Ihmiset, nauttikaa belgianpaimenkoiristanne. Vaikka joskus haluaisittekin tehdä niistä rukkasia varusmiehille, niin lopussa huomaatte, että se on ollut teidän kuudes aistinne.
Minun ikiliikkuja-tervuni, kaunis kauriinpunainen koheltajani, loikkasi viimeisen loikkansa yli 15 vuoden ikäisenä viime syksynä. Yhtäkkiä oli elämä tyhjää, tyrmäävää, autiota. Sieluni suree yhä.
Kiitos sinusta, koirani.
ikiliikkuja
3
443
Vastaukset
- Yökulkija
Aina surettaa kuulla kun joku nelijalkainen perheenjäsen vaihtaa postinumeroa... Itselläni ei ole Belkkaria, mutt ystävälläni on malinoissi. Todellinen energiapakkaus, aivan ihana ja suloinen rapsuteltava kotosalla ja ulkona uhoa täynnä... Kun joskus joudun olemaan pitempään erossa 'lapsipuolestani' tulee samanlaisia tuntoja pintaan...
Kuinka oikeassa oletkaan, nim 'Miss You' kun kehotata ihmisiä nauttimaan lemmikeistään! Toivottavasti löydät pian uuden karvakuonon elämääsi! - West Tervueren
On aina surullista kuulla, kun jonkun rakas koira on kuollut... Osaanottoni.
Mummillani oli samojedi joka oli minulle kuin oma koira, ja kun se kuoli tuntui omakin elämäni jotenkin tyhjältä. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu.
Tämä samojedi oli Ikiliikkujan sammareille sukua. - Belgi 94
Tervu narttuni kuoli toissa keväänä 8 vuoden
ikäisenä syöpään.Lääkärit 3 kappaletta eivät
mahtaneet mitään.Se oli kova paikka. Nyt kotona
(riehuu!) nuori Belkkariuros.Ymmärrän sinua,
kyllä se siitä helpottaa kun aikaa kuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1411845- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681