Oletko laihduttanut?

kerro kerro..,.

Laqihdutuksessa on kolme niksiä: ruokavalio, liikunta ja psyykkinen hyvinvointi, eli positiivinen ajattelu.

10

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkansa

      ja mikäli olet masentunut,et pidä liikunnasta vaan herkuista ja syömisestä niin huonosti käy.

    • Laskenut kalorit

      1400 kcal päivässä.
      Kaksi kiloa on lähtenyt.
      Mutta mikä kiire tässä on, kunhan on laskusuunnassa.
      Tuohon kalorimäärään saa syödä aika paljon kun katsoo tarkasti mitä ottaa lautaselleen.

      • laihdutus

        kun joudun ostamaan uudet lasitkin.
        Vanhoilla ei enää näe tarkasti.


      • näkökin paranee

        vai oletko nähnyt yhtään jänistä jolla olisi silmälasit:))


      • Pupulla
        näkökin paranee kirjoitti:

        vai oletko nähnyt yhtään jänistä jolla olisi silmälasit:))

        Näillä palstoilla niitä kirjoittelee. Ja tuijottaa näyttöjään laseillaan.


    • Masennus varmaan vaikuttaa aineenvaihduntaan kun se lihottaa. Vai mikä se syy on ? En tiedä.
      Mutta masentuneena kannattaisi aloittaa liikunta koska sillä on niin kokonaisvaltainen merkitys ihmisen hyvinvointiin.

      • ihan oikeasti

        ei ole niin paljon voimia, että pystyisi ajattelevansa lähteä liikkeelle laisinkaan.

        Kun on höyryttää jokin asia esim.töistä voi sen jättää lenkkipolulle.

        Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa


    • Ettei totta toinen puoli. No. Kylppärin viemäri pääs tukkeentumaan, niettä se tulvi lattialle.
      Vaim'ihminen alkoi soittaan putkimiehelle. Menin kännykällä kyseleen 'hanakoilta' miten
      homman voi ite tehä.

      - Se kumitulppa pitää poistaa ensin ja sitten avaajavaijeria sököttää päin viemäriä.

      Ohje muuten toimi ja viemärinputki aukes. Ammattimies ei tiennyt neuvoa hakevaa NIIN tumpeloks, etteikö tämä olisi tiennyt
      suojautua viemäripöpölöi vastaan.

      Pesin kädet mielestäni hyvin. Jonnee kynnen alle oli jäänyt basilli. Teki ankaran mahataudin.
      Viikkoon ei mikään ravinto pysynyt sisällä. Laihduin 5 kg.
      Sain hirmuisen idean; en luovu tästä painosta enää ikuna. Lopetin iltasyönnin kokonaan.

      Ennen nälkäisenä nukkumaan kuin hukkaamaan elämänikäistä unelmaa, normaalipainoa.
      Kun toivuin taudista, heti vatsa-selkätreenit aloitin.
      Puoli vuotta oli tunne, että mahalaukku on jotenkin revennyt. Jatkoin treenejä.

      Siitä on nyt 10v. Lääkärissä käynnit ovat vähentyneet, kunto ikäisiäni parempi.
      Onnistumisen salat löytyy vahvasta aamiaisesta. Se maittais kyllä jo illallakin, mutta...

    • nyt silleen että

      vatsa ilmoitti mitä syön. Eli kaikki liian rasvainen, maustettu, käristetty sekä liian sokerinen ruoka pois.

      Nyt on aamiaisruokana kaurapuuro, tuoremehu appelsiinista puristettu, kahvia kuppi tai pari.
      Ei enää sokerilla kyllästettyjä jugurtteja eikä paahtoleipää ja pekonia ja paistettuja munia, suolaisia leikkeitä.
      Äkkiä siihen tottui, ettei tarvikaan sitä suolaa ja sokeria kuin ripauksen.

      Paino on pudonnut ilman sen suurempia ponnisteluita. Vaatteet on löysän näköisiä, pitää varmaan niitä alkaa kaventaan. Ylipainoa oli joku 7 kiloa ja se on lähtenyt pois.

      Olen iloinen, että olen pysynyt tässä ruokavaliossa. Ei tee mieli mitään väkevästi maustettua liikaa suolaa sisältävää ruokaa. Joskus kaupassa kattelen noita valmiiksi marinoituja lihatuotteita, niin ihan oksettaa.
      Suolainen ruoka sitoo nestettä ja tulee turvottunut olo.

    • väärin olla

      positiivinen. Telkussa asiantuntija sanoi, että siihinhän töytyy ihan virallinen lääkitys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe