Suorin Kullaan metsäoppilaitoksessa metsäkoneen kuljettajan tutkinnon ja sen jälkeen olen ollut puunkuljetuksen töissä. Tuntitaksa on 12,50 nykyisellä työnantajalla. Nautin työstäni. Kiitoksia kullaan opettajille annnoitte minulle perusteet tästä työstä. Nyt pärjään niillä opeilla mitä sain kullaalla. Nautin tästä työstäni ja toivoa kaikilla uusille kuljettajillle iloa metsäkoneen kuljettamisesta
ajokonekuski
13
5357
Vastaukset
- Pelkäävä
Yksinäiseen työhön itse mitä korjaushommissa pimeässä korvessa ollut lumisateessa ankaraa työtä.Onnittelen olet löytänyt hyvän työnantajan ja pidät työstäsi.
- hinta vaan
tuota 12.5€/h juuri koulusta pääsyt kaveri täytyypä kysyä jos minä saisin palkan korotuksen kun 10€ olen näitä hommia tehnyt aikas kauvan jo !!!!!!
- juoksupyörässä
Katseleppas rottaa tai marsua häkissään , molemmat ovat juosupyörässään onnensa kukkuloilla
Kun eivät tiedä mistään muusta. Mietippäs omaa
työtäsi , samaa kehää - metsään..
jaa et mikä ??
- nukumaan
täällä 19€ tunti ja vuoden töissä !!!
- vaunuporari
oot säkin joku porari, koska tiedän et metsäkonealalla ei voi tienata noin paljon. Ehkä joku hetkellinen tuntipalkka urakalla tehtäessä. Porarin 1/4 vuoden KTA 20-22€/h
- Hanski.
Kaikenlaista mainontaa sitä yritetäänkin. Säälittävää räpeltämistä.
- 8€ tunti
Hei!! minä olen ollut 20v, konekuskina . Nyt
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen. - voi voi
8€ tunti kirjoitti:
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.Otan osaa!!
- Pitää tehdä muuallakin
voi voi kirjoitti:
Otan osaa!!
Palkan eteen.Metsäkone kuski voi monessa tapauksessa asua kotiseudullaan.Ei siellä helsingin lähiöissä maaseudun miehellä niin hääviä ole.
- sit tulossa
8€ tunti kirjoitti:
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.kunnon palkankorotus.Siinä Tehyläisten palkankorotus prosentit kalpenee.
Uuden metsäalan palkkasopimuksen mukaan tuolla kokemuksella 1.3 lähtien perustuntipalkka pitkälti yli kympin.Lisät sitten päälle. - eieeiei
8€ tunti kirjoitti:
tienaan 8,36€ tunnissa joten tervetuloa arkeen.Täysin omaa tyhmyyttään kun ihminen suostuu tollaiseen rahan tekemään tälläistä hommaa..
Itse olen tehnyt vuoden hommia ja en ole valmistunut koulustakaan vielä ja 10e tunti palkka.
- eväillähän
Kyl tääl landell ajellaan koneita kun ÄIti
laittaa eväät , pesee pyykit . Tieten lämmittää
kammarin mis voi yöpyä kun on syönyt muusia
ja nauravia nakkia mahan täyteen. Se on tuon
vanhuksen eläke millä meillä pärjäillään, meikän
roposet ei juurikaan riitä tollaseen elitasoon.
Joten ÄITI on kiva keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232423Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531683- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8708