Hurghadan yöelämä

...

Minkälainen on yöelämä hurghadassa? Onko paljon nuoria vai onko enemmän lapsiperheitä? Onko paljon britti turisteja?

8

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurghadassa

      Siellä ei pahemmin ole yöelämää.
      Paikalliset miehet istuu juomassa
      teetä ja polttamassa vesipiippua.

      • Niina=))))

        Olin marraskuussa ja kyllä yökerhot oli täynnä ja hyvä meininki. Olisiko ikähaarukka ollut 18-30v. Vaikea arvioida, mutta juuri sopivasti yöelämää, ei tungosta mutta kuitenkin tutustui uusiin ihmisiin ja tanssilattioilla oli menoa :)


      • paikat
        Niina=)))) kirjoitti:

        Olin marraskuussa ja kyllä yökerhot oli täynnä ja hyvä meininki. Olisiko ikähaarukka ollut 18-30v. Vaikea arvioida, mutta juuri sopivasti yöelämää, ei tungosta mutta kuitenkin tutustui uusiin ihmisiin ja tanssilattioilla oli menoa :)

        Tarkoitit siis tutustui miehiin?
        Paikalliset naisethan on nyrkin ja hellan välissä
        tai sitten toimivat synnytyskoneina.


      • rolleyes
        paikat kirjoitti:

        Tarkoitit siis tutustui miehiin?
        Paikalliset naisethan on nyrkin ja hellan välissä
        tai sitten toimivat synnytyskoneina.

        Todennäköisesti siellä yökerhoissa eniten tutustuu tommosessa resorttikylässä muihin turisteihin pölö..


      • Iiris77
        rolleyes kirjoitti:

        Todennäköisesti siellä yökerhoissa eniten tutustuu tommosessa resorttikylässä muihin turisteihin pölö..

        Mitä me yöllä kuljettiin Saqqalan läpi niin aika pitkään yöhön porukkaa (turisteja) näytti istuvan terassipubeissa. Sitten siellä on joku länsimainen yökerho (Calypso) jossa oli kuulemma ollut ihan kivasti jengiä. Myöskin Village Roadilla oli joku yökerho (Little Buddha) jossa kyllä oli aika kovat sisäänpääsyhinnat.

        Hotelleissa on ohjelmaa johonkin max. puoleen yöhön saakka, keskustassa senkin jälkeen.


    • ylihuomenna el gounaan ;D

      Oltiin tosiaan hurghadassa 2005 joulukuussa ja yöelämässä käytiin useita kertoja, mutta vain papa's beach bar -paikassa, jossa oli hiekkaa ja sähköpalmuja ja tietty lattia tanssimista varten :) Oli hauskaa ja paikallinen sakara gold -olut mahtavaa! Kuulin myös Calypsosta mutta siellä emme käyneet. Venäläisiä taisi olla paljon.. Ylihuomenna taas Egyptiin, tällä kertaa El Gounaan, tosin pakkohan sieltä on käväistä Hurghadan yöelämässä ;D

      • Niina=)))

        Ajattelin ensin etten uudelleen luettele koska tuolla alempana jo kerran näitä kirjoitin topikkiin. Mutta siis on huippu yöelämä kunhan vain paikat löytää! :)
        Eli rannalla olevia yökerhoja Ministery of Sound (isoin), Hedkandi ja Buddha. Hienoja yökerhoja Calypso sekä Aqua fun.
        Paikalliseen tapaan enempi oleva African bar. Lisäksi monessa hotellissa on omat yökerhonsa. Löytyy monia pieniä pubeja missä on kiva viettää iltaa.
        Kauempaa Sakkalasta löytyy Hard rock sekä Havanna. Oli joku muukin kuulemma tosi iso yökerho jossain taksimatkan päässä, nimi vain unohtunut.
        Roma hotellin yökerhokin oli kiva. Tykkäsin itse noista kaikista. Kysykää ihmeessä paikallisilta, heidän avullaan minäkin nuo kaikki löysin, jotkut kun on jotenkin niin huomaamattomia.
        Myös juomatarjoilu on erillaista, yleensä ovelta saa lapun johon tarjoilijat täyttää tilatessa hinnat ja maksetaan lähtiessä, ei tarvitse yleensä itse tiskillä notkua :) Pöytiin tarjoilu.

        Ja sinä El Gounaan menijä, kerrothan paikasta tarkemmin ja millä liikuitte/aiotte väliä liikkua. Olen kuullut että se on kaunista snorklailualuetta joten pitää päästä käymään! Onko siellä yleisiä rantoja?


      • jooonaz
        Niina=))) kirjoitti:

        Ajattelin ensin etten uudelleen luettele koska tuolla alempana jo kerran näitä kirjoitin topikkiin. Mutta siis on huippu yöelämä kunhan vain paikat löytää! :)
        Eli rannalla olevia yökerhoja Ministery of Sound (isoin), Hedkandi ja Buddha. Hienoja yökerhoja Calypso sekä Aqua fun.
        Paikalliseen tapaan enempi oleva African bar. Lisäksi monessa hotellissa on omat yökerhonsa. Löytyy monia pieniä pubeja missä on kiva viettää iltaa.
        Kauempaa Sakkalasta löytyy Hard rock sekä Havanna. Oli joku muukin kuulemma tosi iso yökerho jossain taksimatkan päässä, nimi vain unohtunut.
        Roma hotellin yökerhokin oli kiva. Tykkäsin itse noista kaikista. Kysykää ihmeessä paikallisilta, heidän avullaan minäkin nuo kaikki löysin, jotkut kun on jotenkin niin huomaamattomia.
        Myös juomatarjoilu on erillaista, yleensä ovelta saa lapun johon tarjoilijat täyttää tilatessa hinnat ja maksetaan lähtiessä, ei tarvitse yleensä itse tiskillä notkua :) Pöytiin tarjoilu.

        Ja sinä El Gounaan menijä, kerrothan paikasta tarkemmin ja millä liikuitte/aiotte väliä liikkua. Olen kuullut että se on kaunista snorklailualuetta joten pitää päästä käymään! Onko siellä yleisiä rantoja?

        enpäs tiedä yleisistä rannoista, yleensä egyptissä ne rannat on hotellikohtaisesti rajattu, tosin luulenpa että on yleisiäkin rantapaikkojakin missä saa kaikki oleskella. Sitä väliä ajattelin bussilla ja jalla jallalla liikkua =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe