ajokonekuski

ammattilainen

Suorin Kullaan metsäoppilaitoksessa metsäkoneen kuljettajan tutkinnon ja sen jälkeen olen ollut puunkuljetuksen töissä. Tuntitaksa on 12,50 nykyisellä työnantajalla. Nautin työstäni. Kiitoksia kullaan opettajille annnoitte minulle perusteet tästä työstä. Nyt pärjään niillä opeilla mitä sain kullaalla. Nautin tästä työstäni ja toivoa kaikilla uusille kuljettajillle iloa metsäkoneen kuljettamisesta

13

5682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkäävä

      Yksinäiseen työhön itse mitä korjaushommissa pimeässä korvessa ollut lumisateessa ankaraa työtä.Onnittelen olet löytänyt hyvän työnantajan ja pidät työstäsi.

    • hinta vaan

      tuota 12.5€/h juuri koulusta pääsyt kaveri täytyypä kysyä jos minä saisin palkan korotuksen kun 10€ olen näitä hommia tehnyt aikas kauvan jo !!!!!!

    • juoksupyörässä

      Katseleppas rottaa tai marsua häkissään , molemmat ovat juosupyörässään onnensa kukkuloilla
      Kun eivät tiedä mistään muusta. Mietippäs omaa
      työtäsi , samaa kehää

    • metsään..

      jaa et mikä ??

    • nukumaan

      täällä 19€ tunti ja vuoden töissä !!!

      • vaunuporari

        oot säkin joku porari, koska tiedän et metsäkonealalla ei voi tienata noin paljon. Ehkä joku hetkellinen tuntipalkka urakalla tehtäessä. Porarin 1/4 vuoden KTA 20-22€/h


    • Hanski.

      Kaikenlaista mainontaa sitä yritetäänkin. Säälittävää räpeltämistä.

      • 8€ tunti

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.


      • voi voi
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        Otan osaa!!


      • Pitää tehdä muuallakin
        voi voi kirjoitti:

        Otan osaa!!

        Palkan eteen.Metsäkone kuski voi monessa tapauksessa asua kotiseudullaan.Ei siellä helsingin lähiöissä maaseudun miehellä niin hääviä ole.


      • sit tulossa
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        kunnon palkankorotus.Siinä Tehyläisten palkankorotus prosentit kalpenee.

        Uuden metsäalan palkkasopimuksen mukaan tuolla kokemuksella 1.3 lähtien perustuntipalkka pitkälti yli kympin.Lisät sitten päälle.


      • eieeiei
        8€ tunti kirjoitti:

        Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
        tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.

        Täysin omaa tyhmyyttään kun ihminen suostuu tollaiseen rahan tekemään tälläistä hommaa..

        Itse olen tehnyt vuoden hommia ja en ole valmistunut koulustakaan vielä ja 10e tunti palkka.


    • eväillähän

      Kyl tääl landell ajellaan koneita kun ÄIti
      laittaa eväät , pesee pyykit . Tieten lämmittää
      kammarin mis voi yöpyä kun on syönyt muusia
      ja nauravia nakkia mahan täyteen. Se on tuon
      vanhuksen eläke millä meillä pärjäillään, meikän
      roposet ei juurikaan riitä tollaseen elitasoon.
      Joten ÄITI on kiva keksintö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe