Britney 36-vuotiaana, KAUNIS?

HYI HELV.

Siinä se nähtiin taas, Christina vaan kaunistuu ja Britney senkun rumenee.

http://thesuperficial.com/2008/02/britney_spears_will_age_horrib.php

Näyttää ihan 40 kiloa ylipainoiselta rekkalesbolta.

23

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter X

      Onkohan tuo seurausta siitä, että alkoi jo 14-vuotiaana harrastaa seksiä kunnon trailer trash tyyliin?

    • Britney on kaunis.

      erittäin.

      • krapulassa seuraavana

      • en ole!
        krapulassa seuraavana kirjoitti:

        aamuna juhlittuasu koko yön. Ja aamulla kun on vielä itkenyt.

        Ja jos olisin miljonääri - luulisin että sentään vähän paremmin edes huolehtisin ihostani, kuin Britney tekee. Sitäpaitsi tupakointi ei tee hyvää iholle, kannattaisi lopettaa hänen se kokonaan. Mutta eipä se sitä tajua ikinä.


      • ei huumeita Christinalle
        krapulassa seuraavana kirjoitti:

        aamuna juhlittuasu koko yön. Ja aamulla kun on vielä itkenyt.

        Britney näyttää koiran oksennukselta juuri sen takia, että on tullut käytettyä vääriä aineita ja juotua liikaa etanolia. Huumeet pilaavat ihon. Pelkkä meikittömyys ei häntä noin hirveäksi ole saanut, kuin tuossa kuvassa näkyy. Lisäksi hänellä on selluliittia.

        Christinalla on todella hyvä iho, se ei ole itsestäänselvyys kaikille. Lisäksi hän on kaunis ja huoliteltu myös vapaa-ajalla, hiukset ja vaatteet paikoillaan.

        Väitätkö ihan rehellisesti että edelleen Christina on mielestäsi muka ruma ja Britney kaunis? Lol!


      • tilaa

        Ensin tulet Christinan palstalle vinkumaan "naked sundays" -jutusta ja haukkumaan häntä, hyvin kyseenalaisin perustein vieläpä. Sen jälkeen aloitat provoiluaiheet "kumpi on kauniimpi" tällä palstalla. Kun joku uskaltaa sanoa mielipiteensä järjettömästi palvomastasi Britneystä, SINÄ suutut? Lol!


      • En ole itse kirjoittanut lä...
        tilaa kirjoitti:

        Ensin tulet Christinan palstalle vinkumaan "naked sundays" -jutusta ja haukkumaan häntä, hyvin kyseenalaisin perustein vieläpä. Sen jälkeen aloitat provoiluaiheet "kumpi on kauniimpi" tällä palstalla. Kun joku uskaltaa sanoa mielipiteensä järjettömästi palvomastasi Britneystä, SINÄ suutut? Lol!

        noita juttuja. On mulla ainakin 2 tarkkaa tukijaa täällä ollu, kun olen ollut poissa. Ole siinä yksinäinen puolustelemassa. Itse menes nyt kuuntelemaan blackouttia! aaah


      • Vastahan sanoit, että
        en ole! kirjoitti:

        Ja jos olisin miljonääri - luulisin että sentään vähän paremmin edes huolehtisin ihostani, kuin Britney tekee. Sitäpaitsi tupakointi ei tee hyvää iholle, kannattaisi lopettaa hänen se kokonaan. Mutta eipä se sitä tajua ikinä.

        ulkonäkö on toissa arvoinen asia ja laulutaito
        tärkein kun puhuit Aguilerasta. Nyttehän se onkin niin tärkeää. Olet niin säälittävä. Puhut itsesi vain pussiin... Jes voitto tuli. Kun sanat takertuu niin sanavalmius on mennyt. JesQ!


      • syyttävät Britneyn
        En ole itse kirjoittanut lä... kirjoitti:

        noita juttuja. On mulla ainakin 2 tarkkaa tukijaa täällä ollu, kun olen ollut poissa. Ole siinä yksinäinen puolustelemassa. Itse menes nyt kuuntelemaan blackouttia! aaah

        vanhempia Britneyn elämän pilaamisesta? Nyt isukki hoitaa raha-asiat ja kaiken! Ja kappas! Britney alkaa jo pikku hiljaa parantua.

        Eka viesti minulta tän illan aikana tänne.


      • federline. Hänen
        syyttävät Britneyn kirjoitti:

        vanhempia Britneyn elämän pilaamisesta? Nyt isukki hoitaa raha-asiat ja kaiken! Ja kappas! Britney alkaa jo pikku hiljaa parantua.

        Eka viesti minulta tän illan aikana tänne.

        välipitämättömyys kaikkeen tuhosi Britneyn. Muistatko vielä kun Briney aina hoiti lapsia kun Federline juoksi baareissa. Federline tutustutti Britneyn hip hop gentreihin ja huumeisiin. No oli miten oli. Britneyn elämä alkaa taas olla kohdallaan ja hän lähtee kiertueelle. Toivottavasti myös suomeen.


      • ikinä Suomeen
        federline. Hänen kirjoitti:

        välipitämättömyys kaikkeen tuhosi Britneyn. Muistatko vielä kun Briney aina hoiti lapsia kun Federline juoksi baareissa. Federline tutustutti Britneyn hip hop gentreihin ja huumeisiin. No oli miten oli. Britneyn elämä alkaa taas olla kohdallaan ja hän lähtee kiertueelle. Toivottavasti myös suomeen.

        näillä näkymin!Ja kuka PAKOTTAA ottamaan huumeita,kysyn vain?(Eikös Britney ole baareissa niitä oikein ilakoiden vetänyt?)


      • nuoruus vuosien
        federline. Hänen kirjoitti:

        välipitämättömyys kaikkeen tuhosi Britneyn. Muistatko vielä kun Briney aina hoiti lapsia kun Federline juoksi baareissa. Federline tutustutti Britneyn hip hop gentreihin ja huumeisiin. No oli miten oli. Britneyn elämä alkaa taas olla kohdallaan ja hän lähtee kiertueelle. Toivottavasti myös suomeen.

        ystävän kanssa Las Vagasissa.

        - Neitsyys meni jo 14-vuotiaana. Eli se siitä puhtoisesta imagosta.

        - Myös kittasi alkoholia Aguileran ja Timberlaken kanssa Mickey Mouse Clubin aikoina.

        - Eka "virallinen ero parrasvaloissa" oli Justinista. Ja totta kai syyttivät Justinia, vaikka hän teki videon, jossa syyttää Britneytä uskottomuudesta.

        - Lesbo seikkailuja ehtinyt tehä jopa kotonaan kuulemma ja uima-altaalla, josta varmasti saa hyvän kuvan otettua.

        Kun hän itse otti ohjat omiin käsiinsä, silloin alkoi alamäki, koska ei suostunut kuuntelemaan manageria.

        Vielä löytyisi.


      • sulle kommentoijia
        Vastahan sanoit, että kirjoitti:

        ulkonäkö on toissa arvoinen asia ja laulutaito
        tärkein kun puhuit Aguilerasta. Nyttehän se onkin niin tärkeää. Olet niin säälittävä. Puhut itsesi vain pussiin... Jes voitto tuli. Kun sanat takertuu niin sanavalmius on mennyt. JesQ!

        kuin minä! Ja hyvin ovat pärjänneet sillä aikaa kun sinä olet vain kinastellut huonoin perustein!

        Mutta tuo asia taisi olla eri keskustelussa, ja sori vain mutta SINÄ teet itsesi todella naurettavaksi. Näyttää siltä että olet huumeidenkin kannalla. Samanlainen aivoton pissis olet kuin Britney. Selittää, että kun ne muut tyrkytti, eikö ole omaa arviointikykyä kun pitää matkia muita...


      • SORRY.
        sulle kommentoijia kirjoitti:

        kuin minä! Ja hyvin ovat pärjänneet sillä aikaa kun sinä olet vain kinastellut huonoin perustein!

        Mutta tuo asia taisi olla eri keskustelussa, ja sori vain mutta SINÄ teet itsesi todella naurettavaksi. Näyttää siltä että olet huumeidenkin kannalla. Samanlainen aivoton pissis olet kuin Britney. Selittää, että kun ne muut tyrkytti, eikö ole omaa arviointikykyä kun pitää matkia muita...

        But evening I´m gonna getting drunk with friends and have some some. So what? I love party. But I still have stayed away from drugs. I smoke too. That doesn´t really mean that I do what Britney does. Get it?


      • yönä täällä
        sulle kommentoijia kirjoitti:

        kuin minä! Ja hyvin ovat pärjänneet sillä aikaa kun sinä olet vain kinastellut huonoin perustein!

        Mutta tuo asia taisi olla eri keskustelussa, ja sori vain mutta SINÄ teet itsesi todella naurettavaksi. Näyttää siltä että olet huumeidenkin kannalla. Samanlainen aivoton pissis olet kuin Britney. Selittää, että kun ne muut tyrkytti, eikö ole omaa arviointikykyä kun pitää matkia muita...

        kauhean montaa oli. Hyvähän se on häviön tullessa vedota johonkin. Olisit edes sanojesi mittainen. Säälittävää...


      • että ihailet
        SORRY. kirjoitti:

        But evening I´m gonna getting drunk with friends and have some some. So what? I love party. But I still have stayed away from drugs. I smoke too. That doesn´t really mean that I do what Britney does. Get it?

        samantyylistä elämänmenoa kuin Britney...(Ihan näin ohimennen huomautuksena.)


      • ....
        yönä täällä kirjoitti:

        kauhean montaa oli. Hyvähän se on häviön tullessa vedota johonkin. Olisit edes sanojesi mittainen. Säälittävää...

        eipä Britney fanilta voi odottaakaan että aivot hänellä olisi. Häviölle tässä väittelyssä jäit sinä 6-0! surkeat sepostuksesi "en minä käytä huumeita, Britneykään ei käytä".. Niin varmaan...


      • mikään julkkis,
        SORRY. kirjoitti:

        But evening I´m gonna getting drunk with friends and have some some. So what? I love party. But I still have stayed away from drugs. I smoke too. That doesn´t really mean that I do what Britney does. Get it?

        jota en sano nyt, että koko maailma seuraa. Koko Hollywdoodin juorutoimittajat ja fanit seuraavat.

        Ja oletko äiti? KÄYTÄ SITÄ järkeä, ennen kuin tuut ylistämään asioita. Niin housut kintuissa ja sateenvarjon kanssa heilut pitkin kaupunkia?


      • Mites niitä
        federline. Hänen kirjoitti:

        välipitämättömyys kaikkeen tuhosi Britneyn. Muistatko vielä kun Briney aina hoiti lapsia kun Federline juoksi baareissa. Federline tutustutti Britneyn hip hop gentreihin ja huumeisiin. No oli miten oli. Britneyn elämä alkaa taas olla kohdallaan ja hän lähtee kiertueelle. Toivottavasti myös suomeen.

        perustelet? Justin Timberlaken pettäminen, trailer trash-huora alkoi käyttämään aineita jo paljon ennen sitä. Alkoholiakin käytti huimasti ennen täysi-ikäisyyttä jo. Ei ihme, että lapsia hävettää kun ovat isompia. Ei ihme, ettei saanut tavatakaan lapsiaan kuukausiin!


      • Törkylehdet
        mikään julkkis, kirjoitti:

        jota en sano nyt, että koko maailma seuraa. Koko Hollywdoodin juorutoimittajat ja fanit seuraavat.

        Ja oletko äiti? KÄYTÄ SITÄ järkeä, ennen kuin tuut ylistämään asioita. Niin housut kintuissa ja sateenvarjon kanssa heilut pitkin kaupunkia?

        vain enää hyväsyvät juttuja Britneystä ja luulevat,että joitain muita kuin heitä ja faneja kiinnostaisi,hohhoijaa.Korkeintaan jotkut tuntevat sääliä jos sitäkään.


    • kuin..

      kuka tahansa suomalainen nainen.

    • Joka kelin mies, eikä mikää...

      Joka vitut valkkaa, se vähät nai.
      Että kyllä näille pikku kullisille tai muuten saamattomille peräkamarin pojille tai tytöille, kovasti kelpais jos pääsis britneyn kanssa kontaktiin.
      Ja tuntuu että vierivä kivi ei sammaloidu, kun katsoo Britneytä katsoo..... nam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe