onko asennus-ohjelmassa osiointi työkalu millä saan luotua osion fedoralle? onko samantyylinen kuin ubuntussa?
fedoran
5
460
Vastaukset
- varmaa tietoa
"onko asennus-ohjelmassa osiointi työkalu millä saan luotua osion fedoralle? onko samantyylinen kuin ubuntussa? "
Fedorassa ei tietääkseni ole vastaavaa osiointityökalua. Ubuntun ohjelma on jokin gparted/qtparted, joka sisältyy moniin Live-CD-jakeluihin.
Voit siis noutaa sopivan Live- tai pelastus CD -jakelun, jolla tehdä osiot jo valmiiksi (kuten tuo Ubuntun asennuslevy). Ongelma ei siis ole suuri.
Joka tapauksessa joutuessasi osioimaan levyjäsi, huolehdi, että varmuuskopiot ovat ajantasalla! - j1965
Qtparted löytyy Fedoran nettisivulta, jos pakettihallinnasta ei löydy.
fedora/jakeluversio/extras.
Parted on konsolilla odottamassa. - Kai Tim...
Minä olen testaillut eri käyttöjärjestelmiä tässä koneessa. On nimittäin kaksi erilistä kiintolevyä. Varmaa on ettei toinen levy sekoa, kun ottaa virtajohdon pois toisesta levystä asennuksen ajaksi.
- on moniaa
Ei Linuxin asennus ole vaikeaa, joten tuollaiset levyjen irroittelut voi olla liioittelua.
Tekee huolellisesti asennuksen ja lukee ohjeet - enempää ei vaadita. - Kai Tim...
on moniaa kirjoitti:
Ei Linuxin asennus ole vaikeaa, joten tuollaiset levyjen irroittelut voi olla liioittelua.
Tekee huolellisesti asennuksen ja lukee ohjeet - enempää ei vaadita.Minusta tuo virtapiuhan irrottelu on helppo homma, se kun sattuu olemaan ensimmäiseksi näkösällä, kun irrottaa kotelon sivulevyn. Mitään muita piuhoja ei siis todellakaan tarvitse irrotella. Toiset tekee nuo asennukset tietystyi eri tavalla. Minulla on toisella levyllä tärkeitä tiedostoja, joten varma on aina varmaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772