Moottoriöljy

Fiatagri 110 - 90 Turbo

Mitä moottoriöljyä ootta käyttäny tuommosessa?

Ja sitten ei kiinnosta vastaukset "kuse sinne" tai "laita vaikka kalanmaksaöljyä" yms.

Onko tarkotus pitää VAIHTEISTOÖLJY aina ylämerkissä vai tikun alapään ja ylämerkin välillä?

Mikähän lienee vikana, kun rattia joutuu pyörittämään aina vaan samaan suuntaan, ettei karkaa esim. vasemmalle kaistalle?

Kiitos asiallisista vastauksista!

6

6036

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaa

Vaikka TB:n Monitra. Vaihteistossa öljyn määräksi käy ylä-ja alamerkkien väli. Ohjauksessa vuotaa Orbitroli tai sylinterin tiivisteet.

• vaaranpeikko

TOHON FIUDEEN KÄY KAIKKI TURBOLUOKAN DIESELÖLJYT. JA TURBOTTOMAAN VÄHÄN HUONOMMATKI. ENNEN SUOLLA AJETTIIN CASTROLIN CRD:LLÄ, TAI VASTAAVALLA.
      KAVERIN SATAKYMPISSÄ ABOUT 42000, SIIS NELKYTKAKS TUHATTA TUNTII JA EI OO AVATTU.TOKI KIINTEISTÖKÄYTÖSSÄ JA AINA LÄMPÖSESTÄ KÄYNTIIN. KYLLÄ SE KESTÄÄ JOS ON OIKEIN PIDETTY.

ÖLJYN PINTA VAIHTEISTOSSA ON OK KU VIIVOJEN VÄLISSÄ.

JA VIIMEISEEN. ORBITROLIN TIIVISTEET TAI VUOTO.

• Fiat 110

Luja kampe todellakin,mutta vaihdoin isonpaan valmettiin.Kehitystä ei kannata vastustaa.

• c52007
        Fiat 110 kirjoitti:

Luja kampe todellakin,mutta vaihdoin isonpaan valmettiin.Kehitystä ei kannata vastustaa.

vastustaa,mutta ei myöskään kannata mennä taaksepäin.

• .....

Fiatin perä-ja vaihteistoöljyjä vaihtaessa ja tarkistuksissa muistettava, onko perässä ja vaihteistossa yhteiset öljyt. Esim.70-90 yhteinen öljytila, mutta 2000-luvun 110-90 erilliset. Muista malleista ei kokemusta, kun Massikoilla ajettu aikaisemmin.

• Anonyymi

Kaikissa isommissa 90-90 eteenpäin on erillinen vaihteistoöljy vuosimalliin katsomatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2281
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      721
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      78
      564
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    7. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      504
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      172
      489
    Aihe