Vierasta munaa

Nessa_88

Mul o tosi ihana poikaystävä mut sängyssä se o iha surkee, se laukee lähes heti, enkä saa lähes ikinä orkkua sen kaa.

Aika pitkälti sen takia mul o nyt ollu seksisuhde yhden varatun miehen kaa parin kuukauden ajan. Täytyy kyl sanoo et se o kyl muuttanu mun käsitykset seksistä iha kokonaan.

Sil on kyl isompi kulli ku mun poikaystävällä että seki vähän vaikuttaa, mut ennen kaikkee se osaa käyttää moloaan.

Eilen me alotettiin lähetyssaarnaajassa, jossa se pumppas mun vittua pitkään ja hartaasti kunnes laukesin. Sen jälkee mä ratsastin ja annoin sen imee mun tissejä oikeen kunnolla. Sen vaimolla on kuulemma vanhat patalaput, joten ymmärrän kyllä hyvin miks se o niin innoissaa mun tuteista, jotka kieltämättä ovat aika namut ;). Ratsastaessa se laukes.

Hetken pääst oltiin taas vauhdissa nyt se pumppas mua takaapäin, jolloin sainkin aivan ihanan orkun. Tän jälkee se rupes survoo isoo moloonsa mun peppuun, jonne se laukas lastinsa. '

Yritin runkata munan vielä pystyyn mut sil kertaa se jäi siihe. Usein me otetaa viel kolmas rundiki jos mua haluttaa, mut silloin se ei useinkaa laukee. Se o must tavallaan ihanaa koska sillo se voi vaa keskittyy munansa käyttöön ja mä vaan nauttimiseen.

13

23321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapasi Kirjoittaa

Mitä tarkoittaa tekeleessäsi sana "o"? Koitapas ensi kerralla jaksaa kirjoittaa sanat ihan kokonaisina - ei se näppäimistö siitä kulu.

• niin kyllä näppis kuluuu

On muuten varma että näppis kuluu enemmän kun pimpero. Pimpero vaan tiukkenee kun lihakset saa kyytiä. Mutta näppikuluu ja lopulta särkyy käytössä.

• Anonyymi
        niin kyllä näppis kuluuu kirjoitti:

On muuten varma että näppis kuluu enemmän kun pimpero. Pimpero vaan tiukkenee kun lihakset saa kyytiä. Mutta näppikuluu ja lopulta särkyy käytössä.

Trololoo ääliöt

• Nainen-65

.. jakaa kokemukses meidän lukijoiden kanssa. Otsikko on 'seksinovellit'; mitä novellia tuossa kertomuksessasi on? Ja toisekseen; oisit voinut jättää kertomatta; eipä ollut kummoinen juttu.
      Ja tietysti ne oikeinkirjoitussäännöt...
      Huoh, sanon minä.

• No niin

Vähäänpä olet tyytyväinen. Ei ollut kovin häävi.

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Novelist

Joo, tarvisko olla vielä osasto:
      Seksiprossaa sekä "ähinät ja tuhinat".

T:N

• Anonyymi

Ootko harkinnut koskaan antaa pillua useamman, isomunaisen vieraan miehen käyttöön?

• Anonyymi

Ei kun spedelle aattelin antaa suolta buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun spedelle aattelin antaa suolta buaahaa

Oliko tämä sinun oma novellisi?

• Anonyymi

Taidatkin "spede buaahaa" olla nainen.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Öööööö

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe