Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..
Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?
Pitkä ja lyhyt englanti
9
7712
Vastaukset
- saa helpommin hyvän
numeron. Niin siloin kirjoita ruotsi A:ana ja englanti C:nä.
- englannissa
paska niin kykenee kyllä reputtamaan myös lyhyen englannin. Onhan noita nähty niitäkin.
- .........
Lyhyessä englannissa on vähemmän sanastoa, mutta muuten ei oikeastaan eroa pitkään.
Itse olen huono englannissa niin otin ruotsin pakollisena pitkänä ja englannin vapaaehtoisena pitkänä, koska opettaja kehotti yrittämään pitkänä, koska samat mahdollisuudet läpimenoon kuitenkin.- on alkanut lukiossa ja pitkä
taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)
- tarkoitan siis että olet
on alkanut lukiossa ja pitkä kirjoitti:
taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)
käynyt yläaste englannin.
- hakusessa____:::___:
Pääseekö läpi lyhyestä enkusta peruskoulun suht hyvän numeron taidoilla?
- Nimimerkki----
Pitkästä englannista pääsee aivan heittämällä läpi jos on peruskoulusta päästessä kiitettävä arvosana, uskaltaisinpa veikata että ilmankin. Lyhyestä vielä helpommin.
- Anonyymi00008
Pitkä englanti on tosi helppo eikä läpipääsyyn vaadita juuri mitään.itse sain lukematta ollenkaan M .
- Anonyymi00009
sivumäärä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512274- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471339Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31800Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647