kannen koko on 110 cm ja se on korkeakiiltoinen valkea tai mustapetsattu saarnivaneroitu MDF levy. Keskijalka on kromattu laippajalka. Voin toimittaa kuvan tuotteesta jos lähetät spostiosoitteesi osoitteeseen: [email protected].
      Tuotteen hinta on 264 euroa ja rahti kotiovelle 26 euroa. Avaamme huonekalujen verkkokaupan vk 10 aikana. www.roomnet.fi. Tervetuloa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe