CAT

316D

Kertokaapa kokemuksia kyseisestä koneesta... tai C-mallista

7

5362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiken kaikkiaan

eipä nyt juuri tule mieleen moitteen sanaa, 6-kone plussaa, hyvä kaivaa, ja kyse oli c-mallin 316:sesta

• kun liittyy vähän

Mitäs mieltä olette tuollaisesta Cat 312B:sta. Noita tuntuis saaman edullisesti, onko siihen joku syy vai onko kokoluokassaan varteenotettava vaihtoehto. Muut vaihtoehdot Kobelco 135, Volvo 140 ja Komatsu PC 130

• yksityinen ihminen
        kun liittyy vähän kirjoitti:

Mitäs mieltä olette tuollaisesta Cat 312B:sta. Noita tuntuis saaman edullisesti, onko siihen joku syy vai onko kokoluokassaan varteenotettava vaihtoehto. Muut vaihtoehdot Kobelco 135, Volvo 140 ja Komatsu PC 130

minä ostan aikuisena 135:n komatsu kaivurin hydraulisella työvälinekiinnikeellä

• nääs...
        kun liittyy vähän kirjoitti:

Eräs urakoitsija vaihtoi 312 pillarin NewHollandiin(Kobelcoon) ja sanoi että ei niin tikkusta konetta ole ollukkaan kun ensin mainittu. Åkermannien aikakaudella ja viälä sen jälkeenkin catti oli parasta mitä rahalla sai, mutta nykyään halvemmalla saa parempia koneita. Sähkövikoja ja jopa jatkuvasti repeileviä puomeja... Onko nämä Hitachi ja NewHolland miesten arkea? Kuitenkin nämä kaksi ei missään nimessä halvimmasta päästä vaikka pillariin verraten kilpailu kykyisiä. Kuitenkin Wihurin tarjooma Catrental mielenkiintoinen juttu moneen paikkaan jolloin maksaa vain koneen käytöstä, ei sen omistamisesta....

• yksityinen ihminen
        nääs... kirjoitti:

Eräs urakoitsija vaihtoi 312 pillarin NewHollandiin(Kobelcoon) ja sanoi että ei niin tikkusta konetta ole ollukkaan kun ensin mainittu. Åkermannien aikakaudella ja viälä sen jälkeenkin catti oli parasta mitä rahalla sai, mutta nykyään halvemmalla saa parempia koneita. Sähkövikoja ja jopa jatkuvasti repeileviä puomeja... Onko nämä Hitachi ja NewHolland miesten arkea? Kuitenkin nämä kaksi ei missään nimessä halvimmasta päästä vaikka pillariin verraten kilpailu kykyisiä. Kuitenkin Wihurin tarjooma Catrental mielenkiintoinen juttu moneen paikkaan jolloin maksaa vain koneen käytöstä, ei sen omistamisesta....

minä ostan aikuisena 138 komatsun hydraulisella työvälinekiinnikkeellä

• Anonyymi

Kaivuupuomi luvattoman heikko. Ajonavat ihan älyttömän kalliit ja hajoavat 10-11 th paikkeilla.

• Anonyymi

Puhelimena surkeita on varmaa tietoa vaikka kaivanut en ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6593
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3948
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3146
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2816
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2216
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1978
    8. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      41
      1938
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1918
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1766
    Aihe