lastentarhanopettajan palkka

takaisin alalle

netistä on mahdoton löytää lto:n palkkatietoja. Jos vaikka on 10 vuotta kuntasektorilta työkokemusta alalta, paljonko tulee palkkaa?

10

18499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täältä:
    • Lto_äiti

Olen toiminit lto:na vajaa 10 vuotta, eli yhden kokemuslisän olen saanut. Nyt olen hoitovapaalla, seuraava lisä tulee pian kun palaan töihin. Tarkkoja summia en osaa antaa. Itselläni on lisäksi henkilökohtainen lisä. Peruspalkka on 2125€/kk ja em lisien kanssa palkkani oli viime elokuussa n.2500€. Sitä luokkaa varmaan on, jos kymmenen vuotta on täynnä (ilman henk.koht. lisää).

• toinen lto-äiti

Taidat olla työskennellyt pääkaupunkiseudulla lto:na?!? Meillä muualla maassa työskentelevillä ei ole toiveitakaan päästä tuohon 2500e!! Olen valmistunut v.1989 ja teen valitsemaani työtä jo urani huipulla kaikki lisät saaneena mahtavalla 2200e/kk bruttoansioilla!!
        Tärkeää työtä teemme, mutta missä arvostus ja sen mukana lisäeurot?? Välillä tekisi mieli tehdä uranvaihdos ja mennä vaikka tehtaaseen valvomaan purkkeja ja purnukoita (tärkeää työtä sekin...)tuplapalkalla(No hieman liioiteltuna!)

• Tuleva sosionomi?
        toinen lto-äiti kirjoitti:

Taidat olla työskennellyt pääkaupunkiseudulla lto:na?!? Meillä muualla maassa työskentelevillä ei ole toiveitakaan päästä tuohon 2500e!! Olen valmistunut v.1989 ja teen valitsemaani työtä jo urani huipulla kaikki lisät saaneena mahtavalla 2200e/kk bruttoansioilla!!
        Tärkeää työtä teemme, mutta missä arvostus ja sen mukana lisäeurot?? Välillä tekisi mieli tehdä uranvaihdos ja mennä vaikka tehtaaseen valvomaan purkkeja ja purnukoita (tärkeää työtä sekin...)tuplapalkalla(No hieman liioiteltuna!)

Totta, tällä hetkellä tienaan elintarvikealalla saman, mitä akateemisen koulutuksen saaneet lastentarhanopettajat... Vähän kun teen ylitöitä, saan aika mojovasti palkkaa kahdessa viikossa. Meillä on siis aamu- ja iltavuoro, viikonloput vapaat. Urakkapalkka, ja jkv lisiä. Mullakaan ei tuo palkka ole vielä "huipussaan", vaan vielä tulee tuosta nousemaan sen myötä, kun ikälisät karttuu.
        Tähän ketjuun törmäsin ihan sattumalta, kun etsiskelin tietoa missä kaikissa ammateissa sosionomit voisivat työskennellä. Olen hakenut tänä syksynä amk:aan opiskelemaan...
        Mutta täytyy sanoa, että enpä ole näitten palkkatietojen jälkeen ollenkaan varma, vaihdanko alaa.

• lto määääääääääääää

Minulla lukee palkkalaskelmassa seuraavaa:
      maaliskuu 2010
      - lastentarhanopettaja (muistaakseni meidän kunnassa maksetaan 100 euroa parempaa kuin muualla) 2232,74
      - päiväkodin varajohtajuus 29,43
      - vuosisid. (ikä lisä 5 v palvelusta) 113,11
      - harkinnanvarainen lisä (työn vaativuus, yhteistyökyky ym 121,93
      - ravintoetu (syön lasten kanssa, opetusateria) 78,66
      Eli yhteensä 2497,21 ravintoetu 78,66
      Aloittelevan lastentarhanopettajan palkaksi arvioisin 2150 euroa??

• alan vaihtaa hommia!

palkan takia kukaan tee.
        nyt on täällä tietyssä paikassa otettu laitsarit pois eli lisähommia piisaa!
        Eteisen laitto, kuravaatteitten laitto, naulakoitten siivous, kengät, pyykit koneeseen ja koneesta pois,yleinen siivous,lakanoitten vaihto...päähommalle eli ohjaamiselle....hmmm

• lol

mittääääääääh mä sain 2e

• mitämitämies

mitöäääh

• Lurppakjulli

Mitämitämitä EI PIDÄ PAIKKAANSA!

• Halonen-K-E

Valitettavasti lastentarhanopettajan ovat nyssyjä lapasia eivätkä laita liittoa koville ja vaadi sitä mikä heillekuuluu!!

Laittakaa liitto hoitamaan asia kuntoon, miksi muutoin sinne maksatte mitään.

Teillä jos kenellä on perusteet korjaukselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe