kuinka vanhoiksi teidän marsunne ovat eläneet?

Milla

ihan mielenkiinnosta kyselen kun mulla on ollu 2 marsua ja molemmat eläneet hiukan yli 3 vuotiaiksi.

20

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolle

      ovat kyllä eläneet 7-8- vuotiaiksi. Mihin lie marsusi ovat kuolleet? Aika nuorina mielestäni...

      • anniina

        Minun marsuni eli 7-vuotiaaksi, ja silloinkin eläinlääkäri laittoi liikaa nukutusainetta...eli ei luonollinen kuolema....


    • rex

      Ensimmäinen marsuni eli 5-vuotiaaksi ja sitten sairastuttuaan kuoli :(
      Aika nuorena ovat marsusi kuolleet, jos ovat vain hiukan yli kolmi vuotiaiksi eläneet...
      Saanko kysellä, että minkalainen ruokavalio marsuillasi on ollut?

    • Ayumi

      Minulla on ollut 2 marsua, toinen niistä on kyllä vieläkin hengissä. Toinen kuoli 3-vuotiaana, oli juuri täyttämässä neljä.

    • Pip

      ...on ensimmäiseni ja n.5v, vasta alkanut harmaantua...ihan terveenä ollut, koskaan ei olla käyty lääkärissä edes tarkastuksissa vaikka pitäis vuoden välein...........

      • nina.ojala

        en mäkään sitä eläin lääkärissä käytä niin useinkoska meijän lähilääkärissä se maksaa pelkkä tarkastus 39euroo :o!minkin marsu on nyt 5v.


    • Nanna

      Marsuni eli 10-vuotiaaksi, kuoli ihan luonnollisesti, vanhuuteen. Pidin sylissäni kun eron hetki tuli, siihen pikkuinen nukahti syliini.

    • marsut

      ensimmäisistä marsuistani toinen eli 6-vuotiaaksi, toinen 7-vuotiaaksi. Kolmas marsuni eli vain 3,5 v. nykyiset marsuni ovat 2 v. ja toinen 4 kk.

    • larppa

      mun kahdesta marsusta toinen kuoli 2-v (sairastui, vein eläinlääkäriin, antoi kuurin ja sanoi että siitä se tervehtyy, viikon päästä marsu nukkui pois! marsu huonontui melkein yhtäkkiä hirveästi, emmekä ehtineet ajoissa lääkäriin) toinen on 4-v ja tuntuu yhä vain piristyvän! en ole toisen marsuni kuoleman jälkeen käyttänyt toista eläinlääkärissä..

    • Milli

      Niin mun marsut eli 2 ja 3 vuotiaiks...molemmille tuli syöpä...nykyinen marsu 3v...ja tosi pirtee:)

    • eläintenystävä

      3-vuotias marsuhan on vielä nuori! Mihin ne kuolivat? Ei voi olla epäilemättä väärää ruokintaa... Normaalistihan marsu elää 6-8-vuotiaaksi.

      Omani ovat nyt 6- ja 3-vuotiaat ja elämänsä voimissa :)

    • katja

      Mun marsu eli yli 7-vuotiaaksi. 3-vuotias on vielä nuori marsu, ei ne ainakaan vanhuuteen kuollu...

      • doni

        eka marsu kuoli 5 vuotiaana sairastuttuaan ripuliin ja halvaukseen(lopetettiin sitten),ja toinen kuoli puolivuotiaana...tosi nuorena sairaukseen...=( huono onni meillä oli marsujen kanssa....mutta nykyään meillä asustelee tosi pirtsakka 2 vuotias poika marsu =)


    • Fax

      Toinen kuoli kaks vuotiaana keuhkokuumeeseen ja toinen on kohta neljä ja vielä tosi hyvässä kunnossa.

      • taotao

        Marsujen keskiverto elinikä taitaa olla 3-6 vuotta. Silti tuntuu oudolta, että molemmat marsusi ovat kuolleet jo noin nuorina. Kaikki omat marsuni ovat eläneet yli 5- vuotiaiksi.


    • Rattus87

      Mun eka marsu tyttö eli n 8-vuotiaaksi.

    • missher

      Meillä oli 3 marsua kaneli4v karkki4v(siskokset) ja papu 6v karkki kuoli 24.6.16 4 vuotiaana sairauteen papu ja kaneli vielä molemmat elossa onnellisia ja hyvässä kunnossa💖

    • Juulia12

      Itselläni kolme tyttöä :). Tällä hetkellä vasta 5kk., ja todella pirteitä vauvoja ovat! Marsuja minulla ei aikaisemmin ole ollut.

    • kuikkuik

      Kuiku eli 5v, kuoli ulkomaisia omenankuoria syötyään ripuliin.
      Erittäin terve, seurallinen, älykäs, oppi temppuja.

    • Marsuni

      Ensimmäiset marsuni eli jokainen 6-7vuotiaaksi. Nyttemmin pari kuukautta sitten toiseksi viimeinen marsuni lähti täytettyään 4vuotta, marsulla oli pakko-oireita, paljon kipuja ja paniikkikohtauksia joten päätimme viedä tämän lopetettavaksi ettei kärsisi. Nyt minulla on vielä yksi 4vuotias marsu joka on tosiaan siis terve.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe