Laitoin papiljotit päähäni

papiljottikojootti

niin tuo mun elämän toverini sanoi. Itkenkö vai nauranko?

14

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi meitä raukkoja. Nättinä pitäisi, olla mutta siihen ei saisi kulua rahaa, eikä aikaa. Yhtäkkiä ja taikasauvalla vaan pitäis loihtia nätiksi itsensä sekunnissa.

      Niin, ja jos sanoisimme, että lähdemme kauneudenhoitopäiville ja oltaisiin pois valmistautumassa kauneuteen, päivän tai pari, jossain salaisessa piilossa, ja sitten tultaisiin kauniina kotiin, niin taas oltaisiin tehty väärin. Sit mies itkisi, että missä oot noin nättinä ollut.

      Vaikeeta se on. Minullakin on vaaleanpunaiset kylmägeelti silmäpusseja varten jääkaapissa, mutta piilossako niitäkin pitäisi pitää silmillänsä. Niin paljon on mies niitä naureskellut, eikä se ymmärrä edes niiden tarpeellisuutta. Ei oo helppoa siinä sitten yrittää pysyä viehättävänä.

    • täti puskasta

      sitten roskikseen.

      • papiljotit kuluttavat hiusta hyvin vähän verrattuna kaikenmaailman kähertimiin.


      • Minea44 kirjoitti:

        papiljotit kuluttavat hiusta hyvin vähän verrattuna kaikenmaailman kähertimiin.

        Minä käytän sellaisia erivärisiä pehmeällä materiaalilla päällystettyjä keppejä/tappeja, jotka taivutellaan hiuksiin. Latvoihin vaan kierrän ja tulee aika pienet kiharat. Minusta ne on ihan hauskan näköiset ja niistä mies ei ole mua pilkannut.


      • Kaivanto
        miljoona kirjoitti:

        Minä käytän sellaisia erivärisiä pehmeällä materiaalilla päällystettyjä keppejä/tappeja, jotka taivutellaan hiuksiin. Latvoihin vaan kierrän ja tulee aika pienet kiharat. Minusta ne on ihan hauskan näköiset ja niistä mies ei ole mua pilkannut.

        ettei miun ukkoin pilkkaa minua mistään? Oonko niin pelottava, ettei uskalla, vai onko hän niin kiltti, ettei tohdi?
        - Kiharat on ostettu kampaajalta.


      • Kaivanto kirjoitti:

        ettei miun ukkoin pilkkaa minua mistään? Oonko niin pelottava, ettei uskalla, vai onko hän niin kiltti, ettei tohdi?
        - Kiharat on ostettu kampaajalta.

        Kampaamossa kannattaa käydä, niin ei naureskella ainakaan, kun on niin tosi kaunis kun tulee takaisin. Edellyttää tietysti, ettei kerro sen käherryksen hintaa tai sitten miehelle on yksi permanentti pikkuraha.

        Meillä naureskellaan hyväntahtoisesti ja leikillään pilkataan toisiaan, mutta kumpikin kestää sitä mustaahuumoria.

        Mies haaskaa meillä oikeesti paljon enemmän kampauksiinsa kuin minä. Minä leikkaan hiukseni aivan itse enkä käy koskaan kampaajalla.


      • Kaivanto
        miljoona kirjoitti:

        Kampaamossa kannattaa käydä, niin ei naureskella ainakaan, kun on niin tosi kaunis kun tulee takaisin. Edellyttää tietysti, ettei kerro sen käherryksen hintaa tai sitten miehelle on yksi permanentti pikkuraha.

        Meillä naureskellaan hyväntahtoisesti ja leikillään pilkataan toisiaan, mutta kumpikin kestää sitä mustaahuumoria.

        Mies haaskaa meillä oikeesti paljon enemmän kampauksiinsa kuin minä. Minä leikkaan hiukseni aivan itse enkä käy koskaan kampaajalla.

        on kotiparturikone ja sillä ajan ukkoseni pään putipuhtaaksi, heh. Se on hupitilaisuus parin viikon välein ja sitten otetaan aikaa, kuinka nopeasti se käy. Nyt se kestää n. 15 sekuntia, mutta kohta ei enää yhtään. Alankohan olla nopea, vai...


      • Kaivanto kirjoitti:

        on kotiparturikone ja sillä ajan ukkoseni pään putipuhtaaksi, heh. Se on hupitilaisuus parin viikon välein ja sitten otetaan aikaa, kuinka nopeasti se käy. Nyt se kestää n. 15 sekuntia, mutta kohta ei enää yhtään. Alankohan olla nopea, vai...

        Mun miehellä taas on täys parta ja tuuheat vielä toistaiseksi tummat hiukset, niin hän on niin turhamainen niistä, että hän kulkee alvariinsa samalla kampaajalla. Siellä hän viettää kaksituntia aikaa, kun siihen parturointiin kuuluu myöskin seurustelupalvelu myös drinkkeineen ja tupakoineen kaikkineen. Se on sellainen terapiapaikka miehelleni ja minä sallin sen hänelle. Ja heh heh. Se kampaaja on hänen sukulaisensa.


      • täti puskasta
        Minea44 kirjoitti:

        papiljotit kuluttavat hiusta hyvin vähän verrattuna kaikenmaailman kähertimiin.

        kuluttavat vähemmän,itse käytän harjaa ja fööniä, kevyttä puhallusta :)


    • pusikkoon vaan

      ei niitä kukkakaalikiharoita halua kukaan nähdä.

    • Tarrapaplarit on jees !

    • tammikuun likka

      Joka ammu hiusten pesun ja kuivatuksen jälkeen laitan paplarit hiuksiin, sellaset tarra. Se on puolisen tuntia ja hiukset on ojennuksessa, eikä ollenkaan liikaa kiharoita.
      Tuo kihartimen käyttö rasittaa hiuksia paljon enemmän.

    • olet ottanut veke?

      Jos olet mies, et ole kalju. Tai sitten laitoit ne teipillä?

    • namisuku

      ...käytän Usein Paplareita=) Ulos jos lähtee Kaupoille, laittaa huivin päähän, niin jo hiukset kuivuu matkalla:)
      PAPLARIT KUNNIAAN!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe