Minkälainen on yöelämä hurghadassa? Onko paljon nuoria vai onko enemmän lapsiperheitä? Onko paljon britti turisteja?
Hurghadan yöelämä
8
2949
Vastaukset
- Hurghadassa
Siellä ei pahemmin ole yöelämää.
Paikalliset miehet istuu juomassa
teetä ja polttamassa vesipiippua.- Niina=))))
Olin marraskuussa ja kyllä yökerhot oli täynnä ja hyvä meininki. Olisiko ikähaarukka ollut 18-30v. Vaikea arvioida, mutta juuri sopivasti yöelämää, ei tungosta mutta kuitenkin tutustui uusiin ihmisiin ja tanssilattioilla oli menoa :)
- paikat
Niina=)))) kirjoitti:
Olin marraskuussa ja kyllä yökerhot oli täynnä ja hyvä meininki. Olisiko ikähaarukka ollut 18-30v. Vaikea arvioida, mutta juuri sopivasti yöelämää, ei tungosta mutta kuitenkin tutustui uusiin ihmisiin ja tanssilattioilla oli menoa :)
Tarkoitit siis tutustui miehiin?
Paikalliset naisethan on nyrkin ja hellan välissä
tai sitten toimivat synnytyskoneina. - rolleyes
paikat kirjoitti:
Tarkoitit siis tutustui miehiin?
Paikalliset naisethan on nyrkin ja hellan välissä
tai sitten toimivat synnytyskoneina.Todennäköisesti siellä yökerhoissa eniten tutustuu tommosessa resorttikylässä muihin turisteihin pölö..
- Iiris77
rolleyes kirjoitti:
Todennäköisesti siellä yökerhoissa eniten tutustuu tommosessa resorttikylässä muihin turisteihin pölö..
Mitä me yöllä kuljettiin Saqqalan läpi niin aika pitkään yöhön porukkaa (turisteja) näytti istuvan terassipubeissa. Sitten siellä on joku länsimainen yökerho (Calypso) jossa oli kuulemma ollut ihan kivasti jengiä. Myöskin Village Roadilla oli joku yökerho (Little Buddha) jossa kyllä oli aika kovat sisäänpääsyhinnat.
Hotelleissa on ohjelmaa johonkin max. puoleen yöhön saakka, keskustassa senkin jälkeen.
- ylihuomenna el gounaan ;D
Oltiin tosiaan hurghadassa 2005 joulukuussa ja yöelämässä käytiin useita kertoja, mutta vain papa's beach bar -paikassa, jossa oli hiekkaa ja sähköpalmuja ja tietty lattia tanssimista varten :) Oli hauskaa ja paikallinen sakara gold -olut mahtavaa! Kuulin myös Calypsosta mutta siellä emme käyneet. Venäläisiä taisi olla paljon.. Ylihuomenna taas Egyptiin, tällä kertaa El Gounaan, tosin pakkohan sieltä on käväistä Hurghadan yöelämässä ;D
- Niina=)))
Ajattelin ensin etten uudelleen luettele koska tuolla alempana jo kerran näitä kirjoitin topikkiin. Mutta siis on huippu yöelämä kunhan vain paikat löytää! :)
Eli rannalla olevia yökerhoja Ministery of Sound (isoin), Hedkandi ja Buddha. Hienoja yökerhoja Calypso sekä Aqua fun.
Paikalliseen tapaan enempi oleva African bar. Lisäksi monessa hotellissa on omat yökerhonsa. Löytyy monia pieniä pubeja missä on kiva viettää iltaa.
Kauempaa Sakkalasta löytyy Hard rock sekä Havanna. Oli joku muukin kuulemma tosi iso yökerho jossain taksimatkan päässä, nimi vain unohtunut.
Roma hotellin yökerhokin oli kiva. Tykkäsin itse noista kaikista. Kysykää ihmeessä paikallisilta, heidän avullaan minäkin nuo kaikki löysin, jotkut kun on jotenkin niin huomaamattomia.
Myös juomatarjoilu on erillaista, yleensä ovelta saa lapun johon tarjoilijat täyttää tilatessa hinnat ja maksetaan lähtiessä, ei tarvitse yleensä itse tiskillä notkua :) Pöytiin tarjoilu.
Ja sinä El Gounaan menijä, kerrothan paikasta tarkemmin ja millä liikuitte/aiotte väliä liikkua. Olen kuullut että se on kaunista snorklailualuetta joten pitää päästä käymään! Onko siellä yleisiä rantoja? - jooonaz
Niina=))) kirjoitti:
Ajattelin ensin etten uudelleen luettele koska tuolla alempana jo kerran näitä kirjoitin topikkiin. Mutta siis on huippu yöelämä kunhan vain paikat löytää! :)
Eli rannalla olevia yökerhoja Ministery of Sound (isoin), Hedkandi ja Buddha. Hienoja yökerhoja Calypso sekä Aqua fun.
Paikalliseen tapaan enempi oleva African bar. Lisäksi monessa hotellissa on omat yökerhonsa. Löytyy monia pieniä pubeja missä on kiva viettää iltaa.
Kauempaa Sakkalasta löytyy Hard rock sekä Havanna. Oli joku muukin kuulemma tosi iso yökerho jossain taksimatkan päässä, nimi vain unohtunut.
Roma hotellin yökerhokin oli kiva. Tykkäsin itse noista kaikista. Kysykää ihmeessä paikallisilta, heidän avullaan minäkin nuo kaikki löysin, jotkut kun on jotenkin niin huomaamattomia.
Myös juomatarjoilu on erillaista, yleensä ovelta saa lapun johon tarjoilijat täyttää tilatessa hinnat ja maksetaan lähtiessä, ei tarvitse yleensä itse tiskillä notkua :) Pöytiin tarjoilu.
Ja sinä El Gounaan menijä, kerrothan paikasta tarkemmin ja millä liikuitte/aiotte väliä liikkua. Olen kuullut että se on kaunista snorklailualuetta joten pitää päästä käymään! Onko siellä yleisiä rantoja?enpäs tiedä yleisistä rannoista, yleensä egyptissä ne rannat on hotellikohtaisesti rajattu, tosin luulenpa että on yleisiäkin rantapaikkojakin missä saa kaikki oleskella. Sitä väliä ajattelin bussilla ja jalla jallalla liikkua =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä482448Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri491724IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl341509Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241463- 891432
- 1371152
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171092Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624936Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa243924kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17873