niin tuo mun elämän toverini sanoi. Itkenkö vai nauranko?
Laitoin papiljotit päähäni
14
955
Vastaukset
Voi meitä raukkoja. Nättinä pitäisi, olla mutta siihen ei saisi kulua rahaa, eikä aikaa. Yhtäkkiä ja taikasauvalla vaan pitäis loihtia nätiksi itsensä sekunnissa.
Niin, ja jos sanoisimme, että lähdemme kauneudenhoitopäiville ja oltaisiin pois valmistautumassa kauneuteen, päivän tai pari, jossain salaisessa piilossa, ja sitten tultaisiin kauniina kotiin, niin taas oltaisiin tehty väärin. Sit mies itkisi, että missä oot noin nättinä ollut.
Vaikeeta se on. Minullakin on vaaleanpunaiset kylmägeelti silmäpusseja varten jääkaapissa, mutta piilossako niitäkin pitäisi pitää silmillänsä. Niin paljon on mies niitä naureskellut, eikä se ymmärrä edes niiden tarpeellisuutta. Ei oo helppoa siinä sitten yrittää pysyä viehättävänä.- täti puskasta
sitten roskikseen.
Minea44 kirjoitti:
papiljotit kuluttavat hiusta hyvin vähän verrattuna kaikenmaailman kähertimiin.
Minä käytän sellaisia erivärisiä pehmeällä materiaalilla päällystettyjä keppejä/tappeja, jotka taivutellaan hiuksiin. Latvoihin vaan kierrän ja tulee aika pienet kiharat. Minusta ne on ihan hauskan näköiset ja niistä mies ei ole mua pilkannut.
- Kaivanto
miljoona kirjoitti:
Minä käytän sellaisia erivärisiä pehmeällä materiaalilla päällystettyjä keppejä/tappeja, jotka taivutellaan hiuksiin. Latvoihin vaan kierrän ja tulee aika pienet kiharat. Minusta ne on ihan hauskan näköiset ja niistä mies ei ole mua pilkannut.
ettei miun ukkoin pilkkaa minua mistään? Oonko niin pelottava, ettei uskalla, vai onko hän niin kiltti, ettei tohdi?
- Kiharat on ostettu kampaajalta. Kaivanto kirjoitti:
ettei miun ukkoin pilkkaa minua mistään? Oonko niin pelottava, ettei uskalla, vai onko hän niin kiltti, ettei tohdi?
- Kiharat on ostettu kampaajalta.Kampaamossa kannattaa käydä, niin ei naureskella ainakaan, kun on niin tosi kaunis kun tulee takaisin. Edellyttää tietysti, ettei kerro sen käherryksen hintaa tai sitten miehelle on yksi permanentti pikkuraha.
Meillä naureskellaan hyväntahtoisesti ja leikillään pilkataan toisiaan, mutta kumpikin kestää sitä mustaahuumoria.
Mies haaskaa meillä oikeesti paljon enemmän kampauksiinsa kuin minä. Minä leikkaan hiukseni aivan itse enkä käy koskaan kampaajalla.- Kaivanto
miljoona kirjoitti:
Kampaamossa kannattaa käydä, niin ei naureskella ainakaan, kun on niin tosi kaunis kun tulee takaisin. Edellyttää tietysti, ettei kerro sen käherryksen hintaa tai sitten miehelle on yksi permanentti pikkuraha.
Meillä naureskellaan hyväntahtoisesti ja leikillään pilkataan toisiaan, mutta kumpikin kestää sitä mustaahuumoria.
Mies haaskaa meillä oikeesti paljon enemmän kampauksiinsa kuin minä. Minä leikkaan hiukseni aivan itse enkä käy koskaan kampaajalla.on kotiparturikone ja sillä ajan ukkoseni pään putipuhtaaksi, heh. Se on hupitilaisuus parin viikon välein ja sitten otetaan aikaa, kuinka nopeasti se käy. Nyt se kestää n. 15 sekuntia, mutta kohta ei enää yhtään. Alankohan olla nopea, vai...
Kaivanto kirjoitti:
on kotiparturikone ja sillä ajan ukkoseni pään putipuhtaaksi, heh. Se on hupitilaisuus parin viikon välein ja sitten otetaan aikaa, kuinka nopeasti se käy. Nyt se kestää n. 15 sekuntia, mutta kohta ei enää yhtään. Alankohan olla nopea, vai...
Mun miehellä taas on täys parta ja tuuheat vielä toistaiseksi tummat hiukset, niin hän on niin turhamainen niistä, että hän kulkee alvariinsa samalla kampaajalla. Siellä hän viettää kaksituntia aikaa, kun siihen parturointiin kuuluu myöskin seurustelupalvelu myös drinkkeineen ja tupakoineen kaikkineen. Se on sellainen terapiapaikka miehelleni ja minä sallin sen hänelle. Ja heh heh. Se kampaaja on hänen sukulaisensa.
- täti puskasta
Minea44 kirjoitti:
papiljotit kuluttavat hiusta hyvin vähän verrattuna kaikenmaailman kähertimiin.
kuluttavat vähemmän,itse käytän harjaa ja fööniä, kevyttä puhallusta :)
- pusikkoon vaan
ei niitä kukkakaalikiharoita halua kukaan nähdä.
Tarrapaplarit on jees !
- tammikuun likka
Joka ammu hiusten pesun ja kuivatuksen jälkeen laitan paplarit hiuksiin, sellaset tarra. Se on puolisen tuntia ja hiukset on ojennuksessa, eikä ollenkaan liikaa kiharoita.
Tuo kihartimen käyttö rasittaa hiuksia paljon enemmän. - olet ottanut veke?
Jos olet mies, et ole kalju. Tai sitten laitoit ne teipillä?
- namisuku
...käytän Usein Paplareita=) Ulos jos lähtee Kaupoille, laittaa huivin päähän, niin jo hiukset kuivuu matkalla:)
PAPLARIT KUNNIAAN!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673