monia vesipiippubaareja, joissa voi pössytellä ihan rauhassa. Myös normaaleista baareista voi tilata pöytään vesipiipun, eikä siihen ohikulkevat poliisit ainakaan mitään huomiota kiinnitä. Onko siis kannabiksen käyttö laillista Turkissa, ja jos ei ole,niin voiko Suomessa saada tuomion siitä että on ulkomailla käyttänyt huumeita? Olen monesti kysellyt mitä se vesipiippu oikein sisältää,ja vastaus on aina että tupakkaa. Mutta eivät ne polttelijat siltä näytä,että vain tupakkaa sieltä imisivät.
Ja hajukin on epäilyttävää.
KAnnabisko laillista Turkissa?
8
6576
Vastaukset
- marmarislainen
No ei tasantarkkaan ole laillista. Ja mitä vesipiippuun tulee kyllä siellä pääsääntöisesti on pelkkää tupakkaa. Tuoksut ja "epämiellyttävät" hajut on lähtöisin erilaisista mausteista.
- Agua
Turkissa ehkä maailman kovinmat tuomiot huumeista eli kyllä ne vesipiipuissa vain tupakkaa pössyttelevät ne vaan sattuu olemaan ns maustettuja tupakoita esim yrteillä.Mansikkatupakka esim aika hyvän makuista.
- njn76
Monena kesänä vesipiippua poltelleena, voin kyllä sanoa, että ei siellä mitään ruohoa polteltu.. Omenalla maustetta tupakkaa.., ainakin meillä!!
Toin vesipiipun kotiinkin, johon ostin kaiken tarvittavan materiaalin ja samalta maistuu :-)
Suosittelen kyllä kokeilemaan ;-) Turhaa on ainakaan pelätä, että seassa olisi jotain kiellettyä :-)- Loa
Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D
- etkö ole oikeaa
pössyä saanut, kun asiasta et mitään kerran ymmärrä niin jatka vain omenan poltteluasi!
- kyllä minä ainakin olen
Loa kirjoitti:
Itse myös toun vesipiipun ja muut tarvikkeet ja olen pari kertaa poltellut turkissa.Ei mitään vaarallista.Ja kannattaa kokeilla :D
vesipiipusta ruohoa saanut, varmaan jotain vahvempaakin kerran kun henkilökunnan omasta piipusta maistoin. Sellaista olotilaa ei tule tupakasta. Katsovat varmaan kenelle mitä uskaltaa antaa.
- Anonyymi
Mutta saako siellä miten esim jostain pikkukaupasta ostettua kukkaa vai onko yhtä harvinaista kuin vesi Saharassa
- Anonyymi
Nargilessa eli vesipiipussa poltetaan maustettuja tupakkatuotteita, ei kannabista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232428- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik321072Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241016Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942