Lapsi ovea aukomassa...

tarkastaja sisälle

Mites se on.... Tarkastaja ei saa tulla sisälle jos ei luvata vai....? Mites sitten jos lapsi, sanotaan vaikka ala-asteelainen eli selvästi alaikänen, aukasee oven niin saako tarkastaja käyttää hyväksi lapsen tietämättömyyttä ja avuttomuutta rynnimällä sisään? Entäpä jos lapsi vastaa puhelimeen kun kyylä soittaa? Saako tarkastaja alkaa tenttaamaan lasta?

Kokemuksia?

7

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuppu-85

mutta luulen, että rynnistää sisään ja vanhemmat jää fuckiin.
      Toi puhelinhomma on mun mielest niin, et vanhemmat voi sanoo, et pentu on puhunut omiaan. Ja sen pitäis mun mielestä mennä läpi.
      Mutta, olen kyllä tullut siihen tuloxeen, että tässä maassa kaikki on mahdollista! esim. se, että 17-vuotias kundi saa ehdollisen raiskattuaan törkeästä 3 kertaa 10-vuotiaan tytön.
      Tai että nainen, joka tappoi kissansa tunkemalla sen pesukoneeseen, sai 710 euroo sakkoja!
      Eikös muuten se Eveliina Lappalaisenki tappaja (mun mielestä murhaaja) kulje jo vapaalla?

• lasta,ettei

päästä ketään"voi olla vaikka pedofiili" sisälle,eikä vastaile kysymyksiin. Ei poliisikaan saa kuulustella alaikäisiä,jos ei vanhemmat ole läsnä.

• nuppu-85

mä olin pentu (no oonhan mä vähän vielki) ni meidän ulkooveen asennettiin ovisilmä pelkästään mua varten, johonki metrin korkeudelle et mä nään kuka oven takana on. Ja turvaketju.

Jengi aina ihmetteli mix se on niin alhaalla ja kysy et olix edelliset asukkaat jotain kääpiöitä:)

No, mut nyt Nuppu menee nukkuu, yxin, ärsyttää ku mun mies on lähteny eilen toiselle puolelle suomee sen mummon luo, tulee vasta huomen ja mul on kauhee ikävä ja tylsää....
        No ainakin koira on saanu lenkkeillä kunnolla.
        Sitäpaizi, ei se aika menis yhtään nopeemmin vaikka oliski telkka, eihän sielt enää tuu ku uusintoja.

• pedofiileistä ollaan

jo puhuttu muttei toki tuota termiä käyttäen. Ikävää vaan pelotella lasta ett kotiinki voi tulla mörköjä.

• Namusetien TV-kyselyihin
        pedofiileistä ollaan kirjoitti:

jo puhuttu muttei toki tuota termiä käyttäen. Ikävää vaan pelotella lasta ett kotiinki voi tulla mörköjä.

Ei vastailla. Aina pyydettävä vanhemmat ovelle.

• vaikka kuinka rimputtelisi ...
        Namusetien TV-kyselyihin kirjoitti:

Ei vastailla. Aina pyydettävä vanhemmat ovelle.

kuule selvästi jotta tuttu on.Sitäpaitsi jos vahingossa avaa ja joku sisälle yrittää niin pitää kiljua täysillä pedofiili apua.Johan saa kyylä kyytiä.

• puhelusta

Tiedän tapauksen jossa tarkastaja oli soittanut lapsen kännykkään, kysynyt onko teillä televisiota ja lapsi vastannut että on. Ei siinä auttanut vanhempien kuin maksaa maksuja..

Kieroja ne osaa olla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe