Pitkä ja lyhyt englanti

Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..

Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?
97748
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

numeron. Niin siloin kirjoita ruotsi A:ana ja englanti C:nä.

Äänestä
  • paska niin kykenee kyllä reputtamaan myös lyhyen englannin. Onhan noita nähty niitäkin.

Äänestä

Lyhyessä englannissa on vähemmän sanastoa, mutta muuten ei oikeastaan eroa pitkään.
Itse olen huono englannissa niin otin ruotsin pakollisena pitkänä ja englannin vapaaehtoisena pitkänä, koska opettaja kehotti yrittämään pitkänä, koska samat mahdollisuudet läpimenoon kuitenkin.

Äänestä
  • taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

Äänestä

• on alkanut lukiossa ja pitkä kirjoitti:

taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

käynyt yläaste englannin.

Äänestä

Pääseekö läpi lyhyestä enkusta peruskoulun suht hyvän numeron taidoilla?

Äänestä
  • Pitkästä englannista pääsee aivan heittämällä läpi jos on peruskoulusta päästessä kiitettävä arvosana, uskaltaisinpa veikata että ilmankin. Lyhyestä vielä helpommin.

Äänestä

Pitkä englanti on tosi helppo eikä läpipääsyyn vaadita juuri mitään.itse sain lukematta ollenkaan M .

Äänestä

sivumäärä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Wilhemiina kirjoitti:

Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..

Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu