KAnnabisko laillista Turkissa?

olen nähnyt

monia vesipiippubaareja, joissa voi pössytellä ihan rauhassa. Myös normaaleista baareista voi tilata pöytään vesipiipun, eikä siihen ohikulkevat poliisit ainakaan mitään huomiota kiinnitä. Onko siis kannabiksen käyttö laillista Turkissa, ja jos ei ole,niin voiko Suomessa saada tuomion siitä että on ulkomailla käyttänyt huumeita? Olen monesti kysellyt mitä se vesipiippu oikein sisältää,ja vastaus on aina että tupakkaa. Mutta eivät ne polttelijat siltä näytä,että vain tupakkaa sieltä imisivät.
Ja hajukin on epäilyttävää.

8

5772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmarislainen

      No ei tasantarkkaan ole laillista. Ja mitä vesipiippuun tulee kyllä siellä pääsääntöisesti on pelkkää tupakkaa. Tuoksut ja "epämiellyttävät" hajut on lähtöisin erilaisista mausteista.

    • Agua

      Turkissa ehkä maailman kovinmat tuomiot huumeista eli kyllä ne vesipiipuissa vain tupakkaa pössyttelevät ne vaan sattuu olemaan ns maustettuja tupakoita esim yrteillä.Mansikkatupakka esim aika hyvän makuista.

    • njn76

      Monena kesänä vesipiippua poltelleena, voin kyllä sanoa, että ei siellä mitään ruohoa polteltu.. Omenalla maustetta tupakkaa.., ainakin meillä!!

      Toin vesipiipun kotiinkin, johon ostin kaiken tarvittavan materiaalin ja samalta maistuu :-)

      Suosittelen kyllä kokeilemaan ;-) Turhaa on ainakaan pelätä, että seassa olisi jotain kiellettyä :-)

      • Loa

        Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D


      • etkö ole oikeaa

        pössyä saanut, kun asiasta et mitään kerran ymmärrä niin jatka vain omenan poltteluasi!


      • kyllä minä ainakin olen
        Loa kirjoitti:

        Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D

        vesipiipusta ruohoa saanut, varmaan jotain vahvempaakin kerran kun henkilökunnan omasta piipusta maistoin. Sellaista olotilaa ei tule tupakasta. Katsovat varmaan kenelle mitä uskaltaa antaa.


    • Anonyymi

      Mutta saako siellä miten esim jostain pikkukaupasta ostettua kukkaa vai onko yhtä harvinaista kuin vesi Saharassa

    • Anonyymi

      Nargilessa eli vesipiipussa poltetaan maustettuja tupakkatuotteita, ei kannabista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe