Naurattaa ja vituttaa lukea kun kateelliset suomalaiset muodottomat, rumat, läskit sellulehmät täällä naljailee kaikin tavoin krisseä. Totuus on että ette te siitä haukkumisesta kaunistu. Käykää salilla säännöllisesti ja syökää terveellisesti niinkuin krisu niin saatatte jopa kaunistua hieman.
Haukkujat
5
445
Vastaukset
- danii.
joku järkeväkin. Tottahan se on. Lisäksi ei Christinan ulkonäkö, vaikka huoliteltu onkin, vaikuta millään tavalla hänen musiikkiin ja lauluääneen:) Naurettavaa tänne on tulla vinkumaan. Varsinkin kun Christina on kaunis ja vaatteet ja hiukset löytyy päältä eikä pitäisi olla valittamista. Kateus käy omaan nilkkaan se on varma.
Menen nyt kuuntelemaan Back To Basicsia, hyvää päivänjatkoa sulle!:D - tyttö15vuotias
mä oon Christina fani,Christinalla on voimakas ääni samoin kuten Whitney Houstonilla.onneksi mä oon sopivan painoinen ja kaunis ilman meikkii ja hyvä laulaamaankin niin ei tarvii olla kateellinen.jokaisella on oma mielipide pitääkö Christiinasta vai ei,ei se välttämättä kateutta oo.
- pitää
kauniin naisen ulkonäköä ruveta arvostelemaan niin miltä se vaikuttaa? Kateudelta. Ei kateelliset ihmiset myönnä olevansa kateellisia. En väitä että sinä olisit kateellinen, mutta tällä palstalla kuhisee jos jonkinlaisia hulluja suurin osa täysiä idiootteja vielä.
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei. - sanon minä
pitää kirjoitti:
kauniin naisen ulkonäköä ruveta arvostelemaan niin miltä se vaikuttaa? Kateudelta. Ei kateelliset ihmiset myönnä olevansa kateellisia. En väitä että sinä olisit kateellinen, mutta tällä palstalla kuhisee jos jonkinlaisia hulluja suurin osa täysiä idiootteja vielä.
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei.Sinuna en pyörisi Christina-fanina tällä palstalla. Netistä löytyy oikeita fanifoorumeita. Suomi24 ei ole fanifoorumi.
- mikä helvetan
pitää kirjoitti:
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei.krisse.....suomalaiset suomalaisina ja muut mitä sitten onkaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009