Pitkä ja lyhyt englanti

Wilhemiina

Mitä eroa on pitkällä ja lyhyellä englannilla?
Joku aine minun on pakko kirjoittaa pitkänä, enkä matikkaa kirjoita, niin tuo englanti taitaa olla aika pakko..

Eli mitä eroa on kirjoittaa englanti pitkänä ja lyhyenä?

9

7534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa helpommin hyvän

numeron. Niin siloin kirjoita ruotsi A:ana ja englanti C:nä.

• englannissa

paska niin kykenee kyllä reputtamaan myös lyhyen englannin. Onhan noita nähty niitäkin.

• .........

Lyhyessä englannissa on vähemmän sanastoa, mutta muuten ei oikeastaan eroa pitkään.
      Itse olen huono englannissa niin otin ruotsin pakollisena pitkänä ja englannin vapaaehtoisena pitkänä, koska opettaja kehotti yrittämään pitkänä, koska samat mahdollisuudet läpimenoon kuitenkin.

• on alkanut lukiossa ja pitkä

taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

• tarkoitan siis että olet
        on alkanut lukiossa ja pitkä kirjoitti:

taas kolmannellaluokalla. Eli pitkässä englannissa olet opiskellut 6 vuotta pitempään kuin lyhyessä. Lukiossa lyhyessä englannissa käyty tahti on kuitenkin niin nopea, että se vastaa samaa kuin olisit lukenut pitkää ylä-asteelle asti. Itse kirjoitin lyhyen englannin vuosi sitten keväällä ja sain L:n. Sitten viime syksynä tulin täydentämään todistustani ja kirjoitin pitkän englannin ja sain M:n. Eli ero noilla tasoilla on noin 2 numeroa. Läpi pääsy lähes varma lyhyessä englannissa jos englannin välttämättä haluaa kirjoittaa. :)

käynyt yläaste englannin.

• hakusessa____:::___:

Pääseekö läpi lyhyestä enkusta peruskoulun suht hyvän numeron taidoilla?

• Nimimerkki----

Pitkästä englannista pääsee aivan heittämällä läpi jos on peruskoulusta päästessä kiitettävä arvosana, uskaltaisinpa veikata että ilmankin. Lyhyestä vielä helpommin.

• Anonyymi00008

Pitkä englanti on tosi helppo eikä läpipääsyyn vaadita juuri mitään.itse sain lukematta ollenkaan M .

• Anonyymi00009

sivumäärä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      175
      4674
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      204
      3382
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      117
      2926
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2922
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      2850
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      51
      2257
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2247
    8. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2025
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1965
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      67
      1555
    Aihe