Iso apu

Jarkko

Tapahtumat sijoittuvat helsinkiläiseen kerrostaloon hyvämaineisella asuinalueella, jossa olen asunut muutaman vuoden. Taloyhtiössä naapurit tuntevat jotenkuten toisensa ja yleensä ainakin tervehditään. Yläkerrassa naapureina asuvat Mari ja Timo. Heidän kanssaan tulee joskus vaihdettua muutama sana rapussa ja pihalla. Mari ja Timo ovat minua kymmenkunta vuotta nuorempia. Itse olen kolmekymppinen, Timo ja Mari hädin tuskin yli kahdenkymmenen. Kumpikin opiskelee kauppakorkeakoulussa, jossa itsekin olen aikanani opiskellut. Siitä saadaan sitten aina jotakin jutunjuurta kohteliaaseen small talkiin. Mari on lyhyehkö, hoikka mutta silti aika muodokas, aina hyväntuulinen nuori neiti. Ilmassa on ollut pientä harmitonta flirttailuakin. Marin poikaystävä Timo puolestaan on ehkä aavistuksen kimakkaääninen, mielestäni vähän takakireä ja nörtin oloinen kaveri joka ei hintelästä olemuksestaan päätellen ole ainakaan salilla aikaansa tuhlannut.

Mari lainasi aikanaan minulta erästä vanhaa tenttikirjaa, joka ihme kyllä oli säilynyt samana, vaikka aikaa omista opinnoistani on jo vierähtänytkin. Mari sanoi ehdottomasti palauttavansa sen päästyään tentistä läpi. Ajattelin mielessäni, että saapa nähdä kuinka käy. Toisaalta en tuota kirjaa ole enää mihinkään itse tarvinnut, joten eipä sen unohtuminen Marin ja Timon kirjahyllyyn kovin suuri vahinko olisi ollut.

Kuinka ollakaan Mari kuitenkin eräänä päivänä tuli tunnollisesti palauttamaan lainaamaansa kirjaa.
-   Moi, tulin tätä kirjaa palauttamaan. Pääsin vihdoin rimaa hipoen läpi kolmannella yrittämällä, Mari naurahti ojentaessaan kirjan minulle.
-   No niin, pääasia, että läpi meni, vastasin ja muistin että samainen tentti oli minullekin ollut aikamoista tervanjuontia.
-   Jää nyt ihmeessä kahville, olin just keittämässä, valehtelin sujuvasti Marille. Olin jo pidemmän aikaa katsellut Maria sillä silmällä, joten en halunnut päästää häntä heti lähtemään.
-   No, ei kai mulla mitään kiirettä oo, kyllä kupillinen maistuis, Mari myönteli.

Mari on opiskelujensa ohella osa-aikaisesti töissä pankissa ja tullessaan kirjaa tuomaan oli juuri työvuorosta tulossa. Mari olikin oikein asiallisesti ja business-henkisesti pukeutunut: päällään hänellä oli valkoinen paitapusero, helmet kaulassa ja lyhyt musta hame. Tukkansakin Mari oli näköjään leikkauttanut ja värjäyttänyt aiempaa trendikkäämmäksi. Tullessaan sisään hän kumartui ottamaan kenkiään pois.

-   Ei sun tarvii ottaa kenkiä pois, älä suotta, estelin, mutta Mari sanoi niiden olevan kuraiset ja riisui ne päättäväisesti naulakon alle. Marin ollessa kumartuneena en voinut olla huomaamatta hänen hameensa alta pilkottavia stay up -sukkien reunoja. Kaluni pyrki kovettumaan, mutta sain hillittyä itseni.

Menimme keittiöön ja laittaessani kahvia valumaan juttelimme niitä näitä. Silmäni jäivät hetkeksi kiinni Marin arviolta kuppikokoa C oleviin rintohin. Ne pullottivat runsaan näköisinä ja olin näkevinäni nännien nöpöttävän paidan läpi. Eikä epäilystäkään etteikö Mari olisi häikäilemätöntä tuijotustani huomannut.

Kaadoin meille kupilliset ja ehdotin, että menisimme olohuoneen puolelle kahville. Kun en ollut vierailuun osannut varautua, kämppäni oli kuin räjähdyksen jäljiltä, joten ainoat vapaat paikat olivat kahdenistuttavalla sohvalla, johon Marin kanssa asetuimme. – Sori vaan tää sotku, tämmöstä tää on poikamieskämpässä, pyytelin anteeksi. – Ei se mitään, näkisitpä vaan meidän kämpän, Mari vastasi huolettomasti. Päästyämme istumaan Mari käytti tilaisuutta hyväkseen ja ryhtyi – kunnon markkinointihenkisenä kauppislaisena – myymään minulle pankkinsa rahasto- ja vakuutussäästösopimuksia.

-    Tää on oikeesti tosi hyvä, näitä on kysytty tosi paljon, Mari selitti huvittavan tosissaan esitellessään jotain ”tosi hyvätuottoista” rahastosäästösopimusta.
-   Joo, varmasti, mutta mulla on kyllä pankkiasiat ihan järjestyksessä, yritin kiemurrella katseeni eksyessä vähän väliä Marin rintojen väliin hänen kumarrellessaan kurkottamaan kahvikuppiaan sohvapöydältä.

Mari ei kuitenkaan antanut helpolla periksi, vaan vaati saada ainakin antaa minulle nipun esitteitä ja haki laukkunsa eteisestä. Marin palatessa sohvalle kaivelemaan brosyyreja laukustaan sieltä putosi jotakin jalkojeni juureen. Lattialla oli nenäliinapakkaus ja kondomeja. Huomioni kiinnittyi kortsupakkaukseen: ”Close Fit. Kondomi pienemmän varustuksen omaavalle” luki pakkauksessa.

-   Jaahas, xs-kondomeja, kiusoittelin Maria.

Mari lehahti punaiseksi, sieppasi nopeasti kortsut kädestäni ja tunki ne takaisin laukkuunsa.
-   Onko Timo pieni? kysyin vittumaisesti hymyillen tietäen hyvin vastauksen. Olin jossain taloyhtiön pihatalkoosaunassa hymähtänyt itsekseni huomatessani kyseisen kaverin varsin vaatimattoman menopelin.
-   No joo, on sillä kyllä aika pieni, Mari sopersi. – Mutta ei kalun koolla oo väliä, vaan sillä miten sitä käyttää.., Mari sanoi napakasti ja lisäsi vielä, että "En mä ees haluis mitään kauheeta melaa, pitäähän sen mahtua sisäänkin ilman että sattuu". Mari vakuutteli vuolaasti, että oman kullan peliväline oli oikein sopiva ja taatusti se ainoa oikea, edelleen taysin punaisena.
-   Joo, näin on, myötäilin Maria. – Enhän mä millään pahalla.

Laskin käteni Marin polvelle. – Jos kuitenkin joskus tuntuu, että kaipaisit ”isompaa” seuraa, täältä vois kyllä löytyä apua, luottamuksella, sanoin Marille jopa vähän isälliseen sävyyn.

-   Niin, oonhan mä sitä joskus ajatellutkin, Mari mutisi. – Tai siis, että miltä se tuntuis, tai siis.., Mari sekoili sanoissaan.
-   Joo’o, joo’o, myötäilin ja liu’utin kättäni Marin reiden sisäpinnalla saavuttaen jo stay-upin reunan. Paine lisääntyi alapäässäni. Aloin nuuskia ja antaa pieniä suukkoja Marin kaulalle. Keskisormeni hakeutui Marin pillun huulille ja aloin työnnellä sitä hitain liikkein sisään ja ulos. Neidin pikkupöksyt olivat selvästi kosteat.
-   Hei, ei mun pitäis, Timo.., Mari aloitti. – Unohdapa nyt hetkeks se pieniaseinen poikakaveris, sanoin käskevää sävyä tavoitellen. Marin kiihkeämmästä hengityksestä ja huulien välistä livahtelevista mukavista inahduksista päätellen vastustusta ei juuri enää ollut. Tytön käsi silitteli kohta tukkaani ja parin päivän sängen peittämää poskeani suukotteluani myötäillen.

Napitin tämän nuoren business-neidin paidan auki ja heitin sen lattialle. Alta paljastuivat seksikkäät pitsiset rintaliivit. Hamekin sai pian kyytiä. Mari päätyi istumaan sohvallani pelkissä rintsikoissa, stay-upeissa ja pikkiriikkisissä stringeissään, jotka peittivät tummaa karvoitusta. Posliini Mari siis ei ollut, mutta selvästi trimmattu, minkä ilahtuneena totesin raottaessani stringejä. Otin Marin rinnan käteeni ja pyörittelin kielellä nänniä toisen käteni hyväillessä koko ajan neidin pillua. Kyllä kannatti lainata kirjaa tälle mimmille!

Nousimme seisomaan. (Pikkuveljeni oli noussut seisomaan jo ajat sitten:)) Rintaliivien hakaset antoivat nekin vaivoitta periksi, ja painaessani tangoissa kovana sykkivän kaluni Marin pyllyä vasten hän huokaisi tullen yhä enemmän kiinni minuun. Suutelin niskaa ja painoin pääni Marin hyväntuoksuisiin hiuksiin sormieni tapaillessa nännejä ja vaivatessa suloisia, terhakkaita rintoja.

Mari istui sohvan laidalle ja alkoi riisua housujani samalla kun itse heitin paitani pois. - Hmm...sitä on salilla käyty!, Mari kehui. - Etpä itsekään ole mikään kovin epämukava näky, vastasin. Sitten heitin kalsarit pois ja aisa heilahti esille toimintakuntoisena ja palvelualttiina. Marin silmät laajenivat ja huulilta pääsi ihastunut huokaus.

- Siis sulla on kyllä aikamoinen sarvi, onks sun isäs hevonen tai jotain, neiti hihitteli hermostuneena. – No eihän se nyt niin iso ole, toppuuttelin. Marin pieni ja siro käsi kiertyi epävarmasti kaluni ympärille. – Voisit kyllä ottaa sen suuhus, sanoin. Mari teki työtä käskettyä ja imi yllättävän taidokkaasti kivikovaa patukkaani. Pyynnöstäni hän myös nuoli sheivattuja kassejani, jotka muuten olivatkin melkoisen täynnä. Pian oli vuoroni antaa vastapalvelus ja Mari makasi sohvalla kun annoin kielellä käsittelyä.

Kohta sohva natisi allamme kun panin selällään makaavaa Maria pitkillä, rauhallisilla työnnöillä. Pillu oli ihanan tiukka nuoren neidin pillu. Mari voihkaisi kiihkoa ja nautintoa uhkuen joka työnnöllä. "Ah..oh..Jarkko!..mahtavaa..pane..!" "Sulla on kyllä ihanasti isompi kuin Timolla..”, Mari huohotti.

– Eikös neiti pitänyt viis minuuttia sitten luennon siitä, ettei koolla ole väliä?, huomautin ilkikurisesti Marille. Kohta pääsimme rytmiin ja käsinojapunnerrusasennossa annoin mennä. Mari nosti sukkien verhoamia jalkojaan ja kietoi ne alaselkäni ympärille. Hyrisin ja parahtelin nussiessani tyytyväisenä. Tämän liikenaisen alun paneminen tuntui uskomattoman hyvältä – ja syntiseltä. Pian Mari jo supisteli ensimmäisen orgasminsa kourissa. - Älä lopeta, ihanaa...pane vaan sillä mahtimelallasi!", Mari aneli.

Seuraavaksi asettelin Marin sohvan reunalle, menin lattialle polvilleni, nostin mimmin jalat ylös ja pidin jalkoja ylhäällä toisella kädellä. Toinen käsi lepäsi lantiolla. Tämä asento tarjosi mahtavan näkymän, kun kookas kyrpäni lypsi pillua yhä uudelleen ja uudelleen, rytmiä vaihdellen. Samalla pussailin Marin nyloneitten verhoilemia sääriä. Marin jalat osoittivat kohti kattoa pitäessäni nilkoista kiinni. Ihailtavan pyöreät rinnat, joita välillä hyväilin, heiluivat työntöjeni tahdissa. Marin kovat nännit hiersivät kämmenpohjissa. Kohta nojauduin eteenpäin, Marin jalat tulivat olkapäilleni ja aloin panna juntaten. Tunsin, että tämän pikkuhutsun penaali sai totutumpaa isompaa kyytiä ja kesti hetken, ennen kuin paikat antoivat sopivasti myöten. "Tuntuuko hyvältä...", varmistelin. Kyllä...todellakin!..". neiti huohotteli ja katsoi minua silmiään pyöritellen: "Eihän tää oo todellista, miten sulla on noin iso?!", Mari kehräsi.

Totesin, että voitaisiin jo siirtyä lempiasentooni eli takaapäin. Mari pyysi saada istua ja ratsastaa ensin. Mikäs siinä! Menin makaamaan mukavaan asentoon sohvalle. Kyrpä sojotti juhlavasti ylöspäin ja Mari laskeutui polvillaan varoen seisovan varren päälle. Sormet kalun ympärillä ja keskittyneesti neiti sovitteli terskaani pilluunsa. Silittelin ja hyväilin vuoroin reisiä, vuoroin rintoja kun Mari alkoi liikehtiä ylös ja alas pyöritellen lantiotaan. "Aah... Jarkko, se on ISO!..ihanan iso!", Mari sanoi ties kuinka monetta kertaa. Käteni hyväilivät ahnaasti rintoja ja kehuskelin siinä samalla neidin muotoja. Siinä tämä viaton naapurin tyttö jyysti halukkaana aisaani! Marin kasvoille oli noussut nautinnollinen, kiihottunut hymy. Hitaasti lantio painui alas ja nousi ylös. "Umh...umh...umh...!" Mari piti pientä ääntä, nautinto purkautui huulten välistä. Parru oli puristuksessa paremmin kuin koskaan.

Takaapäin doggytyylillä tullessani Mari oli irstaasti pylly pystyssä yläkroppa loikosenaan. Sain työnnellä nautiskellen, neidin laittaessa vastaan mukavasti. Suustani purkautui välillä suoranaista huutoa, kun nautin koko kropalla tästä tiukasta pillusta, johon kyrpäni työntyi. Pian tikkasin tiukasti muutaman nopean ja lujan työnnön kuunnellen kun nainen parahti kullini paisuessa vielä ennen laukeamista. Huudahtelin enemmän tai vähemmän eläimellisesti, läpsäisin Maria muutaman kerran pakaralle samalla kun kullistani jysähti todellinen lasti lämmintä spermaa sinne minne oli tarkoitettukin: Marin perseelle ja sukille. Haukoin henkeä, silmät pyörivät päässäni ja nytkytin lantiota kanuunani ruikkiessa vielä viimeisimpiä. Mari makasi astutettuna, nesteiden valuessa sohvan verhoilulle, mahallaan vielä huohottaen.

-   Hei, me ei käytetty kondomia, neiti sanoi huolissaan. - No ei käytetty, ei. Mutta eipä me niitä Timpan kortsuja oltais voitu käyttääkään, sanoin ja purskahdimme nauruun.

Mari kävi vielä siistiytymässä vessassa ja vannotti lähtiessään, että tästä ei saisi kertoa kenellekään. – Ja tää ei tosiaankaan tuu toistumaan, Mari lisäsi pyrkien kuulostamaan vakuuttavalta. – Ei tietenkään, vastasin kieli poskessa.

4

21057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unteloinen

      ...vaikutti just niin sovinistisen nörtin päiväunen kuvaukselta, että tuppasi ihan naurattamaan...

    • ollenkaan

      itserakas jätkä. miksi pallit täynnä,ei onnaa.vai

    • Ei kiitos enempää

      Suoraan sanottuna: ihan paska

    • ccccoooop

      joo, ihan kiva muuten ilman noita.
      "lainasin kirjaa. bla bla kirja blaa."
      ja " siis mähän oon niin seksikäs "oot käyny salil,hih" siis mul on nii iso".

      eiköhän tullu äskeises, kuulostaa 18-vuotiaan lukiopojan päiväunilta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe