onko asennus-ohjelmassa osiointi työkalu millä saan luotua osion fedoralle? onko samantyylinen kuin ubuntussa?
fedoran
5
613
Vastaukset
- varmaa tietoa
"onko asennus-ohjelmassa osiointi työkalu millä saan luotua osion fedoralle? onko samantyylinen kuin ubuntussa? "
Fedorassa ei tietääkseni ole vastaavaa osiointityökalua. Ubuntun ohjelma on jokin gparted/qtparted, joka sisältyy moniin Live-CD-jakeluihin.
Voit siis noutaa sopivan Live- tai pelastus CD -jakelun, jolla tehdä osiot jo valmiiksi (kuten tuo Ubuntun asennuslevy). Ongelma ei siis ole suuri.
Joka tapauksessa joutuessasi osioimaan levyjäsi, huolehdi, että varmuuskopiot ovat ajantasalla! - j1965
Qtparted löytyy Fedoran nettisivulta, jos pakettihallinnasta ei löydy.
fedora/jakeluversio/extras.
Parted on konsolilla odottamassa. - Kai Tim...
Minä olen testaillut eri käyttöjärjestelmiä tässä koneessa. On nimittäin kaksi erilistä kiintolevyä. Varmaa on ettei toinen levy sekoa, kun ottaa virtajohdon pois toisesta levystä asennuksen ajaksi.
- on moniaa
Ei Linuxin asennus ole vaikeaa, joten tuollaiset levyjen irroittelut voi olla liioittelua.
Tekee huolellisesti asennuksen ja lukee ohjeet - enempää ei vaadita. - Kai Tim...
on moniaa kirjoitti:
Ei Linuxin asennus ole vaikeaa, joten tuollaiset levyjen irroittelut voi olla liioittelua.
Tekee huolellisesti asennuksen ja lukee ohjeet - enempää ei vaadita.Minusta tuo virtapiuhan irrottelu on helppo homma, se kun sattuu olemaan ensimmäiseksi näkösällä, kun irrottaa kotelon sivulevyn. Mitään muita piuhoja ei siis todellakaan tarvitse irrotella. Toiset tekee nuo asennukset tietystyi eri tavalla. Minulla on toisella levyllä tärkeitä tiedostoja, joten varma on aina varmaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa863600Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4734- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676