monia vesipiippubaareja, joissa voi pössytellä ihan rauhassa. Myös normaaleista baareista voi tilata pöytään vesipiipun, eikä siihen ohikulkevat poliisit ainakaan mitään huomiota kiinnitä. Onko siis kannabiksen käyttö laillista Turkissa, ja jos ei ole,niin voiko Suomessa saada tuomion siitä että on ulkomailla käyttänyt huumeita? Olen monesti kysellyt mitä se vesipiippu oikein sisältää,ja vastaus on aina että tupakkaa. Mutta eivät ne polttelijat siltä näytä,että vain tupakkaa sieltä imisivät.
Ja hajukin on epäilyttävää.
KAnnabisko laillista Turkissa?
8
6726
Vastaukset
- marmarislainen
No ei tasantarkkaan ole laillista. Ja mitä vesipiippuun tulee kyllä siellä pääsääntöisesti on pelkkää tupakkaa. Tuoksut ja "epämiellyttävät" hajut on lähtöisin erilaisista mausteista.
- Agua
Turkissa ehkä maailman kovinmat tuomiot huumeista eli kyllä ne vesipiipuissa vain tupakkaa pössyttelevät ne vaan sattuu olemaan ns maustettuja tupakoita esim yrteillä.Mansikkatupakka esim aika hyvän makuista.
- njn76
Monena kesänä vesipiippua poltelleena, voin kyllä sanoa, että ei siellä mitään ruohoa polteltu.. Omenalla maustetta tupakkaa.., ainakin meillä!!
Toin vesipiipun kotiinkin, johon ostin kaiken tarvittavan materiaalin ja samalta maistuu :-)
Suosittelen kyllä kokeilemaan ;-) Turhaa on ainakaan pelätä, että seassa olisi jotain kiellettyä :-)- Loa
Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D
- etkö ole oikeaa
pössyä saanut, kun asiasta et mitään kerran ymmärrä niin jatka vain omenan poltteluasi!
- kyllä minä ainakin olen
Loa kirjoitti:
Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D
vesipiipusta ruohoa saanut, varmaan jotain vahvempaakin kerran kun henkilökunnan omasta piipusta maistoin. Sellaista olotilaa ei tule tupakasta. Katsovat varmaan kenelle mitä uskaltaa antaa.
- Anonyymi
Mutta saako siellä miten esim jostain pikkukaupasta ostettua kukkaa vai onko yhtä harvinaista kuin vesi Saharassa
- Anonyymi
Nargilessa eli vesipiipussa poltetaan maustettuja tupakkatuotteita, ei kannabista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286