mikä on kun ei kukaan osta Suzuki Marauder custom 125 pyörää.nukyään pitää nuorisolla olla vaan jotain crossi tai katupyörä mallia
ei kukaan osta pyörää
13
1234
Vastaukset
- Enska-setä
Jos on kyse käytetystä pyörästä, hinta suhteessa kaupan kohteeseen ratkaisee meneekö vai eikö mene. Nyt ei kyllä vielä kauppa välttämättä käy rajuilman lailla.Oota vähän vielä!
- miksi ei
5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa
- ilmoitus
miksi ei kirjoitti:
5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa
nettimotoon, ja unohda se keltainen lerssi.
Ja kannattaa samalla katsoa sieltä muiden samanlaisten pyörien hintaa.
Täytyy kyllä sanoa että jos olet sitä 5 vuotta yrittänyt myydä, niin kyllä vika taitaa olla muualla kuin ostajissa. - edes--
miksi ei kirjoitti:
5 vuotta olen sitä pyörää yrittänyt myyda mutta ei vaan saa myydyksi.Keltasessa pörssissä on ollu mutta en ole viime aikoina viitsinyt laittaa kun muuten porukka kattoo että aina toi pyörä on tuolla.2001 vuosimalli,ajettu 7000km,4-tahti kone.en minä sitä ilmaseksi anna kun itse maksoin siitä kun ostin sen noin 5000 euroa
--yritä laittaa hintaa ainakaan yli 2000€, noita kun saa noin 1500-1800€ mistä vaan.
- aergarea
Muuten ostaisin heti.
Eihän noi pienimoottorisella kehtaa edes ajaa - Enska-setä
Alan etsiä tytölle pyörää, tuollainen saattaisi olla sopiva. Kehu pyörä ja kerro paljonko pyydät! Onko siinä jotain vikaa, kun se ei kelpaa?
Nettimotossa näkyy olevan 2002 mallinen hintaan 1600.
Eipä tuollaisesta 5 vuotta tallissa seisseestä kiinni ryytyneestä Suitsasta paljon yli tonnia voi pyytää.- myyjä mies
vanha-erkki kirjoitti:
Nettimotossa näkyy olevan 2002 mallinen hintaan 1600.
Eipä tuollaisesta 5 vuotta tallissa seisseestä kiinni ryytyneestä Suitsasta paljon yli tonnia voi pyytää.2000-2500 euron välillä pidän myynti hintaa.pyörä on kuin uusi
- heh heh
myyjä mies kirjoitti:
2000-2500 euron välillä pidän myynti hintaa.pyörä on kuin uusi
Palataan sitten viiden vuoden päästä taas asiaan.
- heti !
heh heh kirjoitti:
Palataan sitten viiden vuoden päästä taas asiaan.
Aina on ostajia..rippuu niin monesta,,
- heh heh
heti ! kirjoitti:
Aina on ostajia..rippuu niin monesta,,
lopeta jo
- myyjä.
heh heh kirjoitti:
lopeta jo
sinä kuulut varmaan juuri siihen ryhmään joka valmis maksamaan jotain 100-200 euroa pyörästä.mitä luulet saisinko cadillac autoa tuhannella eurolla jos minä ehdottaisin yhtä järjettömiä hinta tarjouksia mitä vertaa mitä mun pyörästä on tarjottu.
- juupajuu..
myyjä. kirjoitti:
sinä kuulut varmaan juuri siihen ryhmään joka valmis maksamaan jotain 100-200 euroa pyörästä.mitä luulet saisinko cadillac autoa tuhannella eurolla jos minä ehdottaisin yhtä järjettömiä hinta tarjouksia mitä vertaa mitä mun pyörästä on tarjottu.
Katsohan tuolta nettimotosta niitä hintoja samanlaisille pyörille niin pääset takas maanpinalle.
Luuletko tosiaan et hintapyyntö on kohdallaan jos kukaan ei 5 vuoteen osta.
Yli kahtatonnia kukaan ei maksa, vaikka näyttäs kuinka uudelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602