Sharmikkaat miehet

viehättävät

50 iässä useimmat miehet alkavat jo harmaantua ohimoilta. Se näyttää tosi sharmikkaalta, jopa viettelevältä (nuoremmankin naisen silmissä). Ja miehet kyllä sen tiedostavat; eipä turhaan puhuta viidenkympin villityksestä.

On toki miehiä, jotka haluavat peittää todellisen ikänsä ja värjäyttävät säännöllisesti hiuksensa, viikset/parran, kulmakarvat ja ripset (kestoväri). Se on upeaa ja hyväksyttävää. Ei värjäys ole pelkästään naisten yksinoikeus. Mutta yleisesti ottaen meikkaavia miehiä pidetään hieman naismaisina (lukuunottamatta esiintyviä taiteilijoita).

10

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - 1+1=2 -

      Oma mussuni mun värjäyttää hiuksiansa silloin tällöin.
      Hän meikkaa itsensä (ei taiteilija)lähes aina, kun lähdemme reissuun ja pistää myös nättiä päälle.

      • eikös teille

        tule riitaa niistä meikeistä ja kauniista vaatteista, vai ostaako hän omat? Entäs se kokoero?
        Ja mitä naapurit sanoo noin rohkeasta siipasta, harvoin suomalainen mies uskaltaa tunnustaa julkiseti kulkea vaimon vaatteissa, kauniisti meikattuna.
        Entäs onko lapset sopeutuneet ajatukseen?


      • - 1+1=2 -
        eikös teille kirjoitti:

        tule riitaa niistä meikeistä ja kauniista vaatteista, vai ostaako hän omat? Entäs se kokoero?
        Ja mitä naapurit sanoo noin rohkeasta siipasta, harvoin suomalainen mies uskaltaa tunnustaa julkiseti kulkea vaimon vaatteissa, kauniisti meikattuna.
        Entäs onko lapset sopeutuneet ajatukseen?

        Tottakai se oli alkuunsa (yli 30v sitten) todella kamala paikka, mutta nyt se on ihan tavallinen juttu ja itselleni tulee todella mukava fiilis, kun tuntee, tietää ja näkee, miten toinen siitä nauttii.
        Vaatteet ovat molemmilla ikiomia kokoeron takia, samoin meikit värien perusteella.
        Lapsemme ovat suhtautuneet asiaan oikein hienosti... aikuisten oikeesti.

        Annetaan kaikkien kukkien kukkia!


    • harmaista hiuksista

      menee näin; kaikki mikä on miehelle charmia on naiselle harmia :))))))))))))))

      • Nimetön

        vanha sanonta,että rumat ne vaatteilla koreilee ja piru kulkee parhaimmissa.


    • sanon minä

      ei miehen tarvii meikata, on aivan turhaa hömpötystä.
      Jos miehen pärstä ei kelpaa semmois4ena kuin luonnostaan on niin antaa sitten olla.
      Kunhan ajaa parran ja leikkaauttaa hiukset ja on siisti ja puhdas niin ei siihen meikkejä tarvi.
      Tietenkin miehen pitää muistaa että ei anna kasvaa roikkuvaa mahaa kun se ei ole kivaa katseltavaa ,naisella eikä miehellä.

    • myöskin

      Että on viimeinen väri hiuksissa.

    • mies-v57

      Mies joka tyydyttää naisen tarpeet mahdollisimman täydellisesti,hän kai lopulta on se ihanne
      mies.

      Mitä harmaudesta on hyötyä jos yhteiselo on yhtä sanomista ja riitaa?

      • antaa periksi

        seuraavassa riidassa, poistua takavasemmalle ja suunnata väljemmille vesille. Mielekkäämpääkin tekemistä löytyy kuin ainainen nahistelu. Ihailijoita voi bongailla vaikkapa naistentansseista.


    • on harmaantunut jo nelikymppisenä. Taitaa olla sen verran raskas elämä kanssani. Ei miehen tarvitse hiuksiaan värjätä vaan ikä tuo charmikkuutta. Toista se on minunlaiseni naiseläjän jonka hiusten harmaantuminen pitää peittää värjäämällä. Ja siinä tarvitaan kampaaja kun yksi väri ei riitä, eilen laitettiin ainakin neljästä eri purkista. Kevätlookki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe