Milanosta Alpeille junalla?

maaliskuun loppu

Saimme ystävän kanssa Blue1 lennot Milanoon ja lähdemme 27.3, 4 päiväksi. Pääsisikö Milanosta helposti junalla/bussilla Alpeille, koska tämä matka korvaa suunnitellun lapin reissun? Löytyykö mistään enää silloin lunta...? Olen tutkinut nettiä jo monta päivää, mutta en saa oikein selkoa, mihin pääsisi helpoiten. (Emme halua vuokrata autoa)

5

8294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • and before ski

Dolomiiteille ajaisin, esim Madonna di Cambiglio, Trentosta pääsee aika helposti lähiseudun rinteille myös. Helpointa on kyllä vuokrata kentältä auto, olen joskus tuolla Madonnassa hiihtänyt vielä huuhtikuussa, näistä lumitilanteista ei kukaan tiedä varmasti mitään, varsinkaan nykyään.

• Cestrier

Tsekkaan Aurinkomatkojen SunSki sivut: Madonna Cervinia jne kaikki n.200-250 km Milanosta, näet kyläkorkeudet ym (kertoo jotain lumitilanteesta sekin)

• eu01

Suoraan Alpeille lentää Suomesta Ryanair, eli siis kentälle joka on aivan Alppien juurella. Toki junallakin pääsee Milanon keskusrautatieasemalta. Mm. Bergamoon, Comoon (ja Sveitsiin), Vareseen ja Lavenoon, Aostaan ja Mt. Blanc rautatietunnelliin.
      Junien aikataulut ja hinnat: http://www.trenitalia.com/en/orari_biglietti/index.html

• mukavin tapa
    • kesäkuun alku

Ah, saimmekin muutettua lennot kesälle, joten nyt ei tarvita ohjeita Alpeille, vaan biitsille! Suomen laskettelurinteet kutsuvat ensin pääsiäisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe