Pitkä ja lyhyt englanti

Wilhemiina

Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..

Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?

9

7371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa helpommin hyvän

numeron. Niin siloin kirjoita ruotsi A:ana ja englanti C:nä.

• englannissa

paska niin kykenee kyllä reputtamaan myös lyhyen englannin. Onhan noita nähty niitäkin.

• .........

Lyhyessä englannissa on vähemmän sanastoa, mutta muuten ei oikeastaan eroa pitkään.
      Itse olen huono englannissa niin otin ruotsin pakollisena pitkänä ja englannin vapaaehtoisena pitkänä, koska opettaja kehotti yrittämään pitkänä, koska samat mahdollisuudet läpimenoon kuitenkin.

• on alkanut lukiossa ja pitkä

taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

• tarkoitan siis että olet
        on alkanut lukiossa ja pitkä kirjoitti:

taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

käynyt yläaste englannin.

• hakusessa____:::___:

Pääseekö läpi lyhyestä enkusta peruskoulun suht hyvän numeron taidoilla?

• Nimimerkki----

Pitkästä englannista pääsee aivan heittämällä läpi jos on peruskoulusta päästessä kiitettävä arvosana, uskaltaisinpa veikata että ilmankin. Lyhyestä vielä helpommin.

• Anonyymi00008

Pitkä englanti on tosi helppo eikä läpipääsyyn vaadita juuri mitään.itse sain lukematta ollenkaan M .

• Anonyymi00009

sivumäärä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3060
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2789
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2178
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe