Sää Krabilla NYT!!

Kauhistunut matkaaja

Olen seurannut tällä viikolla kauhistuneena Krabin säätä, voiko siellä tosiaan vaan olla koko ensi viikko ukkosmyrskyä ja täysi pilvistä?!?!?!

Ollaan lähdössä ylihuomenna kauan odotetulle matkalle ja tämmöisiä ilmojako tiedossa!

16

8342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krabifani

      Useampaan kertaan ko. paikassa olleena uskaltaisin sanoa, että ota ihan rauhassa vaan :) Muistaakseni joka kerta on säätiedotuksissa ollut samansuuntaista infoa ja kaverit on mulle lähteissä vinoilleet, että sinne lähet ukkosen keskelle sitten, vesisateisiin jne.

      Käytännössä ukkosta ei ole ollut milloinkaan, ja se pilvisyyskin on tarkoittanut lähinnä sitä, että on se aurinko tosiaan pari kertaa ollut pienen pilvilautan takana hetken. Loppujen lopuksi olen toivonut välillä, että kunpa tosiaan ne pilvet saapuisi ja ilma viilenisi :) Ei siellä mitään ukkosmyrskyjä oikeasti tähän aikaan ole. kaksi kertaa muistan sadekuuron yllättäneen, nekin olivat ilta-aikaan pimeällä ja kestivät siinä 20 minuuttia.

      Eli eikun uikkarit kassiin ja menoksi vaan!

      • Markonen

        Jotenkin muistelisin, että pari vuotta sitten näihin aikoihin nousi ukkonen liki joka ilta siinä vaiheessa kun alkoi pimenemään. Pilvet tulivat idästä, satoivat 10-15 minuuttia. Ainoat sateet, ehkä se liittyy jotenkin paikalliseen sääkuvaan. Ainoa "harmi" asiasta oli se, että sai valmistautua yhden ginitonicin verran enemmän iltaan, kun oppi olemaan hötkyilemättä kylille lähdön suhteen.


      • Tonppa
        Markonen kirjoitti:

        Jotenkin muistelisin, että pari vuotta sitten näihin aikoihin nousi ukkonen liki joka ilta siinä vaiheessa kun alkoi pimenemään. Pilvet tulivat idästä, satoivat 10-15 minuuttia. Ainoat sateet, ehkä se liittyy jotenkin paikalliseen sääkuvaan. Ainoa "harmi" asiasta oli se, että sai valmistautua yhden ginitonicin verran enemmän iltaan, kun oppi olemaan hötkyilemättä kylille lähdön suhteen.

        Krabilta juuri tulleena voin tuottaa helpotusta: 34, muutamia pilviä. Sääennustuksia katselimme ja samaa ennustettiin, mutta sää oli silti upea, meri tyyntä ja olut kylmää


    • sendra

      Olen samaa mieltä kuin äskeinenkin kirjoittaja sään suhteen. Siskoni oli Phuketissa tammikuussa ja niinhän minäkin kauhistelin kun seurasin netistä säätä. Joka päivälle oli luvassa ukkoskuuroja ja sateita mutta toisin oli, kahden viikon aikana oli satanut kerran yöllä ja jonain päivinä oli ollut pilvistä mutta lämmintä.Pilvet liikkuvat tosi nopesti ja taas oli pilvetön taivas. Hyvää lomaaa teille ja perässä tullaan. Lähdemme Koh Lantaan 28.2

    • yeso

      Mä oon kanssa katsonut "kauhulla" sääennusteita. Ukkosta ja sadetta luvassa seuraavaksi viikoksi. Hienoa jos nämä (http://www.yr.no/place/Thailand/Krabi/Krabi/) sääennusteet eivät pidä paikkaansa. Huomenna pitäisi lähteä matkaan. :)

    • -Steveson-

      Juuri loppui vedentulo ja ilma kirkastuu taas hetkeksi.
      Koko helmikuu oli aika viilea.Pilvimassoja joka paiva mollikan edessa,mut ei se mua haitannut.
      Nyt viimepaivat on tullut vetta aika kivasti.
      Paikalliset kummastelevat kanssa tata saailmiota.
      Yleensa helmikuu on ollut kuiva ja kuuma!
      Mut ei tehda naista numeroa vaan jatketaan lomailua!!

    • Sataa****

      Huh huh.. säätila ei hyvältä näytä ensi sunnuntaihin asti ukkostaa ja sataa..
      viimeiset kolmeviikkoa jo ollut epävakaista säätä,kertokaa paikallaolleet millaiset kelit oli..

      • Tuk

        Maanantaina palattiin. Sohlberg oli pilvien peitossa vähän väliä ja täysin sateettomia päiviä kaksi.


    • Hansuliini

      Minkälainen ilma Krabill?a ollut tänään ja lähipäiviksi ennustettu
      Onko joku vastaamassa, joka on siellä tai palannut juuri sieltä??

      • tässä luotettavampi

      • palaaja

      • ookaan
        palaaja kirjoitti:

        Juuri palanneena Krabilta voin sanoa että olipa paskat kelit! Lämmintä kyllä, mutta pilvistä ja sateista...

        enää :)


      • myös palannut
        palaaja kirjoitti:

        Juuri palanneena Krabilta voin sanoa että olipa paskat kelit! Lämmintä kyllä, mutta pilvistä ja sateista...

        Sää ilmeisesti muuttui oleellisesti tuona ajankohtana, sillä me menimme Ao Nangiin 9.3. ja palasimme 24.3. ja tänä aikana ei satanut kuin pari kertaa ja vettä tuli n. 30 min. kerrallaan.
        Säätiedotuksiin ei ole uskomista, ei kannata edes seurata niitä ja menettää hermojaan, kun aina näyttää ukkostavan ja satavan, niin ei todellakaan ole.


      • hanjaa
        myös palannut kirjoitti:

        Sää ilmeisesti muuttui oleellisesti tuona ajankohtana, sillä me menimme Ao Nangiin 9.3. ja palasimme 24.3. ja tänä aikana ei satanut kuin pari kertaa ja vettä tuli n. 30 min. kerrallaan.
        Säätiedotuksiin ei ole uskomista, ei kannata edes seurata niitä ja menettää hermojaan, kun aina näyttää ukkostavan ja satavan, niin ei todellakaan ole.

        on juuri näin. Itse olin Ao-Nangissa 13.-26.3. ja sinä aikana satoi muutaman kerran ja kestot vaihteli puolsta kahteen tuntiin ja sen jälkeen keli mitä loistavin...


    • auringostanauttiva

      Hei!

      Säätiedotteita ei tosiaankaan kannata uskoa. Koko lomamme ajan kaikki säätiedotteet näyttivät pelkästään sadetta ja ukkosta. Todellisuudessa 2 vkon lomalla kahtena viimeisenä päivänä satoi. Muuten aurinkoa ja lämpöä riitti. Välillä oli pilviä, mutta se oli oikeastaan ihan kiva, muuten 32 asteisessa lämmössä. Matkustimme joulu/tammikuussa.

      • Massi71

        Krabilla satanut 2 kertaa nyt viikon aikana, onneks muutama pilvi tuolla taivaalla välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe