vaasalaisia.info kirjoituslakko?

betonimylly

onko vaasalaisia.info julistettu saartoon?

10

1782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julistettu

mikä on aivan oikein. Nehän sensuroi melkein jokaisen puheenvuoron jossa kritisoidaan mamuja ja vihreitä

• Klaus Berg

En ole huomannut tuollaista.
        Pitääpä seurata tarkemmin onko näin.

• tarkoittaa?
        Klaus Berg kirjoitti:

En ole huomannut tuollaista.
        Pitääpä seurata tarkemmin onko näin.

laihian kunnan osiota (betonimylläri?), sieltä ovat keskustelijat vetäytyneet pois. Jonkun elämäänsä väsähtäneen karjumista kissan kokoisilla kirjaimilla

• Pentti Suksi

Siellä on loppujen lopuksi vähä kirjoittajia, seitsemän henkilö hallitsee n. 10000 viestillä
      ja he määräävät mitä saa kirjoittaa.

• tilastoa :

Professional   2236
        EX-Vaasalainen   2083
        Eric   1357
        Tapio   1164
        vaasalainen   863
        foliohattu   828
        Kari   787
        Reino   699
        Petri   666
        Kike_B   533
        Pokartti   526
        Matti   499
        CGURU   485
        opiskelija   464
        Original   450
        Heikki   428
        Rinnewood   427
        Esc   416
        Analyyssi   410
        Janne   410
        sähköjänis   347
        Toope   338
        T.Tyly   328
        ramiska   324
        Johansson   324
        manteiro   310
        Antti   309
        Besse   306
        Niiskutti   305
        herkkoo   303

• ei kauas ampunut
        tilastoa : kirjoitti:

Professional   2236
        EX-Vaasalainen   2083
        Eric   1357
        Tapio   1164
        vaasalainen   863
        foliohattu   828
        Kari   787
        Reino   699
        Petri   666
        Kike_B   533
        Pokartti   526
        Matti   499
        CGURU   485
        opiskelija   464
        Original   450
        Heikki   428
        Rinnewood   427
        Esc   416
        Analyyssi   410
        Janne   410
        sähköjänis   347
        Toope   338
        T.Tyly   328
        ramiska   324
        Johansson   324
        manteiro   310
        Antti   309
        Besse   306
        Niiskutti   305
        herkkoo   303

Minulla ei ollut tilastoa mutta tein karkeisarvion ja empä paljoa erehtynyt
        että 7-10 hallitsee ja monen kohdalla ei puututa
        likasankojuttuihin joita olen todella saanut kärsiä heidän todella huonon käyttäymisen takia.
        Ei kaikki, ei pidä yleistää. Siellä on herrasmiehiä ja naisia. Siihen asiattomiin viesteihin moderaattori oli todella "laiska" puuttumaan. Ne sai rämmestää mielinmäärin
        nimimerkkiensä takaa.
        Todella outoa oli se minun pannaus,
        27.10.2008 päättysi, just kunnallisvaalit on ohi! Hyvin on silmälasien takaa almanakkaa luettu! Vasemmistoliiton politiikkaa. Ei muuta.

Täälläkin minä voin poistaa kirjoitukseni jos haluan. Vaasalaisia.infossa oli sama nappula, oliko pelleilyä? Missään ei sanottu, ettei sitä saa käyttää.

Sitten vaaditaan minun omia kirjoituksiani palauttamaan, kas kummaa kun ei käskenyt luovuttaa kaikki huonekalunikin. Minun kirjoitukseni on minun omaisuuttani. Minä annan jos haluan. Oli se maailman kova varkaus, että poistin omat kirjoitukseni. Tulkoon totuus ilmi.

Sitten sanotaan, että kyllä Suksi tunnetusti äkkipikainen minä olen viime kesästä lähtien joutunut sietämään joidenkin nimimerkkien lähes älytöntä solvaamista. Ja nyt vasta suutun, kyllä kai olen kovahermoinen ja pitkämielinen, joku olisi saanut sydänkohtauksen jo ensimmäisestä viestistä. Ei saanut puolustaa
        syrjittyjä, velkaisia, kehitysvammaisten asemaa
        laitoksissa, koulusurmia vanhushuoltoa, työpaikkakiusaamista. Ne oli kuulemma Suksen paskakirjoituksia! Huonoa käytöstä. Minä yritin mahdollisimman fiksusti esiintyä. Mutta suojattien huonoa käytöstä ei moderaattori ollut millänsäkkään.

Pentti SDuksi
        aivan yksityinen henkilö

• Pentti Suksi
        ei kauas ampunut kirjoitti:

Minulla ei ollut tilastoa mutta tein karkeisarvion ja empä paljoa erehtynyt
        että 7-10 hallitsee ja monen kohdalla ei puututa
        likasankojuttuihin joita olen todella saanut kärsiä heidän todella huonon käyttäymisen takia.
        Ei kaikki, ei pidä yleistää. Siellä on herrasmiehiä ja naisia. Siihen asiattomiin viesteihin moderaattori oli todella "laiska" puuttumaan. Ne sai rämmestää mielinmäärin
        nimimerkkiensä takaa.
        Todella outoa oli se minun pannaus,
        27.10.2008 päättysi, just kunnallisvaalit on ohi! Hyvin on silmälasien takaa almanakkaa luettu! Vasemmistoliiton politiikkaa. Ei muuta.

Täälläkin minä voin poistaa kirjoitukseni jos haluan. Vaasalaisia.infossa oli sama nappula, oliko pelleilyä? Missään ei sanottu, ettei sitä saa käyttää.

Sitten vaaditaan minun omia kirjoituksiani palauttamaan, kas kummaa kun ei käskenyt luovuttaa kaikki huonekalunikin. Minun kirjoitukseni on minun omaisuuttani. Minä annan jos haluan. Oli se maailman kova varkaus, että poistin omat kirjoitukseni. Tulkoon totuus ilmi.

Sitten sanotaan, että kyllä Suksi tunnetusti äkkipikainen minä olen viime kesästä lähtien joutunut sietämään joidenkin nimimerkkien lähes älytöntä solvaamista. Ja nyt vasta suutun, kyllä kai olen kovahermoinen ja pitkämielinen, joku olisi saanut sydänkohtauksen jo ensimmäisestä viestistä. Ei saanut puolustaa
        syrjittyjä, velkaisia, kehitysvammaisten asemaa
        laitoksissa, koulusurmia vanhushuoltoa, työpaikkakiusaamista. Ne oli kuulemma Suksen paskakirjoituksia! Huonoa käytöstä. Minä yritin mahdollisimman fiksusti esiintyä. Mutta suojattien huonoa käytöstä ei moderaattori ollut millänsäkkään.

Pentti SDuksi
        aivan yksityinen henkilö

Taidan olla aika värikäs persoona kirjoittajana!
        Kun vaasalaisia.infoon kirjoitin pidin tarkkaa huolta siitä, että en sorru siihen mihin nimimerkit sortuivat, esimerkiksi GGuru, Professional, Erik Sardinas ym henkilökohtaisuuksiin. Ei niitä montaa ollut.Nyt koetetaan panna minun syykseni, mitä en ole koskaan kirjoittanut, että olisin jotakin solvannut ja herjannut joka pidä alkuunsakaan paikkaansa. Niin paljon olen matkani varrella kirjoittanut. Päätoimittaja Pentti Eerikäinen opasti terävän kynän käyttöön, kiitos hänelle.

Täällä on selkeät ja ymmärrettävät ohjeet
        täällä on paljon miellyttävämpi kirjoittaa.
        Niitä ei tulkita jälestäpäin kuten Parkkari tekee.
        Asiattomat viestit poistetaan melkonopeasti
        ja saan poistaa kirjoitukseni jonka haluan.
        Koko tuo vaasalaisia.infon juttu on vain poliittista kabareeta.

Ja lukijat kulkevat perässäni eli 1000 kävijää on käynyt lukemassa osiotani "Vaasan vaalihuhinat", ja 550 osiosta nyt 10 parhaan joukossa. Kun lasketaan muut, jossa olen nyt Suomi24 palstallam ollut, niin n.5500 kävijää kaikkiaan.
        Se on paljon lyhyessä ajassa. Kiitos teille!
        Kiitos rakkaat lukijat Voin sanoa täydestä sydämestäni; Teille on ilo kirjoittaa. Jatkan Teidän myötätuulessa.

Kiitos Parkkarille, teet hyvää vaalityötä,
        nyt minut huomataan! Hyvää tai pahaa, pääasia on, että keskustellaan. Jota haukutaan, sitä rakastetaan. Ne on vähän klisheemäisiä sanontaja mutta kansan viisautta. En ole päässyt Kanervan ja Vanhasen luokkaan vielä pitää kiriä.

Pentti Suksi

• olemassakaan?
        Pentti Suksi kirjoitti:

Taidan olla aika värikäs persoona kirjoittajana!
        Kun vaasalaisia.infoon kirjoitin pidin tarkkaa huolta siitä, että en sorru siihen mihin nimimerkit sortuivat, esimerkiksi GGuru, Professional, Erik Sardinas ym henkilökohtaisuuksiin. Ei niitä montaa ollut.Nyt koetetaan panna minun syykseni, mitä en ole koskaan kirjoittanut, että olisin jotakin solvannut ja herjannut joka pidä alkuunsakaan paikkaansa. Niin paljon olen matkani varrella kirjoittanut. Päätoimittaja Pentti Eerikäinen opasti terävän kynän käyttöön, kiitos hänelle.

Täällä on selkeät ja ymmärrettävät ohjeet
        täällä on paljon miellyttävämpi kirjoittaa.
        Niitä ei tulkita jälestäpäin kuten Parkkari tekee.
        Asiattomat viestit poistetaan melkonopeasti
        ja saan poistaa kirjoitukseni jonka haluan.
        Koko tuo vaasalaisia.infon juttu on vain poliittista kabareeta.

Ja lukijat kulkevat perässäni eli 1000 kävijää on käynyt lukemassa osiotani "Vaasan vaalihuhinat", ja 550 osiosta nyt 10 parhaan joukossa. Kun lasketaan muut, jossa olen nyt Suomi24 palstallam ollut, niin n.5500 kävijää kaikkiaan.
        Se on paljon lyhyessä ajassa. Kiitos teille!
        Kiitos rakkaat lukijat Voin sanoa täydestä sydämestäni; Teille on ilo kirjoittaa. Jatkan Teidän myötätuulessa.

Kiitos Parkkarille, teet hyvää vaalityötä,
        nyt minut huomataan! Hyvää tai pahaa, pääasia on, että keskustellaan. Jota haukutaan, sitä rakastetaan. Ne on vähän klisheemäisiä sanontaja mutta kansan viisautta. En ole päässyt Kanervan ja Vanhasen luokkaan vielä pitää kiriä.

Pentti Suksi

ainakin tuolla vaasa info laihia palstalla saa yksi omasta mielestään kuolematon räyhätä ja haukkua aivan vapaasti Parkkarin suostumuksella

• Näyttää olevan
      • totuutta kehiin

Parkkari on kahden viikon lomalla ja Suksi ei suostunut ottamaan vastuuta palstan vetämisestä. Pentti oli pyytänyt rintamerkkiä kullatuin vitjoin ja kirjallista tiploomia mutta eihän tuohonkaan suostuttu.

Voimia sulle Pentti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe