Laqihdutuksessa on kolme niksiä: ruokavalio, liikunta ja psyykkinen hyvinvointi, eli positiivinen ajattelu.
Oletko laihduttanut?
10
570
Vastaukset
- paikkansa
ja mikäli olet masentunut,et pidä liikunnasta vaan herkuista ja syömisestä niin huonosti käy.
- Laskenut kalorit
1400 kcal päivässä.
Kaksi kiloa on lähtenyt.
Mutta mikä kiire tässä on, kunhan on laskusuunnassa.
Tuohon kalorimäärään saa syödä aika paljon kun katsoo tarkasti mitä ottaa lautaselleen.- laihdutus
kun joudun ostamaan uudet lasitkin.
Vanhoilla ei enää näe tarkasti. - näkökin paranee
vai oletko nähnyt yhtään jänistä jolla olisi silmälasit:))
- Pupulla
näkökin paranee kirjoitti:
vai oletko nähnyt yhtään jänistä jolla olisi silmälasit:))
Näillä palstoilla niitä kirjoittelee. Ja tuijottaa näyttöjään laseillaan.
Masennus varmaan vaikuttaa aineenvaihduntaan kun se lihottaa. Vai mikä se syy on ? En tiedä.
Mutta masentuneena kannattaisi aloittaa liikunta koska sillä on niin kokonaisvaltainen merkitys ihmisen hyvinvointiin.- ihan oikeasti
ei ole niin paljon voimia, että pystyisi ajattelevansa lähteä liikkeelle laisinkaan.
Kun on höyryttää jokin asia esim.töistä voi sen jättää lenkkipolulle.
Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa
Ettei totta toinen puoli. No. Kylppärin viemäri pääs tukkeentumaan, niettä se tulvi lattialle.
Vaim'ihminen alkoi soittaan putkimiehelle. Menin kännykällä kyseleen 'hanakoilta' miten
homman voi ite tehä.
- Se kumitulppa pitää poistaa ensin ja sitten avaajavaijeria sököttää päin viemäriä.
Ohje muuten toimi ja viemärinputki aukes. Ammattimies ei tiennyt neuvoa hakevaa NIIN tumpeloks, etteikö tämä olisi tiennyt
suojautua viemäripöpölöi vastaan.
Pesin kädet mielestäni hyvin. Jonnee kynnen alle oli jäänyt basilli. Teki ankaran mahataudin.
Viikkoon ei mikään ravinto pysynyt sisällä. Laihduin 5 kg.
Sain hirmuisen idean; en luovu tästä painosta enää ikuna. Lopetin iltasyönnin kokonaan.
Ennen nälkäisenä nukkumaan kuin hukkaamaan elämänikäistä unelmaa, normaalipainoa.
Kun toivuin taudista, heti vatsa-selkätreenit aloitin.
Puoli vuotta oli tunne, että mahalaukku on jotenkin revennyt. Jatkoin treenejä.
Siitä on nyt 10v. Lääkärissä käynnit ovat vähentyneet, kunto ikäisiäni parempi.
Onnistumisen salat löytyy vahvasta aamiaisesta. Se maittais kyllä jo illallakin, mutta...- nyt silleen että
vatsa ilmoitti mitä syön. Eli kaikki liian rasvainen, maustettu, käristetty sekä liian sokerinen ruoka pois.
Nyt on aamiaisruokana kaurapuuro, tuoremehu appelsiinista puristettu, kahvia kuppi tai pari.
Ei enää sokerilla kyllästettyjä jugurtteja eikä paahtoleipää ja pekonia ja paistettuja munia, suolaisia leikkeitä.
Äkkiä siihen tottui, ettei tarvikaan sitä suolaa ja sokeria kuin ripauksen.
Paino on pudonnut ilman sen suurempia ponnisteluita. Vaatteet on löysän näköisiä, pitää varmaan niitä alkaa kaventaan. Ylipainoa oli joku 7 kiloa ja se on lähtenyt pois.
Olen iloinen, että olen pysynyt tässä ruokavaliossa. Ei tee mieli mitään väkevästi maustettua liikaa suolaa sisältävää ruokaa. Joskus kaupassa kattelen noita valmiiksi marinoituja lihatuotteita, niin ihan oksettaa.
Suolainen ruoka sitoo nestettä ja tulee turvottunut olo. - väärin olla
positiivinen. Telkussa asiantuntija sanoi, että siihinhän töytyy ihan virallinen lääkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673