Kertokaapa kokemuksia kyseisestä koneesta... tai C-mallista
CAT
7
5306
Vastaukset
- kaiken kaikkiaan
eipä nyt juuri tule mieleen moitteen sanaa, 6-kone plussaa, hyvä kaivaa, ja kyse oli c-mallin 316:sesta
- kun liittyy vähän
Mitäs mieltä olette tuollaisesta Cat 312B:sta. Noita tuntuis saaman edullisesti, onko siihen joku syy vai onko kokoluokassaan varteenotettava vaihtoehto. Muut vaihtoehdot Kobelco 135, Volvo 140 ja Komatsu PC 130
- yksityinen ihminen
kun liittyy vähän kirjoitti:
Mitäs mieltä olette tuollaisesta Cat 312B:sta. Noita tuntuis saaman edullisesti, onko siihen joku syy vai onko kokoluokassaan varteenotettava vaihtoehto. Muut vaihtoehdot Kobelco 135, Volvo 140 ja Komatsu PC 130
minä ostan aikuisena 135:n komatsu kaivurin hydraulisella työvälinekiinnikeellä
- nääs...
kun liittyy vähän kirjoitti:
Eräs urakoitsija vaihtoi 312 pillarin NewHollandiin(Kobelcoon) ja sanoi että ei niin tikkusta konetta ole ollukkaan kun ensin mainittu. Åkermannien aikakaudella ja viälä sen jälkeenkin catti oli parasta mitä rahalla sai, mutta nykyään halvemmalla saa parempia koneita. Sähkövikoja ja jopa jatkuvasti repeileviä puomeja... Onko nämä Hitachi ja NewHolland miesten arkea? Kuitenkin nämä kaksi ei missään nimessä halvimmasta päästä vaikka pillariin verraten kilpailu kykyisiä. Kuitenkin Wihurin tarjooma Catrental mielenkiintoinen juttu moneen paikkaan jolloin maksaa vain koneen käytöstä, ei sen omistamisesta....
- yksityinen ihminen
nääs... kirjoitti:
Eräs urakoitsija vaihtoi 312 pillarin NewHollandiin(Kobelcoon) ja sanoi että ei niin tikkusta konetta ole ollukkaan kun ensin mainittu. Åkermannien aikakaudella ja viälä sen jälkeenkin catti oli parasta mitä rahalla sai, mutta nykyään halvemmalla saa parempia koneita. Sähkövikoja ja jopa jatkuvasti repeileviä puomeja... Onko nämä Hitachi ja NewHolland miesten arkea? Kuitenkin nämä kaksi ei missään nimessä halvimmasta päästä vaikka pillariin verraten kilpailu kykyisiä. Kuitenkin Wihurin tarjooma Catrental mielenkiintoinen juttu moneen paikkaan jolloin maksaa vain koneen käytöstä, ei sen omistamisesta....
minä ostan aikuisena 138 komatsun hydraulisella työvälinekiinnikkeellä
- Anonyymi
Kaivuupuomi luvattoman heikko. Ajonavat ihan älyttömän kalliit ja hajoavat 10-11 th paikkeilla.
- Anonyymi
Puhelimena surkeita on varmaa tietoa vaikka kaivanut en ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848