Sakemanni nartun

paino...

Paljon teiän nartut painaa ja minkä ikäinen on/ovat?

16

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjk123

      28 kg, 58 cm, 2 ja puoli vuotta vanha

    • kevytrakenteinen

      tyttö painaa n.25-26 kg ja säkä n.59 cm .Ikää 4,5 v

    • tyttö<

      painaa 43 kiloo ja säkä on 60 senttii, ens kuussa viettää 2 vuotis päiväänsä.

      • hjk123

        Koira parka! laita laihikselle se, toi on jo terveydelle vaarallista!


      • välttämättä
        hjk123 kirjoitti:

        Koira parka! laita laihikselle se, toi on jo terveydelle vaarallista!

        erityisen lihava, pari kiloa kylläkin voisi ehkä pudottaa. itsellänikin on ollut narttusaku, joka painoi sen 40 kiloa ja oli 60 cm korkea. Se oli vain todella vankkaluinen ja joka tavalla kookas.


      • rotumääritelmän mukaan
        välttämättä kirjoitti:

        erityisen lihava, pari kiloa kylläkin voisi ehkä pudottaa. itsellänikin on ollut narttusaku, joka painoi sen 40 kiloa ja oli 60 cm korkea. Se oli vain todella vankkaluinen ja joka tavalla kookas.

        tyttösaku saa painaa 22-32 kiloo.


      • hjk123
        rotumääritelmän mukaan kirjoitti:

        tyttösaku saa painaa 22-32 kiloo.

        Minun 68 korkea uros painaa 40 kg ja on siis iso ja vahva. Saattaahan tuolla olla vaa'an kalibrointi pielessä tai sitten on taas näitä:
        on-niin-ihgdaa-omistaa-iso-susikoira tai sitten: vaikkei-tällä-oo-papereita-ni-kyl-tää-ihan -puhas-on


      • kylläkin...
        hjk123 kirjoitti:

        Minun 68 korkea uros painaa 40 kg ja on siis iso ja vahva. Saattaahan tuolla olla vaa'an kalibrointi pielessä tai sitten on taas näitä:
        on-niin-ihgdaa-omistaa-iso-susikoira tai sitten: vaikkei-tällä-oo-papereita-ni-kyl-tää-ihan -puhas-on

        todella määrittelee saksanpaimenkoiran keskikokoiseksi ja olisi suotavaa, että ylikokoisia niistä ei kasvaisi. Totuus vaan on se, että hyvin suuri osa sakuista on rotumääritelmän aivan ylärajalla, ja monet ylisuuriakin.

        Urokset: säkäkorkeus 60 - 65 cm, paino 30 - 40 kg. Nartut: säkäkorkeus 55 - 60 cm, paino 22 - 32 kg.

        Tiedä tuota, mutta kyllä minun "iso-iitalla" ainakin paperit on.


      • painaa

        oikeasti sen 43 kiloa, rekisterissä: diamonts eyes andalusia, lenkkeillään joka päivä,päivällä 3-4 dl ruokaa ja illalla papuja ja ruisleipää,tosi nirso ruuan suhteen,ei edes koiranmakkara hyytelöt kelpaa, eikä ole läski, että siitä vaan lihaksia kasvattamaan :)


      • Diamonts Eyes Kennel
        painaa kirjoitti:

        oikeasti sen 43 kiloa, rekisterissä: diamonts eyes andalusia, lenkkeillään joka päivä,päivällä 3-4 dl ruokaa ja illalla papuja ja ruisleipää,tosi nirso ruuan suhteen,ei edes koiranmakkara hyytelöt kelpaa, eikä ole läski, että siitä vaan lihaksia kasvattamaan :)

        Onpa siitä andalusiasta tullut iso tyttö.
        Terkkuja sille.Terveisin sen kasvattaja =)


      • Tytti
        painaa kirjoitti:

        oikeasti sen 43 kiloa, rekisterissä: diamonts eyes andalusia, lenkkeillään joka päivä,päivällä 3-4 dl ruokaa ja illalla papuja ja ruisleipää,tosi nirso ruuan suhteen,ei edes koiranmakkara hyytelöt kelpaa, eikä ole läski, että siitä vaan lihaksia kasvattamaan :)

        Mulla Diamots Eyes Amiga (siis narttu) samasta pentueesta painaa sen 35kg ja säkä n. 64.. Että ei se meilläkään ihan pienimmästä päästä oo. Sopusuhtainen ja kaunis koira. Onpa tosi kiva kuulla sisaruksista!!


    • 32,5 kg viimeks kun eläinlääkärin puntaris käytii. Säkä on 61 senttii. Toi just siin ettei tarvii lihoo yhtää.

    • ikää reilu 3 vuotta

      • Sakunarttunen

        Säkä 63cm ja paino n.30kg


    • narttukoira

      painaa tällä hetkellä 31 kiloa ja säkä 61 cm. Näyttelys tuomari moitti laihaksi, niinkuin onkin. Kylkiluut ja selkäranka on heti nahan alla ja rasvaa ei välissä yhtään. Ikää 1,5 vuotta. Taisin pentuna syöttää turhan hyvin kun kasvoi isoksi... Liikkuu päivittäin paljon kun saa kotona olla ulkona päivät vapaana ja metsälenkit päälle, n.30 km/viikko

    • ökhö

      34 kiloa, ja 64 cm. 7 vuotias leikattu narttu. Lekurissa sanoivat, että näin just hyvän kokoinen. Ei tarttis muuttaa painoa suuntaan tahi toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3422
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      98
      2293
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      323
      2156
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      127
      2075
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1819
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1475
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1284
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1265
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe