Kumpi paikka on halvempi shoppailun kannalta ? 1990-luvulla ainakin Kanadassa oli kalliimpaa kuin USA:ssa, mutta onko vielä niin ? USD:hän on nyt euroon verrattuna halpa, mutta ja CAD kalliimpi, mutta onko hintatasa myös ?
Montreal vai NYC ?
6
1081
Vastaukset
- aino asyy
että shoppailu on ainoa syy niin ei kannata mennä sinne päinkään eikä kumpaankaan.
- Pämmy
Shoppailu ei ole matkani varsinainen tarkoitus, mutta onhan sitä kulttuurikohteiden ohella kiva täydentää vaatevarastoa. Etenkin kun lähden reissuun yksin ja kotona ei pienten lasten vuoksi juuri vaateostoksille ehdi. Montreal ja NYC kiinnostavat juuri kaupunkikohteina, koska molemmissa on oikea "keskusta" toisin kuin useimmissa amerikkalaisissa kapungeissa. Kanadasta minulla on kokemusta vain Torontosta ja sinne en uudelleen halua, koska kaupunkin oli mielestäni tylsä.
- tosisyy
Pämmy kirjoitti:
Shoppailu ei ole matkani varsinainen tarkoitus, mutta onhan sitä kulttuurikohteiden ohella kiva täydentää vaatevarastoa. Etenkin kun lähden reissuun yksin ja kotona ei pienten lasten vuoksi juuri vaateostoksille ehdi. Montreal ja NYC kiinnostavat juuri kaupunkikohteina, koska molemmissa on oikea "keskusta" toisin kuin useimmissa amerikkalaisissa kapungeissa. Kanadasta minulla on kokemusta vain Torontosta ja sinne en uudelleen halua, koska kaupunkin oli mielestäni tylsä.
Kyllä jenkkilä on halvempi ostoksien kannalta kuin Kanada näillä taalan kursseilla....tosin NYC:n hotellit ovat sen verran kalliimpia taas että aikas paljon saat shoppailla että saat erotuksen kiinni, no toki lentolippujenkin hinnatkin ratkaisee aikas paljon..
..jaa että Toronto tylsä, höpö höpö (tai sitten on jos kaipaa Montrealin ranskankielisyyttä tai jenkkien tekopirteyttä) - shoppailijat
tosisyy kirjoitti:
Kyllä jenkkilä on halvempi ostoksien kannalta kuin Kanada näillä taalan kursseilla....tosin NYC:n hotellit ovat sen verran kalliimpia taas että aikas paljon saat shoppailla että saat erotuksen kiinni, no toki lentolippujenkin hinnatkin ratkaisee aikas paljon..
..jaa että Toronto tylsä, höpö höpö (tai sitten on jos kaipaa Montrealin ranskankielisyyttä tai jenkkien tekopirteyttä)ovat suuri riesa USAn rajakaupungeissa. Tulevat vaateostoksille tanne ja jattavat vanhat kamppeensa liikkeisiin. Pukevat uudet paalle, etta ei tarvitse maksaa tullia takaisin mennessa. Joissakin ostoskeskuksissa tulee tata roinaa tonnikaupalla.
- ollaaan
riippuu mitä olet tulossa ostamaan, itse olen montrealissa väliaikaisesti, ja parhaat ostosreissut(vaatteet)on usan puolelta tehty.
varsinkin factory outletit jenkkien puolella on mahtavia!- ppsstt
Olin itse just Nykissä sekä Montrealissa. New York oli mielestäni hieman halvempi, mutta Montrealissa riittää myös paljon shoppailtavaa! Suosittelen kumpiakin kaupunkeja, molemmat vievät kyllä rahasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391