Kevennys

ZaiZai

5

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aika mauton juttu

• ZaiZai

Sorry, ei ollut tarkoitus loukata ketään. Ajattelin vaan,että pieni kevennys tämän kinastelun keskellä olisi ollut paikallaan.
        Uralinille pyyntö, että hän sheriffin ominaisuudessa poistaa tämän aloittamani topicin.

• wanharouwa
        ZaiZai kirjoitti:

Sorry, ei ollut tarkoitus loukata ketään. Ajattelin vaan,että pieni kevennys tämän kinastelun keskellä olisi ollut paikallaan.
        Uralinille pyyntö, että hän sheriffin ominaisuudessa poistaa tämän aloittamani topicin.

Älä turhaan pyytele anteeksi.
        Jos ihmiset ovat noin huumorintajuttomia niin ei se tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi elää yhtä ilottomasti.

Pätkähän oli mitä hauskin, jotenkin niin vilpittömän hölmö, ettei siitä pitäisi kenenkään voida pahastua :D

• ZaiZai kirjoitti:

tuo video on hauska ei yhtään loukkaava, en kyllä näe syytä poistoon, mutta jos haluat niin toki voin poistaa tämän ketjun.

• ZaiZai
        uralin kirjoitti:

tuo video on hauska ei yhtään loukkaava, en kyllä näe syytä poistoon, mutta jos haluat niin toki voin poistaa tämän ketjun.

Ei minustakaan tuo ole yhtään loukkaava, . Sellaista harmitonta hupsuttelua vain, eli ehkä sen voi jättää siihen, mutta jos siitä nyt paljon jotain valituksia tulee, niin poista se sitten vain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      230
      2135
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1406
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1048
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      59
      1031
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      980
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      824
    Aihe