Mites se on.... Tarkastaja ei saa tulla sisälle jos ei luvata vai....? Mites sitten jos lapsi, sanotaan vaikka ala-asteelainen eli selvästi alaikänen, aukasee oven niin saako tarkastaja käyttää hyväksi lapsen tietämättömyyttä ja avuttomuutta rynnimällä sisään? Entäpä jos lapsi vastaa puhelimeen kun kyylä soittaa? Saako tarkastaja alkaa tenttaamaan lasta?
Kokemuksia?
Lapsi ovea aukomassa...
7
865
Vastaukset
- nuppu-85
mutta luulen, että rynnistää sisään ja vanhemmat jää fuckiin.
Toi puhelinhomma on mun mielest niin, et vanhemmat voi sanoo, et pentu on puhunut omiaan. Ja sen pitäis mun mielestä mennä läpi.
Mutta, olen kyllä tullut siihen tuloxeen, että tässä maassa kaikki on mahdollista! esim. se, että 17-vuotias kundi saa ehdollisen raiskattuaan törkeästä 3 kertaa 10-vuotiaan tytön.
Tai että nainen, joka tappoi kissansa tunkemalla sen pesukoneeseen, sai 710 euroo sakkoja!
Eikös muuten se Eveliina Lappalaisenki tappaja (mun mielestä murhaaja) kulje jo vapaalla? - lasta,ettei
päästä ketään"voi olla vaikka pedofiili" sisälle,eikä vastaile kysymyksiin. Ei poliisikaan saa kuulustella alaikäisiä,jos ei vanhemmat ole läsnä.
- nuppu-85
mä olin pentu (no oonhan mä vähän vielki) ni meidän ulkooveen asennettiin ovisilmä pelkästään mua varten, johonki metrin korkeudelle et mä nään kuka oven takana on. Ja turvaketju.
Jengi aina ihmetteli mix se on niin alhaalla ja kysy et olix edelliset asukkaat jotain kääpiöitä:)
No, mut nyt Nuppu menee nukkuu, yxin, ärsyttää ku mun mies on lähteny eilen toiselle puolelle suomee sen mummon luo, tulee vasta huomen ja mul on kauhee ikävä ja tylsää....
No ainakin koira on saanu lenkkeillä kunnolla.
Sitäpaizi, ei se aika menis yhtään nopeemmin vaikka oliski telkka, eihän sielt enää tuu ku uusintoja. - pedofiileistä ollaan
jo puhuttu muttei toki tuota termiä käyttäen. Ikävää vaan pelotella lasta ett kotiinki voi tulla mörköjä.
- Namusetien TV-kyselyihin
pedofiileistä ollaan kirjoitti:
jo puhuttu muttei toki tuota termiä käyttäen. Ikävää vaan pelotella lasta ett kotiinki voi tulla mörköjä.
Ei vastailla. Aina pyydettävä vanhemmat ovelle.
- vaikka kuinka rimputtelisi ...
Namusetien TV-kyselyihin kirjoitti:
Ei vastailla. Aina pyydettävä vanhemmat ovelle.
kuule selvästi jotta tuttu on.Sitäpaitsi jos vahingossa avaa ja joku sisälle yrittää niin pitää kiljua täysillä pedofiili apua.Johan saa kyylä kyytiä.
- puhelusta
Tiedän tapauksen jossa tarkastaja oli soittanut lapsen kännykkään, kysynyt onko teillä televisiota ja lapsi vastannut että on. Ei siinä auttanut vanhempien kuin maksaa maksuja..
Kieroja ne osaa olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252761- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k371202