Jack Sparrow=Johnny Depp

<3

Musta Johnny Depp näyttelee tosi hyvin Pirates of the Caribbea elokuvissa. se osaa eläytyä niin hyvin siihen rooliin. Ei se kyl oo mun lempinäyttelijä mut silti

9

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deppiä

ei kyseisiä filmejä olisi jaksanut katsoakaan. Oli kantava hahmo jokaisessa. Varsinkin kolmonen oli jo tylsä. Ainoastaan hänen vuokseen katsoin. Seksikkäin mies, jonka tiedän.

• Niin hyviä ovat.
        Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
        Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoa

• tehnyt.
        noviisori kirjoitti:

Niin hyviä ovat.
        Ykkönen niistä on mun suosikkileffa.
        Ja Jackhän on ainut syy miksi leffat jaksaa katsoa

Tuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."

• Annika961
        tehnyt. kirjoitti:

Tuon trilogian takia hän meinasi jäädä "Hollywood koneistoon."

kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?

• että sai vedettyä
        Annika961 kirjoitti:

kuullu et tulee vielä neljäskin pirates...Pitääköhän paikkaansa? Wikipediassaki lukee jotain ku kirjottaa pirates of the Caribbean 4. Ja muutenki googlesta. Ois kyl vähä inhottava jos se tulis ku sanotaan että orli ja keira ei näyttele siinä..ei pirates enää oo se sama jos siinä ei oo keiraa eikä orlia..Ketkähän sit tulee niiden tilalle??? Jos joku sattumoisin tietää voisko kertoa mulle?

naiskatsojia teattereihin. Vaikka Piratesin tähdet ovat ylivoimaisesti Depp ja se Barbadossa näyttelijä.

• kissankuvatus

kuules.... mää tykkään niistä ihan SIKANA!!!!! eka luulin niitä tylsiks mut juoni on varsin kujeilevainen! ja Kapteeni Jack Sparrow on tooooosiii hauska! Samoin Kapteeni Hector Barbosa!!! ja sitä paitsi e on kiinnooostaavaa!!!!! >:D meil on kaikki ja ootan nelosta! kuulemani mukaan se on...... UPEA!!!! eli se on makuasia sano Musti kun muniansa nuoli!

• Kissankuvatus
        Annika961 kirjoitti:

näyttelijät on semmosii et ne sanoo noin ja sit kuitenkin näyttelee siinä! Eka ne kasattaa vaan palkkaa ja sit! PIM ne sanoo: "näyttelen!"ok? en oo ihan varma 100% mut... se on hyvä bisnes!

• paras...

hahmo koko elokuvassa, muista hahmoista puuttuu se jokin.

• Nimetön

Johnny on söpö mut nyt on Orlando!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe