Joo no tein youtubeen oman käyttäjän ja tein sinne Korttitemppuja en tiiä onko ne hyviä mutta omasta mielestäni onnistui... Oon vasta alottelija et älkää laittäko ilkeitä kommentteja sinne kiitos tässä kanavani linkki
http://www.youtube.com/brosmagik
Kattokaa ja nauttikaa :D
Korttitemppuja
5
1145
Vastaukset
- BrosMagik
ja ettikää youtubesta hakusanalla brosmagik nii löytyy kaikki meidän parhaat temput! Juu ja muistakaa taas kommentoida!
Toivoo: BrosMagik :D- Spex
Minkä takia suurimmalla osalla porukasta on vain tarve saada temppunsa youtubeen???? Aivan onnetonta korttien käsittelyä, pilaat koko homman sillä että laitat puolivalmiita videoita sinne. Vähän kuunioitusta noidenkin temmpujen keksijöille!!!
- lll
Aivan upea temppu!!!!! voisitko kertoa pari kortti temppua ja niitten salaisuuden. Itse olen 11V ja osaan yhden tempun joka menee aina pieleen=(
- Pheet1
mainitsit tietäväsi yhden tempun joka aina epä onnistuu.. harjotus tekee mestarin! opettele ja opettele ja vieläkerran opettele niin vielä se temppu onnistuu :) temput oppii kyllä, mutta se vaatii pitkää harjotusta.
- Aivo pieru ;D
Ei se haittaa vaikka menis yks temppu pieleen,Harjoitus tekee mestarin toden totta!
Itsekkin etsin Googlesta hakusanalla 'opettele taikatemppuja' löytyi heti yksi eikä sen temppu toiminut :/ mutta en luovuttanut.. koitin tätä temppua yli 15 kertaa ! kyllä se toimi sitten!
Ei sen väliä jos ei osaa.. Itsekin aina pienenä vein sellassiitaika temppuja et vedin voltin ilmas lasi kääes... Ja nyt oon kade pikku siskolle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....778862Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3146698Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005940- 1523840
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.643154- 1632118
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171796- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191246