Kulttuuritalolla. Tapani Kansa lauloi ensimmäisellä jaksolla Äidin pikkupoika, Delilah ja Veikko Nieminen. Väliajan jälkeen Danny, Vicky, Eini, ja Frederik tulivat yhdessä lavalle Tapsa ei ilmestynyt lavalle. Frederik s…
Tapani Kansaa säesti Finlandia talon konsertissa suurorkesteri Tallinnasta. Konsertin alussa yleisö kohahti, kun kahdeksan naisviulistia käveli lavalle. Loput oli miessoittajia, ehkä yhteensä oli soittajia lavalla 20. K…
Syvälahden tanssilavalla olin keskiviikkona 27.6 Oli Syvälahden lavan 60 vuotis -juhlatanssit, ja Tapani Kansa, ja Pepito orkesteri aloittivat kello 21.40 saarenmaanvalssilla ja toisena valssina orpopojan valssi, sen jä…
Tapani Kansa piti hienon konsertin Kallion kirkossa. Kirkko oli täynnä. Lilja Kainulainen oli myymässä lippuja ja Tapsan joululevyä. Tapsa puhui laulujen välissä aika paljon, kertoi seuraavasta laulusta tarinaa. Tapsa s…
Worldwide Investment Solutions House Wincapita Oy -keskusteluista tällä Talousrikokset -palstalla tulee jatkuvasti poistopyyntöjä, poistopyynnöissä perusteluna: Yhtiö vasta perustettu. Kysyin Suomi24 ylläpidolta minne s…
Jouduin poistamaan tuon AdaFlink aloituksen Voisitko uralin 25.2. kello 17.13 kun siitä tuli poistopyyntö ettei viestissä olevan yhtiön asiat kuulu tänne talousrikokset -palstalle. Minulle ja Suomi24 ylläpitoon tuli ilm…
Hei. Tiedoksi kaikille jotka ette tiedä, että Suomi24 säännöissä kielletään massapostitus. Toisin sanoen saman sisältöisen viestin lähettäminen useampaan kertaan tai jo kertaalleen poistetun viestin uudelleen postittami…
Olin Wanhan Tanssikellarissa katsomassa ja kuuntelemassa Tapani Kansaa, kun esiintyi torstaina 16.4 Pepito-orkesteri, kun lopetti osuudensa kello 21.50 niin Wanhan Tanssikellarin taukomusiikin levyjensoittaja tuli laval…
Ylläpito ilmoitti minulle tänään. Wincapita-keskustelu päättyy tällä palstalla tästä päivästä alkaen, ja jatkuu - Talousrikokset palstalla. Ylläpidon ilmoitus tässä. Olemme päättäneet perustaa Laki ja Rikos -osioon Talo…
Älä enää häiritse muita keskustelijoita turhilla asiattomilla aloituksilla. Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-oso…
Loistavassa kunnossa on Tapani Kansa. Hartwall Areenan konsertti oli huippujen huippu! Tapsa tuli lavalle ja aloitti kappaleella -kuinka rakkaus alkoi se tunnetaan kai siitä on jo kauan nuo kaksi kun sai! Kunnes äkkiä T…
Poistin äsken 15 asiatonta aloitusta, jotka oli tehty 45 minuutin sisällä, joissa oli 2-4 sanaa otsikot oli mm. Lupi,Lupi, Ovelta, Lähden, Nyt, Savossa jne.... sinulle joka aloitat asiattoman aloituksen toistuvasti niin…
Olen viimeisen neljän vuoden aikana käynyt aika monessa konsertissa ja sitä ennen aika harvoin, mutta perjantai illan Järvenpää-talon Tapani Kansan konsertti oli elämäni paras minkä olen koskaan nähnyt. Konserttisaliin …
Tapani Kansa Riihimäen Riutanharjulla lauantaina 1.9 Kello 22.10-22.55 eka setti Kuinka rakkaus alkoi, poika varjoisalta kujalta, satu rakkauden, sulle, tuulia, sitten humppaa en tiedä nimeä, mutta Tapsa lauloi, et -het…
Lauantaina Tapani Kansan konsertissa Kotkan torilla oli tunnelmaa Tapsa esiintyi 9 miehisen orkesterin kanssa, jossa oli kaksi taustalaulajaa Kello 16.-16.55 pientä teknistä ongelmaa konsertin alussa esim. musiikki kuul…
Olin Ämyrin lavalla 14.7 lauantaina, Tapsa tuli kello 22.30 lavalle Pepito orkesteri ei minun mielestä kuuluttanut Tapsaa lavalle vaan Tapsa käveli sivuovesta suoraan lavalle tai, jos orkesterista joku kuulutti niin aik…
Esplanadin puistossa Helsingissä iskelmän järjestämässä konsertissa esiintyi ja juhli Paula Koivuniemi keskiviikkona 20.6 Paula lauloi noin tunnin ja sen jälkeen konsertin lopuksi noin kello 17.30 Kari Tapio ilmestyi la…
Jari puhelinlangat laulaa lähetyksessä koko illan. http://lotta.yle.fi/ijulkaisu.nsf/sivut/puhelinlangat
Tässä linkki: http://www.iskelma.fi/?area=ajankohtaista&iidee=7000000000032464