Olen ostamassa Volkswagen Poloa vm. 1996 1.4l. Poloinen on kuitenkin taivaltanut teitä jo 240k edestä.
Tiedustelenkin nyt teiltä, arvon VW-tietäjät, että miten tuon ikäluokan ja ko. malliston tekniikka on yleensä kestänyt tuosta merkkipaalusta eteenpäin?
Kuluvia osia varten on tietysti varattava oma budjettinsa, mutta koko uutta kiuasta tahi vaihdelaatikkoa en haluaisi investoida moisen päälle.
Janoan siis infoa, arvon kanssakeskustelijat! Kaikki palaute tuon sarjan Poloista on enemmän kuin tervetullutta.
Reppana Polo -96 vai miten on?
2
518
Vastaukset 2
- jätä väliin
En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.
Mittarissa 180tkm ja kokolailla kaikki osat ovat joutuneet vaihtoon viimeisen 30tkm:n aikana.
Huoltokulut >1000€ vuodessa.
Jarrut, iskarit, vetonivelet, ohjausvaihteet, moottorin tiivisteet, jakohihna, vesipumppu, syyläri, pyörän laakerit, pakoputki, akku, lukot jumittaa talvisin, lämpöpuhallin rikki, mittariston valot rikki jne... aina sitä kuvittelee huollon jälkeen että nyt vihdoin on kaikki kunnossa, mutta sitten ilmaantuu taas joku uusi vika. Kiuas ei ole -vielä- posahtanut ja lootakin toimii, vaikkakin värisee jo epäilyttävästi.
Ilmeisesti nämä espanjan poloiset on tehty halvimman kautta. Tosin pellit kyllä kestää
ja jos tykkää autoa korjata niin sittenhän tämä on löytö ;-)
Alle 10t€:lla ei saa kuin ongelmia.- entinen poloilija
Minä tympäännyin vuodessa.. Melkein joka kuukausi hajosi jotain. Vesipumppu,puola, termostaattikotelo murtui (meinasi keittää) startti..
Toista volkkaria ei ikään tule sain sen verran tarpeeksi polosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400