Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..
Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?
Pitkä ja lyhyt englanti
9
7534
Vastaukset
- saa helpommin hyvän
numeron. Niin siloin kirjoita ruotsi A:ana ja englanti C:nä.
- englannissa
paska niin kykenee kyllä reputtamaan myös lyhyen englannin. Onhan noita nähty niitäkin.
- .........
Lyhyessä englannissa on vähemmän sanastoa, mutta muuten ei oikeastaan eroa pitkään.
Itse olen huono englannissa niin otin ruotsin pakollisena pitkänä ja englannin vapaaehtoisena pitkänä, koska opettaja kehotti yrittämään pitkänä, koska samat mahdollisuudet läpimenoon kuitenkin.- on alkanut lukiossa ja pitkä
taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)
- tarkoitan siis että olet
on alkanut lukiossa ja pitkä kirjoitti:
taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)
käynyt yläaste englannin.
- hakusessa____:::___:
Pääseekö läpi lyhyestä enkusta peruskoulun suht hyvän numeron taidoilla?
- Nimimerkki----
Pitkästä englannista pääsee aivan heittämällä läpi jos on peruskoulusta päästessä kiitettävä arvosana, uskaltaisinpa veikata että ilmankin. Lyhyestä vielä helpommin.
- Anonyymi00008
Pitkä englanti on tosi helppo eikä läpipääsyyn vaadita juuri mitään.itse sain lukematta ollenkaan M .
- Anonyymi00009
sivumäärä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1754674Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043382Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1172926Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos512257Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132247Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131965Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien671555