Napsis vaan!

Noniin, nyt se on sitten meidän "vauva" kastroitu. Viime yö meni valvoessa koiran kanssa kun ei millään ruvennut maate, vaan käveli ympäri huushollia ja makuuhuonetta kolisteleen kera kaulurin. Lopulta sitten lukitsin meidät; minut ja koiran, olohuoneeseen että sais isäntä edes nukkua kun aamulla piti tölihin lähtemän jo viideksi.

kolmeen asti mie valvoin sohvalla peiton alla ja katoin miten koira yrittää nukkua ihan seisaaltaan ja kun torkahtaa ja horjahtaa, niin lähtee liikenteeseen taas ja kävelee olohuonetta ympäri... sitten se tosiaan kolmen aikoihin väsähti! ja neljältä taas heräsi kun isäntä heräsi ja niimpä sitte mieki oon ollu hereillä. Maannut olen sängyssä aamun ja esittänyt nukkuvaa, etten antaisi koiralle ymmärtää että minä olisin jotenkin huolissani.

Tuo kaulurihan sitä ahistaa ja kun mitään ei voi tehä se päällä. Voi sitä riemun päivää kun sitä ei enää tarvita! vaanku sais nyt ite nukkua ees päiväunet niin ois hyvä.Siivonnut jo oon tälle päivää ja lenkitellyt huushollin toista koiraa.. ja onneksi on talviloma niin se menee vaikka valvoessakin :)

4

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä kauluria suunnilleen joutuu pitämään kastroinnin jälkeen? Meillä saattaa myös olla kastrointi edessä piakkoin... ja ei mahda olla mulla lomaa silloin. :)

      • Tikit poistetaan kymmenen päivän päästä leikkauksesta ja meillä varmaan joudutaan aikalailla sinne asti pitämään kauluria. Camo tahtoo "hoitaa" niin hyvin itteään että nuolisi ja repisi noita tikkejä varmaan koko ajan. Katotaan nyt kuitenkin miten se rauhottuu.

        Ell toki sanoi että meidän kotona ollessa ei kauluria tarvitse pitää, mutta enhä minä koko aikaa koiran perässä juokse katsomassa onko nokka kohti paliskuukkeleita vai ei.

        Sunnuntaina saan poistaa painesiteen tikkien päältä :) ja viimeiset lääkkeet menee myös tuolloin. Olen kyllä miettinyt jos jonkinlaisia boxereita tuolle koiralle, ettei tarttisi tuota kauluria pitää koko aikaa =D

        Olen kuullut myös juttuja ihan päinvastaisesta käyttäytymisestä, siis koiralla. On ollut koiria joilla kauluria ei ole tarvinut juuri pitää ja muutenkin ovat olleet itse rauhallisuuksia :))

        Tsemppiä teille!


      • piipa84 kirjoitti:

        Tikit poistetaan kymmenen päivän päästä leikkauksesta ja meillä varmaan joudutaan aikalailla sinne asti pitämään kauluria. Camo tahtoo "hoitaa" niin hyvin itteään että nuolisi ja repisi noita tikkejä varmaan koko ajan. Katotaan nyt kuitenkin miten se rauhottuu.

        Ell toki sanoi että meidän kotona ollessa ei kauluria tarvitse pitää, mutta enhä minä koko aikaa koiran perässä juokse katsomassa onko nokka kohti paliskuukkeleita vai ei.

        Sunnuntaina saan poistaa painesiteen tikkien päältä :) ja viimeiset lääkkeet menee myös tuolloin. Olen kyllä miettinyt jos jonkinlaisia boxereita tuolle koiralle, ettei tarttisi tuota kauluria pitää koko aikaa =D

        Olen kuullut myös juttuja ihan päinvastaisesta käyttäytymisestä, siis koiralla. On ollut koiria joilla kauluria ei ole tarvinut juuri pitää ja muutenkin ovat olleet itse rauhallisuuksia :))

        Tsemppiä teille!

        ...se on vasta huhtikuussa, mutta se on maanantai, nyt aloin miettiä että pitäisikö yrittää siirtää se joksikin perjantaiksi. Voisi sitten viikonlopun olla koiran kanssa, ja perjantaina muutenkin on yleensä mahdollisuus lähteä töistä vähän aikaisemmin. Mieskin on silloin kolmen viikon reissulla eikä pääse ruokatunneilla pojan luo, minä en ehdi.

        Tsemppiä teillekin! Niin, jos jotkut housut voisi viritellä koiralle... Kyllä se mahtaa meidänkin rimpulaa ahdistaa tuo kauluri.


      • Ursa kirjoitti:

        ...se on vasta huhtikuussa, mutta se on maanantai, nyt aloin miettiä että pitäisikö yrittää siirtää se joksikin perjantaiksi. Voisi sitten viikonlopun olla koiran kanssa, ja perjantaina muutenkin on yleensä mahdollisuus lähteä töistä vähän aikaisemmin. Mieskin on silloin kolmen viikon reissulla eikä pääse ruokatunneilla pojan luo, minä en ehdi.

        Tsemppiä teillekin! Niin, jos jotkut housut voisi viritellä koiralle... Kyllä se mahtaa meidänkin rimpulaa ahdistaa tuo kauluri.

        mieki yritin perjantaille mutta lääkäri sano ettei mielellää leikkaa pe vaan torstaina viimestään niin jääpi yks päivä ainakin jos tulee kysyttävää tai kaikki ei meekkää niinkuin pitäisi :) eli suosittelen sinullekkin kyllä esim. ke tai to päivää niin saapi ell:n kiinni jos tarve vaatii, eikä tarvitse turvautua välttämättä päivystävään.

        Hyvin se menee! :) meilläkin ollaan jo rauhoituttu tosi paljon, on kyllä hyvät kipulääkkeetkin =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      180
      1216
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      853
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      76
      830
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe