Kirjoitelkaa tänne kaikkia talvi- ja metsäaiheisia nimiä. :)
Kiitos jo etukäteen. :)
Talvi- ja metsäaiheisia nimiä
15
4262
Vastaukset
- loviisa
TYTÖLLE: Talvikki, Talvi, Lumi, Marja, Tuuli, Tellervo ja Sini
POJALLE: Pyry, Tapio ja Otso - Sini
Tähti
Tuike
Lumi
Kaarna
Kuura
Välke
Loiste
Luna
Valo
Talvi
Halla - sanni
Hilla Marja Kanerva oli mun vuohen nimi, mutta sopisi varmasti ihmislapsosellekin. Toinen vuohi oli Halla (hilla ja halla rimmaa hyvin).
Talvikki on myös kaunis nimi. Kasvien nimistä saa muutenkin hyviä nimiä (talvikki on kasvi jos joku ei satu tietämään!!). - inka
Pihla, Varpu, Visa, Vesa, Vuokko
- Anne-Maarit
Kaisla
- Anne-Maarit
Taimi
- Anne-Maarit
Anne-Maarit kirjoitti:
Taimi
Terho
- miumau
Paju!
- Usva
Usva ja Myrsky. Ovat mielestäni molemmat todella kauniita nimiä, joita olen harkinnut omille lapsilleni (toisiksi) nimiksi kun sen aika koittaa.
- Anna
Minun sukulaiseni (molemmat metsäbiologeja) laittoivat tytölleen nimen Havu. Ihan kaunis nimi..
- Anne-Maarit
Tuisku (sekä tytölle että pojalle)
Tuija
Tuomi
Jalo
Vaula
Ruusu
Flora/Floora- Da Capo
Soilikki (kosteikkokasvi, kauniit kukat)
Linnea (kuivan kankaan piskuinen, hento vaaleanpunainen rauhoitettu kukka)
Pyry (tytölle tai pojalle)
Suomessa on myös yksi tyttö nimeltä Mansikka ja yksi poika nimeltä Mustikka (!!!!), samaten muistaakseni sellainen poika kuin Käpy.
Aura (ainakin talvinen ;)
Ulpu /Ulpukka (se keltainen vesikukka)
Mielestäni myös sellainen nimi on kuin Kuusama.
Sitten on nämä suht yleiset Suvi, Talvi, Aamu-, Ilta-, Tuuli, Meri -yms johdannaiset ja yhdistelmät.
- ja sitten on semmonen pojannimi kuin Alpi (josta mulle tulee mieleen Alpit, en tiedä tarkoittaako sen kummemmin mitään) - eräs vain
Da Capo kirjoitti:
Suomessa on myös yksi tyttö nimeltä Mansikka ja yksi poika nimeltä Mustikka (!!!!), samaten muistaakseni sellainen poika kuin Käpy.
Sitten on nämä suht yleiset Suvi, Talvi, Aamu-, Ilta-, Tuuli, Meri -yms johdannaiset ja yhdistelmät.
- ja sitten on semmonen pojannimi kuin Alpi (josta mulle tulee mieleen Alpit, en tiedä tarkoittaako sen kummemmin mitään)Pyry on kyllä ihan täysin pojan nimi. ei sitä voi laittaa tytölle nimeksi. Pyry on almanakassakin ja on pojan nimi.
- tir
Da Capo kirjoitti:
- ja sitten on semmonen pojannimi kuin Alpi (josta mulle tulee mieleen Alpit, en tiedä tarkoittaako sen kummemmin mitään)Kyllä Pyry on ihan selkeästi pojan nimi!
- Unna
Ehdoton suosikkinimeni. Nuppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752