ajokonekuski

ammattilainen

Suorin Kullaan metsäoppilaitoksessa metsäkoneen kuljettajan tutkinnon ja sen jälkeen olen ollut puunkuljetuksen töissä. Tuntitaksa on 12,50 nykyisellä työnantajalla. Nautin työstäni. Kiitoksia kullaan opettajille annnoitte minulle perusteet tästä työstä. Nyt pärjään niillä opeilla mitä sain kullaalla. Nautin tästä työstäni ja toivoa kaikilla uusille kuljettajillle iloa metsäkoneen kuljettamisesta

13

5682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkäävä

      Yksinäiseen työhön itse mitä korjaushommissa pimeässä korvessa ollut lumisateessa ankaraa työtä.Onnittelen olet löytänyt hyvän työnantajan ja pidät työstäsi.

    • hinta vaan

      tuota 12.5€/h juuri koulusta pääsyt kaveri täytyypä kysyä jos minä saisin palkan korotuksen kun 10€ olen näitä hommia tehnyt aikas kauvan jo !!!!!!

    • juoksupyörässä

      Katseleppas rottaa tai marsua häkissään , molemmat ovat juosupyörässään onnensa kukkuloilla
      Kun eivät tiedä mistään muusta. Mietippäs omaa
      työtäsi , samaa kehää

    • metsään..

      jaa et mikä ??

    • nukumaan

      täällä 19€ tunti ja vuoden töissä !!!

      • vaunuporari

        oot säkin joku porari, koska tiedän et metsäkonealalla ei voi tienata noin paljon. Ehkä joku hetkellinen tuntipalkka urakalla tehtäessä. Porarin 1/4 vuoden KTA 20-22€/h


    • Hanski.

      Kaikenlaista mainontaa sitä yritetäänkin. Säälittävää räpeltämistä.

      • 8€ tunti

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.


      • voi voi
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        Otan osaa!!


      • Pitää tehdä muuallakin
        voi voi kirjoitti:

        Otan osaa!!

        Palkan eteen.Metsäkone kuski voi monessa tapauksessa asua kotiseudullaan.Ei siellä helsingin lähiöissä maaseudun miehellä niin hääviä ole.


      • sit tulossa
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        kunnon palkankorotus.Siinä Tehyläisten palkankorotus prosentit kalpenee.

        Uuden metsäalan palkkasopimuksen mukaan tuolla kokemuksella 1.3 lähtien perustuntipalkka pitkälti yli kympin.Lisät sitten päälle.


      • eieeiei
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        Täysin omaa tyhmyyttään kun ihminen suostuu tollaiseen rahan tekemään tälläistä hommaa..

        Itse olen tehnyt vuoden hommia ja en ole valmistunut koulustakaan vielä ja 10e tunti palkka.


    • eväillähän

      Kyl tääl landell ajellaan koneita kun ÄIti
      laittaa eväät , pesee pyykit . Tieten lämmittää
      kammarin mis voi yöpyä kun on syönyt muusia
      ja nauravia nakkia mahan täyteen. Se on tuon
      vanhuksen eläke millä meillä pärjäillään, meikän
      roposet ei juurikaan riitä tollaseen elitasoon.
      Joten ÄITI on kiva keksintö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe