Transgenderit

sukupuoleton

Heip! Lueskeleeko tätä palstaa monikaan ihminen, joka mieltäisi itsensä sukupuolettomaksi transgenderiksi?

Itse olen nainen, joka ei tunne itseään naiseksi. Minulla on voimakas tarve olla piirteiltäni ja ruumiinrakenteeltani miehekkäämpi, mutta mieskään en suoranaisesti haluaisi olla. En osaa asettaa itseäni tuollaisiin lokeroihin kuin 'nainen' tai 'mies'.

8

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä haluaa

      Onpa erikoista! Kumpaa haluat siten? Miestä vai naista?

      • sukupuoleton

        Kumpikin käy ;) Tykkään miehistä ja naisista yhtälailla. Ehkä vähän enemmän naisista.


    • shaneshane

      Hei vaan,
      täällä myös eräs joka silloin tällöin tätäkin palstaa silmäilee. Sukupuoleton olen omasta mielestäni, mutta muiden silmissä kai sitten nainen ja lepakko.

      • sukupuoleton

        Onpa hauska kuulla että muitakin kaltaisiani löytyy ;)
        Minäkin koen voimakkaasti olevani sukupuoleton, mutta muut
        ihmiset näkevät minussa tietty vain naisen.

        Koetko naisellisen vartalosi haittana, jota pitäisi muuttaa
        miesmäisempään suuntaan? Vai riittääkö sinulle,
        että olet sukupuoleton korviesi välissä ja olet tyytyväinen
        vartaloosi sellaisena kuin se on?


      • joku ihan muu
        sukupuoleton kirjoitti:

        Onpa hauska kuulla että muitakin kaltaisiani löytyy ;)
        Minäkin koen voimakkaasti olevani sukupuoleton, mutta muut
        ihmiset näkevät minussa tietty vain naisen.

        Koetko naisellisen vartalosi haittana, jota pitäisi muuttaa
        miesmäisempään suuntaan? Vai riittääkö sinulle,
        että olet sukupuoleton korviesi välissä ja olet tyytyväinen
        vartaloosi sellaisena kuin se on?

        Minäkään en ole koskaan kokenut olevani kumpaakaan sukupuolta (biologisesti olen nainen) En koe sitä varsinaisesti minään ongelmana, lähinnä vain omalaatuisena piirteenä. Tosin seurustelukumppanin löytäminen ei ole aina ollut ihan helppoa koska kiinnostun yleensä vain muista melko kategorisoimattomista ihmisistä (Olen seurustellut vain miesten kanssa mutta ihastunut myös naisiin)

        Naisellinen ulkomuoto on kieltämättä vähän ristiriidassa sisäisen tunteeni kanssa. Eli muut mieltää mut usein varsin feminiiniseksi heteroksi. En haluaisi olla miesmäinenkään, eli lähinnä haluaisin olla androgyynimpi. (mutta muissa pidän naisellisista piirteistä, ja paradoksaalista kyllä, etenkin miehissä..voisikin sanoa, että etsin naista niin miehistä kuin naisistakin...)


      • ShaneShane
        sukupuoleton kirjoitti:

        Onpa hauska kuulla että muitakin kaltaisiani löytyy ;)
        Minäkin koen voimakkaasti olevani sukupuoleton, mutta muut
        ihmiset näkevät minussa tietty vain naisen.

        Koetko naisellisen vartalosi haittana, jota pitäisi muuttaa
        miesmäisempään suuntaan? Vai riittääkö sinulle,
        että olet sukupuoleton korviesi välissä ja olet tyytyväinen
        vartaloosi sellaisena kuin se on?

        En koe vartaloani haittana, mutta jos olisin kurvikkaampi ja rintavampi niin varmaan sitten ehkä voisin niin kokea. Olen olemukseltani muutenkin ehkä enemmän sellainen androgyyni poikatyttö, mutta mikään butch en kuitenkaan. Vaikka koenkin sukupuoliroolit ahdistavina, niin tietyllä tapaa haluan ja yritän korostaa olemuksessani molempien kauniita puolia ja androgyyniys on mielestäni juuri sitä. Eli koitan urheilla jotta vartaloni pysyisi sopivan jäntevänä olematta kuitenkaan lihaksikas, minulla on lyhyet hiukset (aikaisemmin irokeesi), meikkaan ja käytän koruja. Vaatteeni shoppailen milloin mistäkin ja miesten sekä naisten osastolta, mutta mitään mekkoja en käytä. Tällainen mä sitten oon.


    • xXXYyYyxXYxX

      No joo, eihän tuosta aloitusviestistä olekaan kuin 10 vuotta :D :D
      Itsekin tunnen olevani jotain näiden kahden "pääsukupuolen" väliltä. Sukupuolia kun on aika monta, kuten on seksuaalisuuttakin. Puhun usein kolmannesta sukupuolesta, silti EN vielä IKINÄ ole halunnut muuttaa biosukupuoltani, eli niin katsottuna olen nainen, enkä siis esim. FTM-transseksuaali. Vähän hankala määritelmä, mutta jossain siellä transGENDER-lepakon kohdilla menen ;) Kaiketi !?
      Jos liikun "ihmisten ilmoilla", suurin osa tyypeistä toteaa mut mieheksi. Nyt kun olen massaltani pienempi, tuo %-osuus on pienentynyt, harmi !
      Olen melko maskuliininen habitukseltani, olen lähes koko aikuisikäni käyttänyt miesten vaatteita, kenkiä (koko 43 = onnistuu todella hyvin), dödöjä, ym.
      Rekkis en ole, koska siihen liittyy varsinkin henkisellä/tunnepuolella niin paljon juttuja, joita en allekirjoita omalla kohdallani.
      Osaan ilmaista tunteeni, hymyillä, puhun (mitä suurimmassa määrin) ja pussaan. Tykkään autoista ja mistä tahansa moottorivekottimista siinä missä eläimistä tai vaikka runoudesta. Vaikkakaan nuo nyt eivät ole millään lailla toisiaan poissulkevia juttuja ! Luulisin, että tuolta nupin sisältä löytyy silti enemmän putkea kuin tippaleipää anyway :)
      Tässä, kun täytin pyöreitä, värjäsin hiukset ensin oranssiksi, sitten vihreiksi. Sitten vedin puoli päätä kaljuksi ja lopuksi koko pään - kun on friikiksi syntynyt, niin ollaan sitä sitten kymppi plussalla :D
      Jos Suomen kesät olisivat pidempiä ja/tai lämpimämpiä, eli t-paitaa saisi käyttää pidempään, olisin luultavasti jo aikoja päiviä hommannut itselleni bindereitä (ellet tiedä, ks. haulla). Toisaalta ex-puoliso (pidän VAIN naisista) tykkäsi näistä boobseista, ja niin pitää seurustelukumppanikin, joten ... Salille olen nyt menossa, lihasmassaa(kin) on kulunut laihduttaessa, habaa on pakko saada. Ja voimaa, koska lihaksia voi olla vaikka mihin lihatiskinäyttelyyn, voima taas on eri juttu :)

    • Mulla vaikuttaa olosuhteet ja niiden tuoma pakko etten tunne olevani naisellinen nainen, sellainen kuin haluaisin, huolitellumpi, siistimpi ja naisellisempi ja se rajoittaa sosiaalistakin elämää. Helposti ajautuu turhaantumiselta elämäntapaan jota ei alunalkaen edes toivonut tai halunnut ja toteaa tällainen nyt sitten olen. Eli itse toivoisin olevani enemmän naisellinen nainen, hetero kun olen.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe