ei kukaan osta pyörää

miksi ei

mikä on kun ei kukaan osta Suzuki Marauder custom 125 pyörää.nukyään pitää nuorisolla olla vaan jotain crossi tai katupyörä mallia

13

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enska-setä

      Jos on kyse käytetystä pyörästä, hinta suhteessa kaupan kohteeseen ratkaisee meneekö vai eikö mene. Nyt ei kyllä vielä kauppa välttämättä käy rajuilman lailla.Oota vähän vielä!

      • miksi ei

        5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa


      • ilmoitus
        miksi ei kirjoitti:

        5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa

        nettimotoon, ja unohda se keltainen lerssi.
        Ja kannattaa samalla katsoa sieltä muiden samanlaisten pyörien hintaa.
        Täytyy kyllä sanoa että jos olet sitä 5 vuotta yrittänyt myydä, niin kyllä vika taitaa olla muualla kuin ostajissa.


      • edes--
        miksi ei kirjoitti:

        5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa

        --yritä laittaa hintaa ainakaan yli 2000€, noita kun saa noin 1500-1800€ mistä vaan.


    • aergarea

      Muuten ostaisin heti.
      Eihän noi pienimoottorisella kehtaa edes ajaa

    • Enska-setä

      Alan etsiä tytölle pyörää, tuollainen saattaisi olla sopiva. Kehu pyörä ja kerro paljonko pyydät! Onko siinä jotain vikaa, kun se ei kelpaa?

      • Nettimotossa näkyy olevan 2002 mallinen hintaan 1600.
        Eipä tuollaisesta 5 vuotta tallissa seisseestä kiinni ryytyneestä Suitsasta paljon yli tonnia voi pyytää.


      • myyjä mies
        vanha-erkki kirjoitti:

        Nettimotossa näkyy olevan 2002 mallinen hintaan 1600.
        Eipä tuollaisesta 5 vuotta tallissa seisseestä kiinni ryytyneestä Suitsasta paljon yli tonnia voi pyytää.

        2000-2500 euron välillä pidän myynti hintaa.pyörä on kuin uusi


      • heh heh
        myyjä mies kirjoitti:

        2000-2500 euron välillä pidän myynti hintaa.pyörä on kuin uusi

        Palataan sitten viiden vuoden päästä taas asiaan.


      • heti !
        heh heh kirjoitti:

        Palataan sitten viiden vuoden päästä taas asiaan.

        Aina on ostajia..rippuu niin monesta,,


      • heh heh 
        heti ! kirjoitti:

        Aina on ostajia..rippuu niin monesta,,

        lopeta jo


      • myyjä.
        heh heh  kirjoitti:

        lopeta jo

        sinä kuulut varmaan juuri siihen ryhmään joka valmis maksamaan jotain 100-200 euroa pyörästä.mitä luulet saisinko cadillac autoa tuhannella eurolla jos minä ehdottaisin yhtä järjettömiä hinta tarjouksia mitä vertaa mitä mun pyörästä on tarjottu.


      • juupajuu..
        myyjä. kirjoitti:

        sinä kuulut varmaan juuri siihen ryhmään joka valmis maksamaan jotain 100-200 euroa pyörästä.mitä luulet saisinko cadillac autoa tuhannella eurolla jos minä ehdottaisin yhtä järjettömiä hinta tarjouksia mitä vertaa mitä mun pyörästä on tarjottu.

        Katsohan tuolta nettimotosta niitä hintoja samanlaisille pyörille niin pääset takas maanpinalle.
        Luuletko tosiaan et hintapyyntö on kohdallaan jos kukaan ei 5 vuoteen osta.
        Yli kahtatonnia kukaan ei maksa, vaikka näyttäs kuinka uudelta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe