Punta Cana Toukokuussa

Toukomorsian

Olemme lähdössä 14.-28.5.2008 Punta Canaan häämatkalle. Onko joku ollut toukokuussa matkalla Dominikaanisessa tai asunut siellä siihen aikaan.. onko mimmosta ilmaa ollut? :)

Niin, ja jos Punta Canassa tai läheidyysessä jotakin mielenkiintoisia nähtävyyksiä joissa kannattaisi vierailla, niin niistä myös infoa =)

Kiitos vastauksista jo etukäteen...

3

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaakseni

virallisesti 20.3 ja sen jälkeen ja sen jälkeen lämpötilan nousee n. 10 astetta kesää kohti. Nyt siellä on sellaista n 25-30 astetta lämmintä. Tuuli voi olla aika kovaa ja merenkäynti, mutta hotellien allasalueille ei tuule ja siellä on TODELLA kuumaa.
      Santo Domigossa n. 4-5 tunnnin bussimatka,kannattaa käydä katsomassa Kolumbuksen majakkaa ja viereisessä Higueyn, bussimatka n.1 tunti, kaupungissa on Neitsyt Marian katetraali, jossa on itse paavikin käynyt. Saonan-saari on kokemisen arvoinen, paratiisisaari.

Eipä nyt tule muuta mielee, mutta Puerto Plataan pääsee paikallisella lentokoneella joka päivä hinta musitaakseni n 90 usd. Jos haluaa käydä kaupoilla. Onhan siellä kaikenlasta kalastus- ja sukellusmatkaa tarjolla, jos sellainen kiinnostaa.

Ihana paikka, itse lähden kesällä takas :)))))

• cerro nyt ihmeessä

ei varmasti järkevin ajankohta kesken hurrikaani/sadekautta mennä häämatkalle

varmasti on ero jo tullut

• Toukomorsian

Ero tullut kenellä?

Siirsimme häämatkan ajankohtaa, emmekä siis ole lähdössä Punta Canaan toukokuussa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      56
      2758
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1579
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1494
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1484
    Aihe