Naurattaa ja vituttaa lukea kun kateelliset suomalaiset muodottomat, rumat, läskit sellulehmät täällä naljailee kaikin tavoin krisseä. Totuus on että ette te siitä haukkumisesta kaunistu. Käykää salilla säännöllisesti ja syökää terveellisesti niinkuin krisu niin saatatte jopa kaunistua hieman.
Haukkujat
5
454
Vastaukset
- danii.
joku järkeväkin. Tottahan se on. Lisäksi ei Christinan ulkonäkö, vaikka huoliteltu onkin, vaikuta millään tavalla hänen musiikkiin ja lauluääneen:) Naurettavaa tänne on tulla vinkumaan. Varsinkin kun Christina on kaunis ja vaatteet ja hiukset löytyy päältä eikä pitäisi olla valittamista. Kateus käy omaan nilkkaan se on varma.
Menen nyt kuuntelemaan Back To Basicsia, hyvää päivänjatkoa sulle!:D - tyttö15vuotias
mä oon Christina fani,Christinalla on voimakas ääni samoin kuten Whitney Houstonilla.onneksi mä oon sopivan painoinen ja kaunis ilman meikkii ja hyvä laulaamaankin niin ei tarvii olla kateellinen.jokaisella on oma mielipide pitääkö Christiinasta vai ei,ei se välttämättä kateutta oo.
- pitää
kauniin naisen ulkonäköä ruveta arvostelemaan niin miltä se vaikuttaa? Kateudelta. Ei kateelliset ihmiset myönnä olevansa kateellisia. En väitä että sinä olisit kateellinen, mutta tällä palstalla kuhisee jos jonkinlaisia hulluja suurin osa täysiä idiootteja vielä.
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei. - sanon minä
pitää kirjoitti:
kauniin naisen ulkonäköä ruveta arvostelemaan niin miltä se vaikuttaa? Kateudelta. Ei kateelliset ihmiset myönnä olevansa kateellisia. En väitä että sinä olisit kateellinen, mutta tällä palstalla kuhisee jos jonkinlaisia hulluja suurin osa täysiä idiootteja vielä.
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei.Sinuna en pyörisi Christina-fanina tällä palstalla. Netistä löytyy oikeita fanifoorumeita. Suomi24 ei ole fanifoorumi.
- mikä helvetan
pitää kirjoitti:
Sitä on hieman vaikea tajuta, kun Krissen ympärillä ei ole mitään skandaaleja ja vieroituksia, päinvastoin. Miksi sitten täällä riittää haukkujia? No ehkä juuri sen takia, kun Krisse menestyy ja muutamat luuserit ei.krisse.....suomalaiset suomalaisina ja muut mitä sitten onkaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904