Mie join pullon punaviiniä ja pullon valkoviiniä
yhteen menoon. Huomasin jossakin vaiheessa, että
olin polvillani vessan pytyllä.
Mikä moka
4
335
Vastaukset
- Ryytilä
Mitä tosta nyt. Mäkin tein sen kerran. Mutta opin jotain. Tänään otan viisaasti.
yrjösit oikeaan paikkaan....voi voi ja nyt on pää niin kipiä..ootteko muuten huomanneet, että kaappijuopot jotka salaa lipittävät viiniä ilta toisensa perään ja syövät salmiakkia, että vanhan viinin lemu ei paljastuisi, niin viinin haju alkaa tulla ihosta läpi. Mulla viiniin ihastunut serkkulikka lipittelee illat ja salmiakki on kuulemma justiin sellainen että peittää kaiken hajun, mutta kun hän hikoilee niin vot! Kiinni jää. Huvittava tapaus.
- hillopurkki
No moi! En toki ymmärrä, miksi teit näin? Eihän viinistä sillä tavalla mitään iloa ole, pelkkää harmia. Luulisi sinun ikäisesi jo tajunneen sen. Olisit voinut paremmin, jos olisit kaatanut pullot suoraan vessaan! Viiniähän pitää juoda korkeintaan 3 lasillista kerrallaan, hitaasti nautiskellen! Mielellään ruuan kera.
- toisen heikkoutta
Sinussakin on heikko kohtasi, taatusti. Harva ihminen hoitaa alkoholistia. Kas kun ei ole helpoin työ. Meriitistä tietoakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675