LG 32LT75

? emmi onneton

Kannoin kotio juuri uuden laitteen.
En tiedä onko hyvä vai huono valinta.
Vaikea tehdä päätös kun on ihan "ulkona" tuosta digitouhusta...
Mutta kuva ja kaikki ok, mutta ihmettelen kovasti KOHINAA mikä kuuluu jostain. Luulen että se on kaiutin. Kun laitan käden etupanelin edessä olevaa osaan jonka alla on kaiuttimet...ääni vaimenee.
Voiko tuuletin olla äänekäs...? vai rikki ?
Kohina on häiritsevää ???
Voisinko olla laittanut jonkin piuhan väärin.
Kaikki muu toimii hyvin, meteli vaan on kurjaa.
Vaikka laitan äänet pois päältä silti sama kohina jatkuu ....
Autakaa mitä teen, kehtaanko kiikuttaa takaisin huomenna tv:n vai onko vika mun asennuksessa?

15

4821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmi onneton

      kiikutin takaisin.
      toinen kaiutin oli rikki :/

      • pettynyt

        Mulla on viime marraskuussa ostettu vastaava kone.

        Ohjelmaoppaan tiedot ovat sekaisin Ruotsiksi ja Suomeksi.

        Ohjelmaoppaan nauhotukset epäonnistuu melkein säännönmukaisesti yönauhotuksina. Ja jos laitat alkuillasta nauhotukseen, jää loppu vähintään joka toisesta leffasta tai sarjasta puuttumaan, varsinkin MTV-kanavilta.

        Kaksi kertaa on käynyt mystisesti niin, että kun on laittanut ohjelman käsin nauhoitukseen, on nauhoitus jatkunut vielä seuraavana päivänä!
        Onneksi sen saa poikki laittamalla uuden nauhoituksen päälle, joka loppuu parin minuttin päästä.

        Tallennettuja ohjelmia et voi siirtää mihinkään. Kun kovalevy on täynnä, ei ole mitään tehtävissä.

        Telkkari on myös alkanut toimia pelkkänä radiona;
        kun virran laittaa päälle, ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy. Lopulta monen virran sammuttamisen ja kytkemisen jälkeen kuva alkaa näkyä.

        Olen raportoinut ongelmista LG:lle sähköpostilla, mutta mitään konkreettisia korjaustoimenpide-ehdotuksia en ole saanut. Ilmeisesti ei ole olemassa?

        Tästä viimeisestä "radiotoiminnasta" olen laittanut viestiä nyt LG:lle, että saa nähdä, onko siihen parannuskeinoa.

        Sanoisin näin, että en suosittelisi tätä telkkaria kenellekään.


      • pettynyt
        pettynyt kirjoitti:

        Mulla on viime marraskuussa ostettu vastaava kone.

        Ohjelmaoppaan tiedot ovat sekaisin Ruotsiksi ja Suomeksi.

        Ohjelmaoppaan nauhotukset epäonnistuu melkein säännönmukaisesti yönauhotuksina. Ja jos laitat alkuillasta nauhotukseen, jää loppu vähintään joka toisesta leffasta tai sarjasta puuttumaan, varsinkin MTV-kanavilta.

        Kaksi kertaa on käynyt mystisesti niin, että kun on laittanut ohjelman käsin nauhoitukseen, on nauhoitus jatkunut vielä seuraavana päivänä!
        Onneksi sen saa poikki laittamalla uuden nauhoituksen päälle, joka loppuu parin minuttin päästä.

        Tallennettuja ohjelmia et voi siirtää mihinkään. Kun kovalevy on täynnä, ei ole mitään tehtävissä.

        Telkkari on myös alkanut toimia pelkkänä radiona;
        kun virran laittaa päälle, ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy. Lopulta monen virran sammuttamisen ja kytkemisen jälkeen kuva alkaa näkyä.

        Olen raportoinut ongelmista LG:lle sähköpostilla, mutta mitään konkreettisia korjaustoimenpide-ehdotuksia en ole saanut. Ilmeisesti ei ole olemassa?

        Tästä viimeisestä "radiotoiminnasta" olen laittanut viestiä nyt LG:lle, että saa nähdä, onko siihen parannuskeinoa.

        Sanoisin näin, että en suosittelisi tätä telkkaria kenellekään.

        Oletko saanut LG:ltä vastausta? Minulla saman mallinen tv ja aloitti n.kk sitten samanlaisen 'radio'toiminnan....

        olen lähettänyt LG:lle kyselyä tästä mutta ei vielä mitään vastausta...


      • ONNEKAS
        pettynyt kirjoitti:

        Oletko saanut LG:ltä vastausta? Minulla saman mallinen tv ja aloitti n.kk sitten samanlaisen 'radio'toiminnan....

        olen lähettänyt LG:lle kyselyä tästä mutta ei vielä mitään vastausta...

        Otan osaa suruunne.

        Itse ostin keväällä ko. television. Töllössä ei ole ollut mitään vikaa tai ominaisuutta mikä olisi huono. Kuva on hyvä parempi kuin monessa sonyssa. "digiboxi" toimii.. (yhtä luotettava kuva kuin analogisessa lähetyksessä) Parasta televisiossa on, että siinä on kaikki yhdessä, yksi kaukosäädin. Käytännöllinen esim. makuuhuoneen seinällä.

        Suosittelen lämpimästi


      • usko loppuu
        ONNEKAS kirjoitti:

        Otan osaa suruunne.

        Itse ostin keväällä ko. television. Töllössä ei ole ollut mitään vikaa tai ominaisuutta mikä olisi huono. Kuva on hyvä parempi kuin monessa sonyssa. "digiboxi" toimii.. (yhtä luotettava kuva kuin analogisessa lähetyksessä) Parasta televisiossa on, että siinä on kaikki yhdessä, yksi kaukosäädin. Käytännöllinen esim. makuuhuoneen seinällä.

        Suosittelen lämpimästi

        mulla kyseinen rakkine toimi pari kuukautta mallikkaasti. nyt on sit mutama ajastintallennus loppunut kesken, pari kertaa on tullut joku herja, että tallennetta ei voi toistaa koska se on "rikki" (en muista tarkkaa sanamuotoa tuosta virheilmoituksesta) ja nyt vielä tälle illalle uusi temppu: dvr valikossa painaa tallenetut ohjelmat kohtaa, niin eikös mene ruutu mustaksi eikä mitään tapahdu. mistään napista ei myöskään tapahdu sen enempää. virtajohto pois seinästä, hetken odottelu ja taas virtaa masiinaan, uusi yritys ja sama lopputulos. hetken harkinnan jälkeen kiintolevyn alustus ja nyt taas toimii (normaalisti?) taidanpa viedä vehkeen takas sinne mistä sen mukaani otin...


      • "asijantuntijaaaa"
        usko loppuu kirjoitti:

        mulla kyseinen rakkine toimi pari kuukautta mallikkaasti. nyt on sit mutama ajastintallennus loppunut kesken, pari kertaa on tullut joku herja, että tallennetta ei voi toistaa koska se on "rikki" (en muista tarkkaa sanamuotoa tuosta virheilmoituksesta) ja nyt vielä tälle illalle uusi temppu: dvr valikossa painaa tallenetut ohjelmat kohtaa, niin eikös mene ruutu mustaksi eikä mitään tapahdu. mistään napista ei myöskään tapahdu sen enempää. virtajohto pois seinästä, hetken odottelu ja taas virtaa masiinaan, uusi yritys ja sama lopputulos. hetken harkinnan jälkeen kiintolevyn alustus ja nyt taas toimii (normaalisti?) taidanpa viedä vehkeen takas sinne mistä sen mukaani otin...

        laite vaatii päivityksen niin johan toimii taas. joka merkis ja mallis omat niksinsä.


      • pentti71
        usko loppuu kirjoitti:

        mulla kyseinen rakkine toimi pari kuukautta mallikkaasti. nyt on sit mutama ajastintallennus loppunut kesken, pari kertaa on tullut joku herja, että tallennetta ei voi toistaa koska se on "rikki" (en muista tarkkaa sanamuotoa tuosta virheilmoituksesta) ja nyt vielä tälle illalle uusi temppu: dvr valikossa painaa tallenetut ohjelmat kohtaa, niin eikös mene ruutu mustaksi eikä mitään tapahdu. mistään napista ei myöskään tapahdu sen enempää. virtajohto pois seinästä, hetken odottelu ja taas virtaa masiinaan, uusi yritys ja sama lopputulos. hetken harkinnan jälkeen kiintolevyn alustus ja nyt taas toimii (normaalisti?) taidanpa viedä vehkeen takas sinne mistä sen mukaani otin...

        Kiitos neuvosta. Kovalevyn alustus auttoi. Vika on ilmeisesti ohjelmassa, joka valmistajan pitäisi korjata ja päivittää. Kovalevyn vaihto ei auttanut kuin 2 kuukaudeksi. TV on siksi hyvä, että tyydyn alustamaan kovalevyn ajoittain (valikosta) kunnes korjaavat ohjelman.


      • dvr
        pentti71 kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. Kovalevyn alustus auttoi. Vika on ilmeisesti ohjelmassa, joka valmistajan pitäisi korjata ja päivittää. Kovalevyn vaihto ei auttanut kuin 2 kuukaudeksi. TV on siksi hyvä, että tyydyn alustamaan kovalevyn ajoittain (valikosta) kunnes korjaavat ohjelman.

        Täällä sama vika ton dvr homman kans, mutta kovalevyn alustus auttoi. tosin olin pari viikkoa aiemmin alustanut kovon kans kun kuva pysähteli riippumatta mitä kanavaa katsoi silloin ei viel tota telkkarin pimenemisongelmaa. no viel on 5kk 2v takuuta jäljellä jos ei pelitä kunnolla niin saavat korjata tai palauttaa rahat. Miten muuten toi ohjelmistopäivitys kun sen antaa olla päällä niin ottaako automaattisesti uuden jos lg sellasia laittaa tuleen. Muuten kätevä vehje jos vaan toimis


      • pentti71
        dvr kirjoitti:

        Täällä sama vika ton dvr homman kans, mutta kovalevyn alustus auttoi. tosin olin pari viikkoa aiemmin alustanut kovon kans kun kuva pysähteli riippumatta mitä kanavaa katsoi silloin ei viel tota telkkarin pimenemisongelmaa. no viel on 5kk 2v takuuta jäljellä jos ei pelitä kunnolla niin saavat korjata tai palauttaa rahat. Miten muuten toi ohjelmistopäivitys kun sen antaa olla päällä niin ottaako automaattisesti uuden jos lg sellasia laittaa tuleen. Muuten kätevä vehje jos vaan toimis

        Korjaaja vaihtoi lähes kaiken mahdollisen ja päivitti ogjelman mutta vika tuli uudelleen. Päivitys ei kuulemma tule kuin korjaajan avulla. Vika on ilmeisesti ohjelmassa eikä elektroniikassa. Sitä vaan ei ole osattu korjata uuteen päivitykseen. Antennilla toimi 1/2 vuotta ja vika ilmeni kun muutin asuntoon missä oli kaapeliverkkoyhteys. Yritän saada myyjältä kaapeliverkostoon sopivan tallentavan digiboxin kun takuuta on vielä jäljellä.


      • maikku12
        pentti71 kirjoitti:

        Korjaaja vaihtoi lähes kaiken mahdollisen ja päivitti ogjelman mutta vika tuli uudelleen. Päivitys ei kuulemma tule kuin korjaajan avulla. Vika on ilmeisesti ohjelmassa eikä elektroniikassa. Sitä vaan ei ole osattu korjata uuteen päivitykseen. Antennilla toimi 1/2 vuotta ja vika ilmeni kun muutin asuntoon missä oli kaapeliverkkoyhteys. Yritän saada myyjältä kaapeliverkostoon sopivan tallentavan digiboxin kun takuuta on vielä jäljellä.

        Toimiiko tämä kyseinen tv sekä antenni ja kaapeli talouksissa? Useamman vuoden toimi moitteettomasti antenni talossa mutta nyt kun muutettiin kaapelitaloon ni eipä olla saatu näkymään. Miten sen saa vaihdettua kaapelille? Tosi huono ohjekirja tässä ainakin on :/


      • aikaskone
        pettynyt kirjoitti:

        Oletko saanut LG:ltä vastausta? Minulla saman mallinen tv ja aloitti n.kk sitten samanlaisen 'radio'toiminnan....

        olen lähettänyt LG:lle kyselyä tästä mutta ei vielä mitään vastausta...

        Jos kuvaa ei näy niin paina teksi-tv nappia, se toimii ainakin meillä. nyt tämä kone on mennyt itsetään öisin päälle...


    • lg mullakin

      LG = Life is Good ?????????

    • marie2

      Mistä olet saanut ohjekirjan, jos sinulla on sellainen? Löytyykö se netistä?

    • Anonyymi

      Malli- ja/tai sarjanumero voi löytyä seuraavista paikoista:
      * Laitteen takaa
      * Voit myös löytää tietoja TV:stasi: klikkaa 'Koti'-näppäintä > valitse 'Asetukset' (tai 'Setup') > valitse 'Tuote-/Palvelutiedot' > paina 'OK' näppäintä.

      https://www.lg.com/fi/tuki/manuals

      • Anonyymi

        ...eiköhän tämä ongelma ollut jo ratkennut tässä kuluneen vuosikymmenen aikana, eli ei varmaan ollut mitään perustetta ja tarvetta kaivaa tätä esiin...?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe