tai laittaa lisää jotkoo.
Matit saakoon onnittelut ja halaukset.
Vanhankansan sääennustus kohdistui juuri Matin päivään.
Jos on sataakseen lunta,sitä voi tulla vielä puolet lisää.
Täällä Savonperukoilla pahaenteinen aamurusko,lisää lunta siis tiedossa.
Pakkasaamu oli,vieläkin 11 astetta.amateus lähdössä postin hakuun 1,5 km päähän. Reipasta ulkoilupäivää kaikille
Matti kannot katkoo
6
2103
Vastaukset
- kai75
sanottiin.
Jos hallin jäjjet peittyy nii sattaa viel yhtä paljon ko halli on korkee.
Halli = koira, semmoinen jokaisen savun pihalla oleileva lintuja ja oravia haukkuva. kiitän Amateusta ja 'Olisin kova mies mutta toinen silimä vettä vuotaa. ja
'matti pitkällä parrallaan houkuttelee lapsia seinustalle'.
Luntahan tuo satelee täälläkin.- Opritar*
Opritar onnittelee oikein suurella halauksella kaikkia Matteja, yhtä Mattia oikein erityisesti.
Onko olemassa joku sellainen sanonta,että "Mikä Mattina maassa , se .....? En muista enempää mutta otan selvää asiasta.
Hyvät päivän jatkot kuitenkin! Jännää joukkuemäkipäivää! - Opritar**
Opritar* kirjoitti:
Opritar onnittelee oikein suurella halauksella kaikkia Matteja, yhtä Mattia oikein erityisesti.
Onko olemassa joku sellainen sanonta,että "Mikä Mattina maassa , se .....? En muista enempää mutta otan selvää asiasta.
Hyvät päivän jatkot kuitenkin! Jännää joukkuemäkipäivää!Kävin kurkkaamassa Matinpäivää googlesta. Siellähän on pitkät selvitykset. Ainakin sellaisia sanontoja, että:
-Matti kevään tuo.
-Mitä Mattina on kannon päässä
se Maariana on katolla
mitä Maariana on katolla
se Jyrkinä maassa.
j.n.e. Opritar* kirjoitti:
Opritar onnittelee oikein suurella halauksella kaikkia Matteja, yhtä Mattia oikein erityisesti.
Onko olemassa joku sellainen sanonta,että "Mikä Mattina maassa , se .....? En muista enempää mutta otan selvää asiasta.
Hyvät päivän jatkot kuitenkin! Jännää joukkuemäkipäivää!Matti siellä kukkarossa?
Onnitteletko häntäkin?- ullapulla*
Jopel kirjoitti:
Matti siellä kukkarossa?
Onnitteletko häntäkin?matin kotisivua , taitaa pärjätä aika hyvin .
"Hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmälläkin."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435