Mistähän voisi ostaa >Trikloorietyleenia< ???
Kun alkoholi ja bensa ei putsaa metallista pintaa kokonaan ja ei voi käyttää mitään hiovaa menetelmää. Luin jostakin, että trikloorietyleeni on todella tehokas (ja haitalista) rasvan ja muunkin moskan poistoon. Teollisuus käyttää tai ainakin käytti tuota tököttiä. Putsaaminen pitäs tehdä kotioloissa, joten mitään vetokaapia ei ole.
Muutkin hyvät aineet ja varsinkin sellaset, joita voipi ostaa apoteekista kelpaavat.
Kunnollinen rasvanpoisto
Metalli pinnat
5
2520
Vastaukset
- SmithChart
Ultraäänipesussa lähtee möhnät myös huokosista. Pesureita pystyy ostamaan myös kotikäyttöön sopivia.
- minä vaan tiskaan astioita
saa pesuaineeksi enää yhtään mistään. On kiellettyjen listalla.
- EL-Miäs
Apteekista saa asetonia ja se on hyvä rasvanpoistaja ei kuitenkaan trikloretylenen veroinen
- semssii
Sopii myös aivojen rasvakudosten tuohomiseen.
Xyleeni on varsin ärjyä kamaa, jota olen käyttänyt erityisesti prosessoreiden ja niiden jäähdytyselementtien saattamiseen überpuhtaiksi ennen yhteenliittämistä.
Suosittelen, älä imppaa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693