Nauru Asiaa

pirkaanmaan nainen

Itselle nauramisen kyky DD:) On hyvä asia vai kuinka ? ( en nyt tarkota sitä jos itse kertoo jotain vitsiä ja nauraa ennen kuin muut) Tuttava piirissäni on muutamia tyyppejä jotka tota taitoa ei kanssa taida. nauran itselleni ehkä liiankin usein. mitäs tähän sanotte:))

5

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duumazoija

ei olisi aiheellista nauraa kenellekkään: ei itselleen eikä muille. Jos itse tekee jonkun kömmähdyksen sille voi naurahtaa ja repiä enemmänkin hauskuutta tilanteesta kevennykseksi. Ei enempää. Tilannekomiikka hyvässä kaveripiirissä on paikallaan.

• osaat nauraa

itsellesi, huumorintajusi on tallella. Olen tullut huomaamaan, että jotka eivät osaa yhtään nauraa itselleen eivät kyllä omaa juuri minkäänlaista huumorintajua.
      Hesarin nettisivulta löytyy leikkimielinen testi jolla voi testata huumorintajunsa. Minun tulokseni oli yli 90%, eli loistava.

• VeliEetu

Samaa mieltä, jos ei osaa nauraa itselleen on kokolailla totinen tapaus:))

• Kompastuin metroasemalla ilman mitään syytä, olkalaukku lensi jonnekkin aika pitkälle. Nauratti, itsekseen nauraminen nauratti vielä enemmän. Onneksi pystyin nauramaan edes hiljaa.
      Ei noille omille "mokille" voi muuta kuin nauraa ja nauraa niille muutkin.
      En tiedä miksi minulle sattuu sellasia "hölmöjä tilanteita".

• namisuku

...Nauran...niin että!=D...no heh...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe