Onko kellään kokemusta Suurpyölin tallin leireistä, talli sijaitsee pyhtäällä. Olis kiva tietää kokemuksia että voiko sinne lapsia lähettää?
Suurpyölin talli
8
1499
Vastaukset
- Vispilä - ei kirj.
Suosittelisin että käyt www.hevostalli.net osoitteessa, siellä on runsaasti foorumeita joista voit kysellä.
- kor fani
minä olen ainankin tipunut siellä kaksi kertaa kiito laukasta .
- Suurpyöliläinen
Anteeksi nyt vain, mutta uskoisin, että et ainakaan kentällä tai maneesissa ole kiitolaukkaa päässyt kokeilemaan.. Vaatii aika ison tilan... Kokemusta on :)
- samba98
SUURPYÖLIN TALLILLA KANNATTAA KÄYDÄ KOKEILEMASSA EDES TODELLA HYVÄ PAIKKA SUOSITTELEN!
- TysonFani
Olen ratsastanut siellä kohta neljä vuotta ja käynnyt leirillä. Minusta se on paras talli!!!
P.S:Olen ratsastanut aika monella tallilla!! - sipulisissi
suurpyöli on paras paikka kanattaa mennä olen ratsastanut siellä 4vuotta
- suurpyöliläinen
suurpyöli on paras talli jossa olen ollut ratsastamassa ja
ps.jotkut hevoset säikkyy ja siitä syystä lähtee kiitolaukkaan :) - PEPI FANI
SUURPYÖLI PARAS PAIKKA JA KOR FANI MISSÄ OOT VOINU KOKEILLA KIITO LAUKKAA?=? MANEESIS TAI KENÄLLÄ EI OO TILAAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111173
- 1337000
- 955673
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385068- 524251
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303899- 613514
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323462Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222995- 782924