Suorin Kullaan metsäoppilaitoksessa metsäkoneen kuljettajan tutkinnon ja sen jälkeen olen ollut puunkuljetuksen töissä. Tuntitaksa on 12,50 nykyisellä työnantajalla. Nautin työstäni. Kiitoksia kullaan opettajille annnoitte minulle perusteet tästä työstä. Nyt pärjään niillä opeilla mitä sain kullaalla. Nautin tästä työstäni ja toivoa kaikilla uusille kuljettajillle iloa metsäkoneen kuljettamisesta
ajokonekuski
13
5682
Vastaukset
- Pelkäävä
Yksinäiseen työhön itse mitä korjaushommissa pimeässä korvessa ollut lumisateessa ankaraa työtä.Onnittelen olet löytänyt hyvän työnantajan ja pidät työstäsi.
- hinta vaan
tuota 12.5€/h juuri koulusta pääsyt kaveri täytyypä kysyä jos minä saisin palkan korotuksen kun 10€ olen näitä hommia tehnyt aikas kauvan jo !!!!!!
- juoksupyörässä
Katseleppas rottaa tai marsua häkissään , molemmat ovat juosupyörässään onnensa kukkuloilla
Kun eivät tiedä mistään muusta. Mietippäs omaa
työtäsi , samaa kehää - metsään..
jaa et mikä ??
- nukumaan
täällä 19€ tunti ja vuoden töissä !!!
- vaunuporari
oot säkin joku porari, koska tiedän et metsäkonealalla ei voi tienata noin paljon. Ehkä joku hetkellinen tuntipalkka urakalla tehtäessä. Porarin 1/4 vuoden KTA 20-22€/h
- Hanski.
Kaikenlaista mainontaa sitä yritetäänkin. Säälittävää räpeltämistä.
- 8€ tunti
Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen. - voi voi
8€ tunti kirjoitti:
Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.Otan osaa!!
- Pitää tehdä muuallakin
voi voi kirjoitti:
Otan osaa!!
Palkan eteen.Metsäkone kuski voi monessa tapauksessa asua kotiseudullaan.Ei siellä helsingin lähiöissä maaseudun miehellä niin hääviä ole.
- sit tulossa
8€ tunti kirjoitti:
Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.kunnon palkankorotus.Siinä Tehyläisten palkankorotus prosentit kalpenee.
Uuden metsäalan palkkasopimuksen mukaan tuolla kokemuksella 1.3 lähtien perustuntipalkka pitkälti yli kympin.Lisät sitten päälle. - eieeiei
8€ tunti kirjoitti:
Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.Täysin omaa tyhmyyttään kun ihminen suostuu tollaiseen rahan tekemään tälläistä hommaa..
Itse olen tehnyt vuoden hommia ja en ole valmistunut koulustakaan vielä ja 10e tunti palkka.
- eväillähän
Kyl tääl landell ajellaan koneita kun ÄIti
laittaa eväät , pesee pyykit . Tieten lämmittää
kammarin mis voi yöpyä kun on syönyt muusia
ja nauravia nakkia mahan täyteen. Se on tuon
vanhuksen eläke millä meillä pärjäillään, meikän
roposet ei juurikaan riitä tollaseen elitasoon.
Joten ÄITI on kiva keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592