Imatrallekin on saatu kaksi ns halpaketjuun kuuluvaa optikkoliikettä. Millaisia kokemuksia on ollut? Lasit hyviä, näöntarkastus mennyt ok? Asiallisia kommentteja, kiitos.
kokemuksia optikkoliikkeistä
20
6739
Vastaukset
- titi.h
Tulipa käytyä toisessa liikkeessä ja laseihin en ole tyytyväinen. Paremmin näin entisillä, ja palaan takaisin entisen vakkari-optikkoni luo. Valmistetaanko ko halpaliikeiden linssit jossain ulkomailla halpatyövoimalla ja on kulma usein hiottu linssit pilalle???
- Kokemusta...
Suosittelen että jos meinaa lasit hankkia, kannattaa käydä Viipurissa. Mir-kadulla on optikkoliike: Silmälääkäri 3 euroa, alle 100 euroa saa lasit ja sangat viimeistä huutoa.
Turha maksella hupihintoja ... - ei tulis
Kokemusta... kirjoitti:
Suosittelen että jos meinaa lasit hankkia, kannattaa käydä Viipurissa. Mir-kadulla on optikkoliike: Silmälääkäri 3 euroa, alle 100 euroa saa lasit ja sangat viimeistä huutoa.
Turha maksella hupihintoja ...mieleenkään lähteä viipurii silmälääkärii. Vai oliks se vitsi? Vai provo.
- pettynyt
imatran optikkoliikkeistä huonointa palvelua on saatu instrusta ,optikko töykeä myymäläpäälikkö samoin töykeä ,ns halpaliikkeistä ei voi ainakaan saada huonompaa palvelua kun instrusta eli kannattaa käydä toteamassa asia itse ja ostaa lasit ns, halpa liikkeestä!
- kokemuksia.
OPTIKKO PÄRNÄNEN
Osoite:NAPINKUJA 2
55100 IMATRA
Viimeisimmät lasit mitkä heiltä ostin, ovat olleet minulla jo 5 vuotta. Kalliit olivat silloin (700e), mutta ovat jo itsensä tienanneet takaisin. Kohtapuolin pitää uusia, enkä muualta ole harkinnutkaan niitä hankkivani, kuin Pärnäseltä. Nykyisin liike on ns. halpaketjuun kuuluva, mutta löytynee kaikenhintaisia ja ammattitaito on entinen taattu. Henkilöt ovat samat kuin ennenkin.
Olen joutunut käymään näitä kiristyttämässä, eivätkä ota siitä hintaa.
Suosittelen.- yrkkis
Ko liike ottaa ainakin nykyisin maksun näöntarkakstuksesta, 15€, kun monessa muussa liikkeessä ilmainen, varsinkin jos ostaa silmälasit. Onkohan linssien valmistuspaikka muuttunut samalla kun ko liike muuttui halpaketjuliikkeeksi? Ja sikäli laatu kärsinyt? Palvelu voi olla hyvää, mutta pääasia on että saisi rahalleen vastinetta eli hyvät, sopivat lasit.
- ei kiitos!
Pärnäsen rouvilta olen saanut todella törkeää "palvelua". Ovat töykeitä ja ylimielisiä. Vaikka möisivät laseja eurolla, kulkisin ennempää sokkona kuin sieltä ostaisin. Hyvät tavat kunniaan.
- rillipääää
Mielestäni instrussa oli ammattimaisemmat laitteet näöntarkastuksessa. Jotenkin en usko, että sellaisella vehkeellä, missä vaan "tekorillien" päälle mätetään erivahvuuksia linssejä, voitais tarkistaa hajataitto tms.
Pelottavaa palvelua siinä toisessa mainitussa putiikissa.
"Mitäs sinä olet vailla?". Hmmmm...niin kuin optikkoliikkeeseen yleensä tultais muuten vain notkumaan. - silmälasikäärme
ei kiitos! kirjoitti:
Pärnäsen rouvilta olen saanut todella törkeää "palvelua". Ovat töykeitä ja ylimielisiä. Vaikka möisivät laseja eurolla, kulkisin ennempää sokkona kuin sieltä ostaisin. Hyvät tavat kunniaan.
Samma här, ikuna en enää sen ss-liikkeen ovea avaa.
Ihme et heillä on varaa kukkoilla näillä kilpailumarkkinoilla! Mutta onneksi asiakkailla on muitakin vaihtoehtoja! Ja palautettahan voi aina antaa "pääpaikkaan"! - "tekorilleillä"
rillipääää kirjoitti:
Mielestäni instrussa oli ammattimaisemmat laitteet näöntarkastuksessa. Jotenkin en usko, että sellaisella vehkeellä, missä vaan "tekorillien" päälle mätetään erivahvuuksia linssejä, voitais tarkistaa hajataitto tms.
Pelottavaa palvelua siinä toisessa mainitussa putiikissa.
"Mitäs sinä olet vailla?". Hmmmm...niin kuin optikkoliikkeeseen yleensä tultais muuten vain notkumaan.tarkastetaan näkö silmälääkärilläkin. HYKS:n silmäklinikaa myöten. Eli se siitä.
- päässä
itse ostin niskan eyeniltä,hinta oli 180€ halvempi kun paikallisilla ja lasit tosi hyvät.
- lasit!
spectseiverssiltä. Kaikki toimii kuten muissakin optikkoliikeissä. Erona vain halvempi hinta.
Kiersin kaiki optikkoliikkeet ja pyysin tarjousta linsseistä. Sprctseiverssiltä sain kahdet lasit joista toiset otin aurinkolaseina. Kalleimmassa optikkoliikkeessaä en saanut siihen hintaan edes pelkkijä linssejä.
Minä olen ainakin erittäin tyytyväinen. Onhan minulla nyt aurinkolasitkin vahvuuksilla.- oon tosi tyytyväinen.
Ihmeellisiä pelkoja ihmisillä. Samanlainen optikkoliike kuin muutkin. Mutta jos haluaa maksaa enenmmän niin mikäs siinä.
Itsellä myös aurinkolasit vahvuuksilla,tuli kylkiäisinä. Olen tosi tyytyväinen.
Nämä epäilijät ostavat varmasti maitonsakin sieltä missä se on kalleinta. - asioinut
oon tosi tyytyväinen. kirjoitti:
Ihmeellisiä pelkoja ihmisillä. Samanlainen optikkoliike kuin muutkin. Mutta jos haluaa maksaa enenmmän niin mikäs siinä.
Itsellä myös aurinkolasit vahvuuksilla,tuli kylkiäisinä. Olen tosi tyytyväinen.
Nämä epäilijät ostavat varmasti maitonsakin sieltä missä se on kalleinta.asioin kulmien halppis liikkeessä aamulla ja olen tyytyväinen hitaan ja erityisesti palvelun tasoon. samallaisia kehyksiä kuin muuallakin mutta ei vaan lue boss tms. maksa merkistä pokia. saahan ne kalliitkin lasit paskaks huolimattomalla käytöllä ja sit harmittaa. Ja tosiaan otin aurikolasit myös toisiksi kun samaan hintaan sai...
- taitaa vaan
asioinut kirjoitti:
asioin kulmien halppis liikkeessä aamulla ja olen tyytyväinen hitaan ja erityisesti palvelun tasoon. samallaisia kehyksiä kuin muuallakin mutta ei vaan lue boss tms. maksa merkistä pokia. saahan ne kalliitkin lasit paskaks huolimattomalla käytöllä ja sit harmittaa. Ja tosiaan otin aurikolasit myös toisiksi kun samaan hintaan sai...
ottaa päähän kun on menneet ostaman lasinsa kaliilla. Samasta tehtaasta pokat tulee ja linssit. Mutta toiset liikkeet ei vaan ota mielettömia katteita yksistä laseista. Myyvät enemmän ja saavat silti saman tuoton.
Onneksi loppui asiakkaiden ryöstö myös imatralla. Saa nähdä montako optikkoliikettä vielä on vuoden päästä imatralla.
Mahtava asia että saa laseja halvemmalla,nyt voi vaihtaa laseja useammin. Hinnat kun on kohtuulliset.
- hyytävä palvelu
Pärnäsen rouvalta ylimielistä palvelua - töykeä asenne asiakasta kohtaan.
Voisiko edes hymyillä asiakkaalle ? - spectsavers
me ollaan aina käyty spectsaversillä aina on ollu hyvä palvelu hyvät lasit hyvä hinta
- halba halba
Olen tilannut Kiinasta hinnat alkaen 6$ yksiteholinssein, monitehot alkaen 27$ Lisäksi postikulut n10€.
Esim zennioptical.com- Simppa40
Optikkoliike koskensilmästä olen saanut hyvää palvelua.
- osaa asiansa
olen käyttänyt NäönVuoksi liikettä jo vuosia. palvelu hyvää ja luotettavaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684