Olisi tarve rakentaa kerrostaloasuntoon (betoni) noin kahden metrin pituinen väliseinä jakamaan suuremman huoneen kahteen osaan. Seinän sisälle ei tule sähköjohtoja, eikä ovea. Seinän rakenne olisi lautakehikko ja joku valkoinen maalattava levy päälle. Ja tietysti kattolistat ja jalkalista seinän molemmille puolille. Ei eritysmateriaalia seinän sisälle.
Mikä on hinta-arvio?
Mitä maksaa väliseinä?
10
3451
Vastaukset
- kertsiä tilalle
Siis kertapuuta. Ei missään nimessä lautaa. Lauta taipuu - kertsi ei. Päälle Gyproc.
- ,.,-,-,.,-
laitat laudat vielä niin että leveämpi puoli laudasta seinää vasten...nii että seinästä tulee mahdollisimmat ohut. Tilaa tulee enempi.
- kun lauta kostuu niin
,.,-,-,.,- kirjoitti:
laitat laudat vielä niin että leveämpi puoli laudasta seinää vasten...nii että seinästä tulee mahdollisimmat ohut. Tilaa tulee enempi.
jukoliste se käyrää perkele!
- HITON
kertapuu?SE ON KERTOPUUTA
- --------------------
HITON kirjoitti:
että sekäytetään kerran vaan...
- eikä mikään
HITON kirjoitti:
kertopuu. ootko ääliö?
- kuule...
eikä mikään kirjoitti:
kertopuu. ootko ääliö?
itse olla ääliö!? katsoppa vaikka googlella kertOpuun ja kertApuun välisten hakujen tulokset? kumpaa tulee enemmän? vastaa sitten kun tiedät...
- ettei kannata
edes laskea, levyt 40, runko 40, maalit 40, listat 40, riivit 4 euroa. Työ vieraalta 4 x 40 euroa. Maalari 40.
- liimata
se alajuoksu
- Tietoa
No moi vaan.
Kannattaahan tuo väliseinä tehdä kertopuusta (kestää nojaamistakin toisin kuin lauta) . Yläjuoksu ja alajuoksu paikoilleen ja sit vaan pystyjä 600mm jaolla. Kipsilevy molempiin pintoihin ja sit vaan tasotus ja pintamateriaali. ja hintaa tuskin tulee kaikkineen 300 euroo enempää. Sillä tekisin sen jo itsekin ja jäis jotain mullekin.
Tervesin joku joka asiasta oikeesti tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491486Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86926
- 13910
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730